HEAL DSpace

Χωρο-χρονική ανάλυση της ασφαλείας κυκλοφορίας με τη χρήση δεδομένων από τους αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φραντζόλα, Ελένη Κωνσταντίνα el
dc.contributor.author Frantzola, Eleni Konstantina en
dc.date.accessioned 2020-12-24T11:13:26Z
dc.date.available 2020-12-24T11:13:26Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52684
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20382
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Ασφάλεια κυκλοφορίας el
dc.subject Οδηγική συμπεριφορά el
dc.subject Χωροχρονική ανάλυση el
dc.subject Εφαρμογή έξυπνων κινητών τηλεφώνων el
dc.subject Road safety en
dc.subject Traffic safety en
dc.subject Driver behaviour en
dc.subject Spatio-temporal analysis en
dc.subject Smartphone application en
dc.title Χωρο-χρονική ανάλυση της ασφαλείας κυκλοφορίας με τη χρήση δεδομένων από τους αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων el
dc.title Spatio-temporal analysis of traffic safety using data from smartphone sensors en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδική ασφάλεια el
heal.classification Road safety en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-03-12
heal.abstract Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η χωρο-χρονική ανάλυση της ασφαλείας κυκλοφορίας με τη χρήση δεδομένων από τους αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Συγκεκριμένα, διερευνήθηκε η ασφάλεια κυκλοφορίας, εκφρασμένη σε συχνότητα εμφάνισης απότομων συμβάντων σε επίπεδο διασταυρώσεων και οδικών τμημάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα που συλλέχθηκαν από μια καινοτόμο εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα, τα οποία συνδυάστηκαν με κυκλοφοριακά μεγέθη καθώς και χαρακτηριστικά της οδού. Στη συνέχεια τα δεδομένα αποτυπώθηκαν χωρικά με τη χρήση Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών και αναπτύχθηκαν μοντέλα λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα δείχνουν αύξηση του αριθμού των απότομων συμβάντων όταν η μέση ταχύτητα κυκλοφορίας μειώνεται στις αντίστοιχες περιοχές. Επιπλέον, σε οδικά τμήματα, καθώς αυξάνεται η μέση κατάληψη, παρατηρείται αύξηση στις απότομες επιταχύνσεις και, καθώς αυξάνεται η μέση ταχύτητα, εμφανίζονται λιγότερες απότομες επιβραδύνσεις. Εν γένει, προκύπτει ότι τα κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά (ταχύτητα και κατάληψη) έχουν τις στατιστικά σημαντικότερες επιπτώσεις στη συχνότητα των απότομων συμβάντων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά της οδού και την οδηγική συμπεριφορά. Τέλος, διαπιστώθηκε έντονη συσχέτιση μεταξύ απότομων συμβάντων και χρονικών διακυμάνσεων, και συγκεκριμένα συνολική αύξηση των απότομων συμβάντων τη νύχτα. el
heal.abstract The objective of this Diploma Thesis is the spatio-temporal analysis of traffic safety using data from smartphone sensors. Τraffic safety, expressed as the frequency of harsh events, was investigated at junction and road section level, during daytime and nighttime. To this purpose, data collected from an innovative application for smartphones, combined with traffic and road characteristics, were used. Subsequently, data were imprinted spatially using Geographical Information Systems and log-linear regression models were developed. Results reveal an increase in the number of harsh events if average traffic speed decreases in the respective areas. Furthermore, in road sections as the average occupancy increases, there is an increase in harsh accelerations, and as the average speed increases, less harsh brakes occur. It appears that traffic characteristics (traffic speed and occupancy) have the most statistically significant impact on the frequency of harsh events compared to road geometry characteristics and driver behaviour data. Finally, a strong correlation between harsh events and time variation was found, indicating an overall increase in harsh events in the nighttime. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 84 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα