dc.contributor.author | Σκλιάμη, Αικατερίνη | el |
dc.contributor.author | Skliami, Aikaterini | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-23T19:27:38Z | |
dc.date.available | 2020-12-23T19:27:38Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52670 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20368 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οδική ασφάλεια | el |
dc.subject | Οδικά ατυχήματα | el |
dc.subject | Εθνικότητα οδηγού | el |
dc.subject | Αρνητική διωνυμική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Road safety | en |
dc.subject | Traffic accidents | en |
dc.subject | Driver’s nationality | en |
dc.subject | Negative binomial regression | en |
dc.title | Συγκριτική ανάλυση χαρακτηριστικών οδικών ατυχημάτων ανά εθνικότητα οδηγού στην Ευρωπαϊκή Ένωση | el |
dc.title | Comparative analysis of traffic accident factors per driver nationality in the European Union | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μεταφορές | el |
heal.classification | Transportation | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-03-10 | |
heal.abstract | Στόχο της Διπλωματικής εργασίας αποτελεί η συγκριτική ανάλυση των χαρακτηριστικών των οδικών ατυχημάτων για τις διαφορετικές εθνικότητες θανόντων οδηγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Για το σκοπό αυτό, αξιοποιήθηκαν δεδομένα από την Ευρωπαϊκή βάση δεδομένων CARE που αφορούν στα χαρακτηριστικά των οδικών ατυχημάτων με νεκρούς οδηγούς στα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη δεκαετία 2008–2017. Αρχικά αναπτύχθηκε βάση δεδομένων που περιείχε στοιχεία για την εθνικότητα, την ηλικία και το φύλο των οδηγών, τον τύπο της περιοχής του ατυχήματος, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες φωτισμού την ώρα του ατυχήματος και τον τύπο του οχήματος. Αναπτύχθηκαν μοντέλα αρνητικής διωνυμικής παλινδρόμησης τόσο για το σύνολο των κρατών όσο και για επιμέρους ομάδες κρατών (Βόρεια και Νότια κράτη). Η εφαρμογή των μοντέλων οδήγησε στο συμπέρασμα ότι η εθνικότητα του οδηγού επηρεάζει στατιστικά σημαντικά τον αριθμό των νεκρών στα οδικά ατυχήματα. Οι βασικοί παράγοντες επιρροής που διαφοροποιούν τα οδικά ατυχήματα ντόπιων και ξένων οδηγών είναι κυρίως το φύλο του οδηγού και ο τύπος της περιοχής του ατυχήματος. | el |
heal.abstract | The aim of this Diploma Thesis is the comparative analysis of road accident factors for the various nationalities of killed driver in the European Union. To this end, data from the European CARE database were exploited, concerning key traffic accident factors in the European Union during the period 2008–2017. A database was initially developed containing data on the nationality, age and gender of drivers, accident area type, weather and lighting conditions at the time of the accident and vehicle type. Negative binomial regression models were developed both for all countries and for two distinct groups of Member-States (North- and South-European countries). The application of the models revealed that driver nationality had a statistically significant effect on the number of drivers killed in traffic accidents. The main factors differentiating traffic accidents of local and foreign drivers are driver gender and accident area type. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.advisorName | Yannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Vlahogianni, Eleni | en |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Golias, John | en |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Yannis, George | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 97 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: