dc.contributor.author |
Χαντουμάκος, Γιώργος - Μάριος
|
el |
dc.contributor.author |
Chantoumakos, Giorgos - Marios
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-12-18T08:22:24Z |
|
dc.date.available |
2020-12-18T08:22:24Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52605 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20303 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κυματοειδές έδρανο ολίσθησης |
el |
dc.subject |
Μοντελοποίηση |
el |
dc.subject |
Δυναμική μελέτη |
el |
dc.subject |
Mattlab |
en |
dc.subject |
Mattlab-Simulink |
en |
dc.title |
Μοντελοποίηση της δυναμικής συμπεριφοράς κυματοειδούς εδράνου ολίσθησης μορφοποιούμενης γεωμετρίας και προσομοίωση σε υπολογιστικό περιβάλλον Mattlab-Simulink |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Στοιχεία μηχανών |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-10-30 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την μελέτη της λειτουργίας ενός κυματοειδούς εδράνου ολίσθησης μέσω ενεργητικής μεταβολής της γεωμετρίας του κατά την λειτουργία του σε ένα δυναμικό σύστημα. Η αλλαγή της γεωμετρίας οδηγεί σε μεταβολή των δυναμικών χαρακτηριστικών του εδράνου και, τελικά, του συστήματος, δίνοντας τη δυνατότητα ενεργητικού ελέγχου της απόκρισής του. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω, έγινε αναλυτική μελέτη των υδροδυναμικών φαινομένων που λαμβάνουν χώρα τόσο σε ένα κανονικό έδρανο ολίσθησης, όσο και των αλλαγών που προκαλούνται σε αυτό λόγω της ύπαρξης λοβών σε ένα κυματοειδές έδρανο ολίσθησης. Παράλληλα, έγινε η σχεδίαση του σώματος του εδράνου, έτσι ώστε αυτό να μπορεί να μεταβάλλει τη γεωμετρία του κατά τον επιθυμητό τρόπο με αυξομείωση της πίεσης που επιβάλλεται εξωτερικά των λοβών από κάποιο ρευστό. Για όλα τα παραπάνω υποσυστήματα έγινε η μαθηματική τους ανάλυση και μοντελοποίηση με βάση την οποία αναπτύχθηκε το δυναμικό μοντέλο μιας διάταξης ειδικά σχεδιασμένης για την μελέτη ενός κυματοειδούς εδράνου ολίσθησης. Το έδρανο εξετάστηκε ως προς τη δυνατότητά του να ρυθμίσει τα επίπεδα κραδασμών του συστήματος και να δημιουργήσει συνθήκες αντισυντονισμού. Τα αποτελέσματα της μελέτης αποκάλυψαν τη δυνατότητα των κυματοειδών εδράνων ολίσθησης να περιορίζουν το επίπεδο των ταλαντώσεων πετυχαίνοντας μείωση τάξης μεγέθους στο πλάτος τους, ενώ μπορούν να οδηγήσουν το σύστημα σε αντισυντονισμό, εφόσον εκείνο έχει χαμηλή δυσκαμψία. |
el |
heal.advisorName |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Προβατίδης, Χριστόφορος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνιάδης, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
76 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|