dc.contributor.author | Χριστοδούλου, Βασιλική-Μαρία | el |
dc.contributor.author | Christodoulou, Vasiliki-Maria | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-24T12:07:19Z | |
dc.date.available | 2020-12-24T12:07:19Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52689 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20387 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΤΒΜ | el |
dc.subject | Καθιζήσεις | el |
dc.subject | Μετρό | el |
dc.subject | Σήραγγες | el |
dc.subject | Settlements | en |
dc.subject | Tunnelling | en |
dc.subject | Metro | en |
dc.title | Κατασκευαστικά θέματα και αριθμητική προσομοίωση της διάνοιξης με ΤΒΜ του τμήματος Σταθμός Αγ. Βαρβάρα - Σταθμός Κορυδαλλός, της επέκτασης της Γραμμής 3 του μετρό της Αθήνας προς Πειραιά | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σήραγγες | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-03-05 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τα κατασκευαστικά θέματα και την αριθμητική προσομοίωση της διάνοιξης με ΤΒΜ του τμήματος Σταθμός Αγ. Βαρβάρα – Σταθμός Κορυδαλλός, της επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας προς Πειραιά. Προκειμένου να διαμορφωθούν τα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκαν και έπειτα να πραγματοποιηθεί η αριθμητική ανάλυση, χρησιμοποιήθηκε το δισδιάστατο υπολογιστικό πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων Rocscience (2019), RS2 2019. Αρχικά, αναλύθηκαν οι συνθήκες υπό τις οποίες πραγματοποιήθηκε η διάνοιξη και το θεωρητικό υπόβαθρο της μεθόδου που εφαρμόστηκε. Με άλλα λόγια, παρατίθενται οι παράμετροι λειτουργίας του ΤΒΜ, οι παράγοντες των καθιζήσεων, η γεωλογία και οι εδαφικές συνθήκες του τμήματος που μελετήθηκε. Στη συνέχεια, ακολούθησε η διαδικασία για την κατασκευή του εδαφικού προσομοιώματος της γεωτεχνικής τομής που θα αναλυόταν. Η διαδικασία αυτή περιείχε πέντε (5) διαφορετικά μοντέλα, τα στάδια των οποίων διέφεραν μεταξύ τους. Έπειτα, δοκιμάστηκε η χρήση δύο διαφορετικών καταστατικών μοντέλων, με τα οποία επιδιώχτηκε να αποφευχθούν επιδράσεις από παραδοχές που υπήρξαν. Ακολούθησε η ανάλυση των αποτελεσμάτων που πάρθηκαν από το κάθε μοντέλο ξεχωριστά, συγκρίνοντας τις διαφορές που υπήρχαν μεταξύ τους. Τέλος, αντλήθηκαν συγκεκριμένα συμπεράσματα σχετικά με τις καθιζήσεις που εμφανίστηκαν στο τμήμα της διάνοιξης, με τα αποτελέσματα των αριθμητικών αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν και τη σύγκριση των αποτελεσμάτων που πάρθηκαν από τα δύο διαφορετικά καταστατικά μοντέλα. | el |
heal.advisorName | Νομικός, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Νομικός, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Μπενάρδος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Μιχαλακόπουλος, Θεόδωρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών. Τομέας Μεταλλευτικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 112 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: