dc.contributor.author | Παπαδάκης, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.author | Papadakis, Emmanouil | en |
dc.date.accessioned | 2021-01-05T09:19:36Z | |
dc.date.available | 2021-01-05T09:19:36Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52727 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20425 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κυματοθραύστης | el |
dc.subject | Επισκευή | el |
dc.subject | Αποκατάσταση | el |
dc.subject | Διαύρωση | el |
dc.subject | Breakwater | en |
dc.subject | Repair | en |
dc.subject | Rehabilitation | en |
dc.subject | Corrosion | en |
dc.title | Μέθοδοι αποκατάστασης ζημιών και ενίσχυσης λιμενικών έργων - Εφαρμογή στο λιμένα Ευδήλου Ικαρίας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Λιμενικά έργα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-03-10 | |
heal.abstract | Τα λιμενικά έργα κατασκευάζονται για χρονικό ορίζοντα που συνήθως κυμαίνεται μεταξύ 50 και 100 ετών. Κατά τη διάρκεια ζωής αυτών των έργων εάν δεν γίνεται περιοδικός έλεγχος και συντήρηση είναι λογικό να παρουσιαστούν διαφόρων ειδών φθορές. Ορισμένες από αυτές είναι οι πάσης προέλευσης υποσκαφές της υπήνεμης ή προσήνεμης πλευράς της κατασκευής, η διάβρωση των μεταλλικών στοιχείων της κατασκευής, η χημική προσβολή των στοιχείων της, ζημιές λόγω σεισμικής δράσης, ζημιές από έντονα καιρικά φαινόμενα όπως είναι οι πλημμύρες πυρκαγιές και έντονες καταιγίδες, καθώς και φθορές από ανθρωπογενή αίτια, όπως πρόσκρουση πλοίων επί κυματοθραυστών ή η υπερφόρτωση των καταστρωμάτων. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι οι μέθοδοι επισκευής και ενίσχυσης λιμενικών έργων. Οι τεχνικές επισκευής καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα από απλές επικαλύψεις συντήρησης, μάτισμα φθαρμένων στοιχειών, χρήση ανοδίων, αντικατάσταση τμημάτων, επικάλυψη μεταλλικών στοιχείων με σκυρόδεμα, έως την πλήρη αντικατάσταση των φθαρμένων στοιχείων της κατασκευής. Ως εφαρμογή μελετάται ο λιμένας Ευδήλου Ικαρίας, όπου ο υφιστάμενος κυματοθραύστης με πρανή υπέστη σοβαρές ζημιές κατά τη θεομηνία που έπληξε την περιοχή τον Ιανουάριο του 2018. Αρχικά ελέγχεται η επάρκεια της διατομής έναντι του χαρακτηριστικού ύψους κύματος. Επίσης, ελέγχονται τα υφιστάμενα τμήματά της ως προς την τήρηση των κανονισμών και τις προδιαγραφές της μελέτης επέκτασης του 2010. Από τα αποτελέσματα αυτά προκύπτει ότι η κατασκευή ικανοποιεί όλους τους ελέγχους, όχι όμως και τον έλεγχο της παροχής υπερπήδησης. Επίσης, είναι αρκετές οι κατασκευαστικές παραβλέψεις που και αυτές με την σειρά τους μειώνουν την σταθερότητα. Τέλος, προτείνονται δύο εναλλακτικές σχετικά με την ανακατασκευή και την ενίσχυση του κυματοθραύστη και συγκρίνονται ως προς τα κόστη κατασκευής του. | el |
heal.abstract | Port structures are usually constructed for a timescale between 50 and 100 years. During the life of these structures, if it is not periodically inspected and maintained, it is reasonable to incur various forms of damage. Some of these are excavations of all kinds on the leeward or windward side of the structure, corrosion of the metallic elements of the structure, chemical damage to its components, earthquake damage, damages from intense weather conditions such as flood, fires and heavy storms, as well as damage from anthropogenic causes, such as an impact of a ship on breakwater or overloading of structures’ deck. The subject of this thesis is the repair and reinforcement methods in port structures. Repair techniques cover a wide range from simple maintenance renders, splicing of damaged metals, use of anodes, replacement of parts, overlaying of metallic elements with concrete, until complete replacement of damaged parts of structure. Case study of this thesis is the port of Evdilos in Ikaria island, where the existing breakwater has been damaged in a high level during a natural disaster that struck the area in January 2018. The adequacy of cross section against the characteristic wave height is first checked. Existing sections are also checked for compliance with the 2010 expansion planning regulations and specifications. These results show that the structure satisfiew all controls, except from the overtopping control. There is also a number of manufacturing fails that in turn reduce stability. Finally, two alternatives are proposed for the reconstruction and reinforcement of the breakwater and compared with the costs of its contstruction | en |
heal.advisorName | Τσουκαλά, Βασιλική | el |
heal.advisorName | Tsoukala, Vasiliki | en |
heal.committeeMemberName | Νουτσοπουλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Στάμος, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος. Εργαστήριο Λιμενικών Έργων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 121 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: