dc.contributor.author | Φραντζόλα, Ελένη Κωνσταντίνα | el |
dc.contributor.author | Frantzola, Eleni Konstantina | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-24T11:13:26Z | |
dc.date.available | 2020-12-24T11:13:26Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52684 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20382 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οδική ασφάλεια | el |
dc.subject | Ασφάλεια κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Οδηγική συμπεριφορά | el |
dc.subject | Χωροχρονική ανάλυση | el |
dc.subject | Εφαρμογή έξυπνων κινητών τηλεφώνων | el |
dc.subject | Road safety | en |
dc.subject | Traffic safety | en |
dc.subject | Driver behaviour | en |
dc.subject | Spatio-temporal analysis | en |
dc.subject | Smartphone application | en |
dc.title | Χωρο-χρονική ανάλυση της ασφαλείας κυκλοφορίας με τη χρήση δεδομένων από τους αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων | el |
dc.title | Spatio-temporal analysis of traffic safety using data from smartphone sensors | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδική ασφάλεια | el |
heal.classification | Road safety | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-03-12 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η χωρο-χρονική ανάλυση της ασφαλείας κυκλοφορίας με τη χρήση δεδομένων από τους αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Συγκεκριμένα, διερευνήθηκε η ασφάλεια κυκλοφορίας, εκφρασμένη σε συχνότητα εμφάνισης απότομων συμβάντων σε επίπεδο διασταυρώσεων και οδικών τμημάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα που συλλέχθηκαν από μια καινοτόμο εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα, τα οποία συνδυάστηκαν με κυκλοφοριακά μεγέθη καθώς και χαρακτηριστικά της οδού. Στη συνέχεια τα δεδομένα αποτυπώθηκαν χωρικά με τη χρήση Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών και αναπτύχθηκαν μοντέλα λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα δείχνουν αύξηση του αριθμού των απότομων συμβάντων όταν η μέση ταχύτητα κυκλοφορίας μειώνεται στις αντίστοιχες περιοχές. Επιπλέον, σε οδικά τμήματα, καθώς αυξάνεται η μέση κατάληψη, παρατηρείται αύξηση στις απότομες επιταχύνσεις και, καθώς αυξάνεται η μέση ταχύτητα, εμφανίζονται λιγότερες απότομες επιβραδύνσεις. Εν γένει, προκύπτει ότι τα κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά (ταχύτητα και κατάληψη) έχουν τις στατιστικά σημαντικότερες επιπτώσεις στη συχνότητα των απότομων συμβάντων σε σύγκριση με τα χαρακτηριστικά της οδού και την οδηγική συμπεριφορά. Τέλος, διαπιστώθηκε έντονη συσχέτιση μεταξύ απότομων συμβάντων και χρονικών διακυμάνσεων, και συγκεκριμένα συνολική αύξηση των απότομων συμβάντων τη νύχτα. | el |
heal.abstract | The objective of this Diploma Thesis is the spatio-temporal analysis of traffic safety using data from smartphone sensors. Τraffic safety, expressed as the frequency of harsh events, was investigated at junction and road section level, during daytime and nighttime. To this purpose, data collected from an innovative application for smartphones, combined with traffic and road characteristics, were used. Subsequently, data were imprinted spatially using Geographical Information Systems and log-linear regression models were developed. Results reveal an increase in the number of harsh events if average traffic speed decreases in the respective areas. Furthermore, in road sections as the average occupancy increases, there is an increase in harsh accelerations, and as the average speed increases, less harsh brakes occur. It appears that traffic characteristics (traffic speed and occupancy) have the most statistically significant impact on the frequency of harsh events compared to road geometry characteristics and driver behaviour data. Finally, a strong correlation between harsh events and time variation was found, indicating an overall increase in harsh events in the nighttime. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 84 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: