HEAL DSpace

Το μοντέλο PSS ώς ανταγωνιστική στρατηγική για τις εταιρίες του κατασκευαστικού κλάδου. Διερεύνηση πρόθεσης υιοθέτησης του PSS.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σμέρδη, Βασιλική
dc.contributor.author Smerdi, Vassiliki
dc.date.accessioned 2021-01-15T09:38:53Z
dc.date.available 2021-01-15T09:38:53Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52800
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20498
dc.rights Default License
dc.subject Σύστημα Προϊόν – Υπηρεσία el
dc.subject Κατασκευαστικός Κλάδος el
dc.subject Διαχείριση εξοπλισμού el
dc.subject Ανταγωνιστική στρατηγική el
dc.subject Product - Service System (PSS) en
dc.subject Construction Sector en
dc.subject Έρευνα Πεδίου el
dc.subject Tool park management en
dc.subject Competitive Strategy el
dc.subject Field research el
dc.title Το μοντέλο PSS ώς ανταγωνιστική στρατηγική για τις εταιρίες του κατασκευαστικού κλάδου. Διερεύνηση πρόθεσης υιοθέτησης του PSS. el
heal.type masterThesis
heal.classification Business Strategy en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-05-27
heal.abstract Ο κατασκευαστικός κλάδος βρίσκεται μεταξύ των πιο σημαντικών στην ελληνική αγορά ακόμα και μετά το ισχυρό πλήγμα που δέχτηκε κατά την οικονομική κρίση, η οποία φαίνεται να υποχωρεί και να δίνει τη θέση της στην ανάπτυξη σύμφωνα με τις προβλέψεις. Οι βασικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει είναι η χαμηλή παραγωγικότητα και η κακή διαχείριση του εξοπλισμού με επιπτώσεις στην εταιρική απόδοση και την επιτυχία των έργων. Μία ευκαιρία που διαφαίνεται για την αντιμετώπιση των προκλήσεων αυτών, είναι η στρατολόγηση των υπηρεσιών και της ψηφιακής τεχνολογίας στην βελτίωση της αποδοτικότητας και της κερδοφορίας των επιχειρήσεων του κλάδου. Το μοντέλο Product Service System (PSS) αποτελεί μια λειτουργική διαδικασία που μπορεί να αποτελέσει τη λύση για τις προκλήσεις των εταιριών, τη βελτίωση της στρατηγικής τους και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Τα οφέλη είναι πολλαπλά για τους παρόχους και τους χρήστες του PSS, αλλά και όλους τους εμπλεκόμενους θεσμούς. Όπως κάθε καινοτόμα ιδέα, το PSS έχει να αντιμετωπίσει μια σειρά ανασταλτικών παραγόντων και εμποδίων μέχρι την αποδοχή του από την αγορά. Τελικά όμως φαίνεται να υπάρχει σκοπιμότητα στην υιοθέτηση του PSS και με την κατάλληλη στρατηγική προσέγγισης στην αγορά θα μπορέσει να συνεισφέρει στην αναπτυξιακή πορεία του κατασκευαστικού κλάδου. el
heal.abstract The construction industry is among the most important in the Greek market even after the severe wounds it suffered during the financial crisis, which appears to be receding and giving way to growth as projected. The main challenges it faces are low productivity and equipment mismanagement that impacts corporate performance and project success. One opportunity to address these challenges is to recruit services and digital technology to improve the efficiency and profitability of businesses within the industry. The Product Service System (PSS) model is a working process that can be the solution to the challenges of companies, improving their strategy and reducing their environmental footprint. The benefits are manifold for both PSS providers and users, as well as all the institutions involved. Like any innovative idea, PSS has to deal with several inhibitors and barriers to market acceptance. In the end, however, the adoption of PSS seems feasible and with an appropriate market approach strategy will be able to contribute to the development of the construction industry. en
heal.advisorName Ασκούνης, Δημήτριος
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης
heal.committeeMemberName Χρυσόστομος, Δούκας
heal.committeeMemberName Τζαμαλούκας, Κωνσταντίνος
heal.academicPublisher Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 117
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής