HEAL DSpace

Ηλεκτρονική διακυβέρνηση: Μελέτη ικανοποίησης πολιτών από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αργυροπούλου, Δέσποινα el
dc.contributor.author Argyropoulou, Despoina en
dc.date.accessioned 2021-02-02T10:28:48Z
dc.date.available 2021-02-02T10:28:48Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52852
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20550
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-Οικονομικά Συστήματα (ΜΒΑ)” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (= ΑΣΕΠ) el
dc.subject Ηλεκτρονική διακυβέρνηση el
dc.subject Ικανοποίηση πολιτών el
dc.subject Ποιότητα el
dc.subject Ηλεκτρονική υπηρεσία el
dc.title Ηλεκτρονική διακυβέρνηση: Μελέτη ικανοποίησης πολιτών από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ el
heal.type masterThesis
heal.classification Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-06-25
heal.abstract Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών από τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΣΕΠ. Με την συγκεκριμένη έρευνα, πραγματοποιείται η εύρεση, η μέτρηση και η απεικόνιση της αντιλαμβανόμενης ικανοποίησης των πολιτών από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού. Η έρευνα συμμετέχει στην ανάδειξη των θετικών και αρνητικών στοιχείων των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του φορέα σύμφωνα με τις ανάγκες των πολιτών. Για να πραγματοποιηθεί η μέτρηση των αποτελεσμάτων, στην αρχή της διπλωματικής εργασίας αναφέρεται το θεωρητικό υπόβαθρο που σχετίζεται με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, το οποίο είναι απαραίτητο για την κατανόηση των ευρημάτων της έρευνας Η μεθοδολογία είναι ένα πιλοτικό ερωτηματολόγιο, το οποίο όρισε με ακρίβεια τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πολιτών από τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΣΕΠ. Το ερωτηματολόγιο στάλθηκε μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας σε 12 άτομα, τα οποία είναι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΣΕΠ. Συνολικά, συγκεντρώθηκαν 12 ερωτηματολόγια από τους πολίτες. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από τις 31-03-2020 μέχρι τις 03-04-2020. Η έρευνα αποτελεί το πρώτο στάδιο της διαδικασίας και χαρακτηρίζεται ποσοτική λόγω της συλλογής αριθμητικών δεδομένων με τη χρήση του πιλοτικού ερωτηματολογίου. Επίσης, στο ερωτηματολόγιο αναγράφονται οι προσωπικές απόψεις των ερωτηθέντων για τις δυσκολίες που έχουν αντιμετωπίσει και για τη βελτίωση των υπαρχουσών ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι ανάγκες των πολιτών ικανοποιούνται σε μέτριο βαθμό. Οι περιορισμοί της έρευνας είναι ότι το ερωτηματολόγιο δεν διανεμήθηκε σε μεγάλη ομάδα ανθρώπων σε όλη την Ελλάδα, αλλά μόνο σε 12 πολίτες διότι βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο. Μέσω της εργασίας, πραγματοποιείται μία προσπάθεια για την εύρεση και επισήμανση των δυσκολιών, που αντιμετωπίζουν οι πολίτες με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΣΕΠ και τη μεγιστοποίηση της ικανοποίηση των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. el
heal.abstract The purpose of the survey is to rate the citizens’ satisfaction from the use of the e-services of ASEP. With this particular survey, the perceived satisfaction of the citizens is found, rated and depicted. The positive and negative aspects of the e-services are indicated, according to the citizens’ needs. To assess the findings the theoretical background related to the e-government and the quality of services is firstly studied, something necessary for the understanding of the findings. The methodology lies on a pilot questionnaire, which accurately defined the citizens’ needs and expectations from the e-services of ASEP. The questionnaire was sent to 12 people, users of the e-services of ASEP. 12 questionnaires were gathered. The data collection took place between 31-03-2020 and 03-04-2020. The survey consists the first stage of the procedure and is a quantitative one since numerical data were collected with the use of a pilot questionnaire. Moreover, the personal opinions of the individuals, concerning the difficulties they have encountered, are expressed, as well as their opinions concerning the amelioration of the existing e-services. The findings suggested that the citizens’ needs are satisfied to a moderate extent. The survey limitations are that the questionnaire was given to only 12 people, given its experimental stage. Through this survey, an effort is made to discover and point out the difficulties encountered by the citizens using the e-services, aiming to ameliorate their quality in ASEP and maximize the citizens’ satisfaction from the offered services. en
heal.advisorName Ασκούνης, Δημήτρης el
heal.advisorName Σιασιάκος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Δούκας, Χάρης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 127 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα