dc.contributor.author | Χριστοβασίλη, Κυριακή | el |
dc.contributor.author | Christovasili, Kyriaki | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T08:02:29Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T08:02:29Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52649 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20347 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μέθοδος pay-how-you-drive | el |
dc.subject | Αστικά διόδια | el |
dc.subject | Ερευνα δεδηλωμένης προτίμησης | el |
dc.subject | Pay-how-you-drive | en |
dc.subject | Road pricing | en |
dc.subject | Stated preference survey | en |
dc.title | Διερεύνηση πρόθεσης αποδοχής συστήματος αστικών διοδίων με βάση τη χρήση και τον τρόπο οδήγησης | el |
dc.title | Investigation of the intention to accept a toll system based on the use and the way of driving | en |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.classification | Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-10-30 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αντίληψης των οδηγών σχετικά με τα συστήματα τιμολόγησης PHYD τα οποία βασίζονται στην τιμολόγηση σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης (Pay-How-You-Drive) με δυνατότητα μειωμένου κομίστρου σε όσους οδηγούν με έναν πιο οικολογικό τρόπο και όχι επιθετικά και εντός των ορίων ταχύτητας. Για τη συλλογή των απαραίτητων στοιχείων (προφίλ κινητικότητας, αντιλήψεις των οδηγών σχετικά με την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τους τρόπους αντιμετώπισής της) πραγματοποιήθηκε έρευνα δεδηλωμένης προτίμησης με χρήση ερωτηματολογίων. Στη συνέχεια, έγινε μια κατηγοριοποίηση των οδηγών με κοινά χαρακτηριστικά ώστε να επισημανθούν τα βασικά χαρακτηριστικά του δείγματος. Τέλος, με τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων προκύπτουν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή του μέτρου των αστικών διοδίων. Η αύξηση του χρόνου και κόστους στις μετακινήσεις, η εφαρμογή του μέτρου του δακτυλίου, το εισόδημα, η οδηγική συμπεριφορά και η εφαρμογή αστικών διοδίων είναι αποτρεπτικοί παράγοντες αλλαγής της οδηγικής συμπεριφοράς σε περισσότερο οικολογικής αλλά και της επιλογής των ΜΜΜ. Αντίθετα, η εξοικονόμηση χρημάτων ως όφελος των αστικών διοδίων, η δημιουργία ποδηλατοδρόμων, η γνώση της οικολογικής οδήγησης, η ηλικία, η αύξηση του ήδη υψηλού κόστους μετακινήσεων, είναι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά την επιλογή της οικολογικής οδήγησης και την επιλογή των ΜΜΜ. Ένας ακόμα θετικός παράγοντας επιρροής είναι το ποσό που πληρώνουν οι χρήστες για τις εβδομαδιαίες μετακινήσεις τους. Τέλος, από τη δημιουργία των προφιλ των χρηστών, προέκυψε ότι όσον αφορά στο φύλλο, οι γυναίκες δύσκολα θα άλλαζαν την οδηγική τους συμπεριφορά είτε κινούνταν σε ώρες αιχμης είτε όχι και ανεξαρτήτου του σκοπού της μετακίνησης. | el |
heal.advisorName | ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ, ΕΛΕΝΗ | el |
heal.committeeMemberName | ΓΙΑΝΝΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ | el |
heal.committeeMemberName | ΚΕΠΑΠΤΣΟΓΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | el |
heal.numberOfPages | 84 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: