HEAL DSpace

Διερεύνηση πρόθεσης αποδοχής συστήματος αστικών διοδίων με βάση τη χρήση και τον τρόπο οδήγησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χριστοβασίλη, Κυριακή el
dc.contributor.author Christovasili, Kyriaki en
dc.date.accessioned 2020-12-22T08:02:29Z
dc.date.available 2020-12-22T08:02:29Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52649
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20347
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μέθοδος pay-how-you-drive el
dc.subject Αστικά διόδια el
dc.subject Ερευνα δεδηλωμένης προτίμησης el
dc.subject Pay-how-you-drive en
dc.subject Road pricing en
dc.subject Stated preference survey en
dc.title Διερεύνηση πρόθεσης αποδοχής συστήματος αστικών διοδίων με βάση τη χρήση και τον τρόπο οδήγησης el
dc.title Investigation of the intention to accept a toll system based on the use and the way of driving en
heal.type bachelorThesis el
heal.classification Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.language el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10-30
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αντίληψης των οδηγών σχετικά με τα συστήματα τιμολόγησης PHYD τα οποία βασίζονται στην τιμολόγηση σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης (Pay-How-You-Drive) με δυνατότητα μειωμένου κομίστρου σε όσους οδηγούν με έναν πιο οικολογικό τρόπο και όχι επιθετικά και εντός των ορίων ταχύτητας. Για τη συλλογή των απαραίτητων στοιχείων (προφίλ κινητικότητας, αντιλήψεις των οδηγών σχετικά με την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τους τρόπους αντιμετώπισής της) πραγματοποιήθηκε έρευνα δεδηλωμένης προτίμησης με χρήση ερωτηματολογίων. Στη συνέχεια, έγινε μια κατηγοριοποίηση των οδηγών με κοινά χαρακτηριστικά ώστε να επισημανθούν τα βασικά χαρακτηριστικά του δείγματος. Τέλος, με τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων προκύπτουν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή του μέτρου των αστικών διοδίων. Η αύξηση του χρόνου και κόστους στις μετακινήσεις, η εφαρμογή του μέτρου του δακτυλίου, το εισόδημα, η οδηγική συμπεριφορά και η εφαρμογή αστικών διοδίων είναι αποτρεπτικοί παράγοντες αλλαγής της οδηγικής συμπεριφοράς σε περισσότερο οικολογικής αλλά και της επιλογής των ΜΜΜ. Αντίθετα, η εξοικονόμηση χρημάτων ως όφελος των αστικών διοδίων, η δημιουργία ποδηλατοδρόμων, η γνώση της οικολογικής οδήγησης, η ηλικία, η αύξηση του ήδη υψηλού κόστους μετακινήσεων, είναι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά την επιλογή της οικολογικής οδήγησης και την επιλογή των ΜΜΜ. Ένας ακόμα θετικός παράγοντας επιρροής είναι το ποσό που πληρώνουν οι χρήστες για τις εβδομαδιαίες μετακινήσεις τους. Τέλος, από τη δημιουργία των προφιλ των χρηστών, προέκυψε ότι όσον αφορά στο φύλλο, οι γυναίκες δύσκολα θα άλλαζαν την οδηγική τους συμπεριφορά είτε κινούνταν σε ώρες αιχμης είτε όχι και ανεξαρτήτου του σκοπού της μετακίνησης. el
heal.advisorName ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ, ΕΛΕΝΗ el
heal.committeeMemberName ΓΙΑΝΝΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ el
heal.committeeMemberName ΚΕΠΑΠΤΣΟΓΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua el
heal.numberOfPages 84 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα