dc.contributor.author | Παπακωνσταντίνου, Ρεβέκκα | el |
dc.contributor.author | Papakonstantinou, Revekka | en |
dc.date.accessioned | 2021-01-15T13:27:31Z | |
dc.date.available | 2021-01-15T13:27:31Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52805 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20503 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαδικασίες εκκένωσης | el |
dc.subject | Προσομοίωση Pathfinder | el |
dc.subject | Χρόνος εκκένωσης | el |
dc.subject | Υπόγιοι Σσαθμοί μετρό Αθήνα | el |
dc.subject | Μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίου | el |
dc.subject | Simulation Pathfinder | en |
dc.subject | Evacuation procedures | en |
dc.subject | Total evacuation time | en |
dc.subject | Underground stations of Athens metro | en |
dc.subject | Ticket gates | en |
dc.title | Συγκριτική ανάλυση διαδικασιών εκκένωσης σε υπόγειους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ με τη χρήση μοντέλων εκκένωσης | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Διαχείριση κινδύνου σε θέματα ασφάλειας και υγείας υπογείων έργων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-11-27 | |
heal.abstract | Το σύστημα του υπόγειου σιδηρόδρομου θεωρείται η καλύτερη επιλογή για μεγάλες πόλεις για την επίλυση προβλημάτων επιφανειακής μεταφοράς από άποψη συμφόρησης, αποδοτικότητας και ταχύτητας. Η αυξανόμενη χρήση αυτών των εγκαταστάσεων από όλο και περισσότερους επιβάτες έχει καταστήσει ζωτικής σημασίας την ανάγκη διασφάλισης υψηλών προδιαγραφών ασφάλειας. Η αποτελεσματική δομή του σχεδίου εκκένωσης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης είναι απαραίτητη. Ένας κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχή εκκένωση είναι η σωστή λειτουργία των διαδρόμων εξόδου που πρέπει να είναι καθαροί από τυχόν εμπόδια. Για να διασφαλιστεί η απόδειξη εισιτηρίου των επιβατών (POF), οι οργανισμοί δημοσίων μεταφορών έχουν εγκαταστήσει αναλογικά μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων στις εγκαταστάσεις. Στο σύστημα METΡO της Αθήνας, αυτά τα μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων έχουν αντικατασταθεί από αυτόματα μηχανήματα για την επικύρωση του εισιτηρίου. Και τα δύο συστήματα POF μπορούν να θεωρηθούν ως εμπόδια στην διαδρομή εξόδου και πρέπει να ληφθούν υπόψη στο σχεδιασμό του αρχικού σχεδίου εκκένωσης, καθώς αυτές οι εγκαταστάσεις (POF) παρέχουν διαφορετικό διαθέσιμο πλάτος στις διαδρομές εκκένωσης. Η διπλωματική αυτή ερευνά την επίδραση των προηγούμενων μηχανημάτων επικύρωσης εισιτηρίων και των σύγχρονων αυτόματων μηχανημάτων στις διαδικασίες εκκένωσης, στους σταθμούς METΡO της Αθήνας. Η αξιολόγηση των επιπτώσεων βασίζεται σε τρεις παράγοντες: i) συνολικός χρόνος εκκένωσης, ii) χρόνος που αφιερώνεται σε ουρές (φαινόμενο υπερπληθυσμού) και iii) ρυθμός ροής εξόδου, παρεμπόδιση εκκένωσης, ανθρώπινη συμπεριφορά. Για το σκοπό αυτό σχεδιάσθηκαν συνολικά 4 σταθμοί και διαμορφώθηκαν τα μοντέλα εκκένωσής τους για κάθε περίπτωση με τη βοήθεια του λογισμικού προσομοίωσης Pathfinder. Από την ανάλυση προέκυψε ότι ο διαφορετικός τρόπος επικύρωσης επηρεάζει, όπως ήταν αναμενόμενο, τα αποτελέσματα της εκκένωσης. Στα συμπεράσματα της εργασίας αναλύονται οι διαφοροποιήσεις που παρατηρούνται. | el |
heal.abstract | Subway rail system is considered the best choice for big cities to solve surface transportation problems in terms of congestion, efficiency, and speed. The increasing use of these facilities by more and more passengers has made vital the need to ensure high safety standards. The effective structure of the evacuation plan in an emergency event is essential. A critical factor for a successful evacuation is the proper functioning of the egress paths that must be clear of any obstacles. To ensure the passengers' proof-of-fare (POF) public transport organizations have installed ticket validation machines proportionally in the facilities. In Athens METRO system, these ticket validation machines have been replaced by ticket gates providing automatic fare collection. Both POF systems may be considered as egress path obstructions that need to be taken into account in the initial evacuation plan design, since these POF installations provide different available width on the evacuation paths. This paper investigates the impact of prior ticket validator and modern automatic fare collector machines on evacuation procedures in Athens METRO stations. The impact evaluation is based on three factors: i) total evacuation time, ii) time spent in queues (overcrowding effect) and iii) egress path flow rate, evacuation obstruction, human behavior. For this purpose, 4 stations and their evacuation models have been designed and configured for each case, through the assistant of simulation software ‘’Pathfinder’’. The analysis showed that the difference in the validation method is affecting as was expected, the results of the evacuation. In the conclusions of the work the observed differences are analyzed. | en |
heal.advisorName | Μενεγάκη, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Μπενάρδος, Αντρέας | el |
heal.committeeMemberName | Δαμίγος, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 135 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: