dc.contributor.author |
Καρουζάκης, Νικόλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Karouzakis, Nikolaos
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-12-18T08:16:59Z |
|
dc.date.available |
2020-12-18T08:16:59Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52602 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20300 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πολιτικές ανάπτυξης |
el |
dc.subject |
Ρύθμιση κανόνων |
el |
dc.subject |
Αγορά ταξι |
el |
dc.subject |
Μοντέλα Απόφασης |
el |
dc.subject |
Εταιρικές στρατηγικές |
el |
dc.subject |
Taxi market |
en |
dc.subject |
Development policies |
en |
dc.subject |
Decision-Making Models |
en |
dc.subject |
Government regulations |
en |
dc.subject |
Corporate strategies |
en |
dc.title |
Investigation of the new development policies of the taxi market in Athens |
en |
dc.title |
Διερεύνηση των Νέων Πολιτικών Ανάπτυξης της Αγοράς Ταξί στην Αθήνα |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Πολιτική των Μεταφορών, Στρατηγικές Λήψης Αποφάσων |
el |
heal.classification |
Transport Policy, Decision-Making Strategies |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-11-05 |
|
heal.abstract |
Η ρύθμιση των κανόνων και οι πολιτικές ανάπτυξης της αγοράς ταξί διεθνώς, απασχολούν τον τομέα της πολιτικής οικονομίας και των μεταφορών τα τελευταία 80 έτη. Η οικονομική απελευθέρωση, οι κυβερνητικές ρυθμίσεις, οι εταιρικές στρατηγικές και οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων καθόρισαν τις εξελίξεις και διαμόρφωσαν πολλές φορές ευνοϊκές ή μη συνθήκες για επενδύσεις και ανάπτυξη της αγοράς ταξί. Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η Διερεύνηση των Πολιτικών Ανάπτυξης της Αγοράς Ταξί στην Αθήνα. Τα δεδομένα που χρειάστηκαν για την υλοποίηση της έρευνας συλλέχθηκαν με ερωτηματολόγια σε δείγμα 703 οδηγών ταξί με τις μεθόδους της Δεδηλωμένης και της Αποκαλυπτόμενης Προτίμησης. Η δημιουργία και η συλλογή των ερωτηματολογίων πραγματοποιήθηκε επιτυγχάνοντας τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων καθώς υλοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και με τη συνεργασία της εταιρείας Beat και του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής. Στην παρούσα εργασία, αναπτύσσονται με τη μεθοδολογία της Διωνυμικής Λογιστικής Παλινδρόμησης τρία διαφορετικά Μοντέλα Απόφασης τα οποία διερευνούν την αποδοχή του κλάδου του ταξί σε προτεινόμενες μεταρρυθμίσεις και προσδιορίζουν τους παράγοντες που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη στάση των οδηγών ταξί στις προτεινόμενες πολιτικές ανάπτυξης. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων των μοντέλων οδηγεί σε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης και των επαγγελματικών φορέων. Τέλος, παρουσιάζονται οι προεκτάσεις που θα μπορούσε να έχει η εφαρμογή της ανάπτυξης Μοντέλων Απόφασης σε διαχειριστικό επίπεδο αναφορικά με τη χάραξη δημόσιας πολιτικής και την ανάπτυξη του κλάδου του ταξί. |
el |
heal.abstract |
The regulation and development policies of the international taxi market have occupied the field of political economy and transport for the last 80 years. Economic liberalization, government regulations, corporate strategies and negotiations between stakeholders have determined developments and often created favorable or unfavorable conditions for investment and development of the taxi market. The aim of this Diploma Thesis is to Investigate the Development Policies of the Taxi Market in Athens. The data needed for the implementation of the research were collected by questionnaires in a sample of 703 taxi drivers using the methods of Declared and Revealed Preference. The questionnaires used to this research study engaged different types of stakeholders as it were implemented under the auspices of the Ministry of Infrastructure and Transport and in collaboration with the company Beat and the Attica Taxi Drivers Union. In the present research, three different Decision-Making Models are developed using the Binary Logistic Regression methodology for analysing the taxi industry's acceptance of the proposed reforms. The model’s main aim is to introduce and drive useful and reliable policy implications as part of the bilateral negotiations between the government and the taxi industry’s stakeholders. Finally, the extensions that the application of the proposed Decision-Making Models could have at management level regarding the formulation of public policy and the development of the taxi industry are presented. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.advisorName |
Kepaptsoglou, Konstantinos |
en |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ελένη, Βλαχογιάννη |
el |
heal.committeeMemberName |
Kepaptsoglou, Konstantinos |
en |
heal.committeeMemberName |
Yannis, George |
en |
heal.committeeMemberName |
Vlachogianni, Eleni |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
92 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|