dc.contributor.author | Ακριτίδου, Σοφία | el |
dc.contributor.author | Akritidou, Sofia | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-18T08:19:04Z | |
dc.date.available | 2020-12-18T08:19:04Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52603 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20301 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Χρήση κινητού τηλεφώνου | el |
dc.subject | Οδική ασφάλεια | el |
dc.subject | Παλινδρόμηση Poisson | el |
dc.subject | 'Εξυπνα κινητά τηλέφωνα | el |
dc.subject | Ερωτηματολόγιο | el |
dc.subject | Mobile use | en |
dc.subject | Smartphones | en |
dc.subject | Questionnaire | en |
dc.subject | Road safety | en |
dc.subject | Poisson regression | en |
dc.title | Κρίσιμοι παράγοντες επιρροής της χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα | el |
dc.title | Critical factors affecting mobile phone using while driving through the exploitation of data from smartphone sensors | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-10-30 | |
heal.abstract | Κρίσιμοι παράγοντες επιρροής της χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση με δεδομένα από έξυπνα κινητά τηλέφωνα Σοφία Ακριτίδου Επιβλέπων: Γιώργος Γιαννής, Καθηγητής ΕΜΠ Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων επιρροής της χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση αξιοποιώντας δεδομένα από αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Για τον σκοπό αυτό αναλύεται ένας μεγάλος αριθμός δεδομένων που συλλέχθηκε από περισσότερους από 200 οδηγούς, σε συνδυασμό με τις απαντήσεις ορισμένων από αυτούς σε ένα ερωτηματολόγιο, οι οποίοι συμμετείχαν σε πείραμα οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες για χρονικό διάστημα έξι μηνών. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση των στατιστικών μεθόδων της παλινδρόμησης Poisson. Μέσω των μοντέλων παλινδρόμησης Poisson εξετάστηκε ο βαθμός και ο τρόπος με τον οποίο τα χαρακτηριστικά οδήγησης του οδηγού που καταγράφηκαν από αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων, επηρεάζουν και επομένως μπορούν να προβλέψουν το ποσοστό χρήσηςτου κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση. Αναπτύχθηκαν συνολικά τέσσερα μοντέλα πρόβλεψης του ποσοστού χρήσης του κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια οδήγησης, ένα γενικό μοντέλο και τρία μοντέλα για κάθε τύπο οδικού δικτύου (αστικό, υπεραστικό, αυτοκινητόδρομο). Από την εφαρμογή των μοντέλων προέκυψε ότι οι παράγοντες που επηρεάζουν την πιθανότητα χρήσης του κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση είναι τέσσερις, το ποσοστό υπέρβασης του ορίου ταχύτητας, η συνολική απόσταση διαδρομής, η μέση επιβράδυνση και η μέση ταχύτητα. Στο γενικό, το αστικό και το υπεραστικό μοντέλο, η μέση επιβράδυνση είχε τη πιο σημαντική επιρροή, ενώ για τον αυτοκινητόδρομο, κυριότερη παράμετρος ήταν η απόσταση της διαδρομής. Λέξεις-Κλειδιά: Χρήση του κινητού τηλεφώνου, έξυπνα κινητά τηλέφωνα, ερωτηματολόγιο, μέση επιβράδυνση, οδική ασφάλεια, παλινδρόμηση Poisson | el |
heal.abstract | Critical factors affecting mobile phone using while driving through the exploitation of data from smartphone sensors Sofia Akritidou Supervisor: George Yannis, Professor NTUA The aim of this Diploma Thesis is to examine and model the critical factors of mobile phone use on driver behavior through the exploitation of data from smartphone sensors. To achieve this objective, data collected from more than 200 drivers who participated at a naturalistic driving experiment for six months are analyzed, combined with their answers to a questionnaire. Through Poisson regression models it was examined whether driving characteristics recorded by smartphone sensors affect and can therefore predict the percentage of mobile use while driving. Four statistical regression models forecasting the percentage of mobile using while driving were developed: one general model and three models for each road type (urban, rural, highway). The results revealed that the four parameters affecting the use of mobile phone while driving are four, the percentage of driving duration with speed above the speed limit, distance driving, average deceleration, and average speed. For the general, urban and rural models, the average deceleration had the most significant impact, whereas for the highway model, distance was the most significant parameter. Keywords: mobile use, smartphones, questionnaire, average deceleration, road safety, Poisson regression | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.advisorName | Yannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 91 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: