dc.contributor.author | Σδρίμα, Αλεξάνδρα | el |
dc.contributor.author | Sdrima, Alexandra | en |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T11:02:40Z | |
dc.date.available | 2021-02-02T11:02:40Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52855 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20553 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Συντακτική ανάλυση | el |
dc.subject | Χωρική ανάλυση | el |
dc.subject | Περπατησιμότητα | el |
dc.subject | Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών | el |
dc.subject | Παρίσι | el |
dc.subject | Paris | en |
dc.subject | Space syntax | en |
dc.subject | Walkability | en |
dc.subject | Geographic information systems | en |
dc.subject | Spatial analysis | en |
dc.title | Χωρική και συντακτική ανάλυση των επιπέδων περπατησιμότητας του δικτύου κίνησης πεζών σε περιβάλλον GIS - η περίπτωση του κέντρου του Παρισιού | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Χωρική ανάλυση | el |
heal.classification | Συντακτική ανάλυση | el |
heal.classification | Geographic information systems | en |
heal.classification | Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών | el |
heal.classification | Spatial analysis | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-20 | |
heal.abstract | Οι σύγχρονες πόλεις παρουσιάζουν μια ιδιαίτερα μεγάλη τάση αστικής διάχυσης και προαστιοποίησης που ολοένα και αυξάνει την εξάρτηση από το αυτοκίνητο, και δημιουργεί προβλήματα σε κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο. Για το λόγο αυτό, η επιστημονική κοινότητα, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, έχει στρέψει το βλέμα της στη μελέτη για ανεύρεση βιώσιμων πολιτικών αστικής ανάπτυξης. Σε αυτό το πλαίσιο έχει δοθεί, μεταξύ άλλων, μεγάλη έμφαση σε μορφές ανάπτυξης που προσφέρουν κίνητρο στους πολίτες να χρησιμοποιούν βιώσιμους τρόπους μετακίνησης, όπως περπάτημα και ποδήλατο. Η ανάπτυξη των πόλεων με τρόπο που θα προσφέρει ένα περιβάλλον ελκυστικό για τον πεζό και τον ποδηλάτη, και θα του επιτρέπει να καλύπτει τις ανάγκες του χωρίς προσφυγή στο αυτοκίνητο, είναι στο επίκεντρο αυτής της προσπάθειας. Στα πλαίσια αυτά, έγινε προσπάθεια ανάπτυξης μιας μεθοδολογίας που θα μετρά την περπατησιμότητα (walkability), την ελκυστικότητα, δηλαδή, του αστικού τοπίου στον πεζό και τον ποδηλάτη, θα αναλύει τη γεωμετρία του δικτύου χρησιμοποιόντας μεθόδους συντακτικής ανάλυσης του χώρου (Space Syntax) και θα συσχετίσει τις δύο αυτές ποσότητες ώστε να εξεταστεί ποια στοιχεία της χωρικής διαμόρφωσης συσχετίζονται με τις υποδομές και τους περιβαλλοντικούς παράγοντες του περιβάλλοντος πεζής μετακίνησης. Τέλος, θα κατάλήξει πως, πράγματι, υπάρχει ισχυρή τέτοια συσχέτιση, πράγμα που υποδεικνύει πως υπάρχει αντίστοιχη συσχέτιση μεταξύ της ανάπτυξης ποιοτικών δομικών και περιβαλλοντικών χαρακτηριστικών με τη γεωχωρική ανάπτυξη του αστικού ιστού. | el |
heal.abstract | Modern cities show a particularly strong trend of urban sprawl and suburbanization that is increasingly dependent on car usage, and creates problems of social, economic and environmental nature. For this reason, the scientific community, especially in recent years, has turned its attention to the study of finding sustainable urban development policies. In this context, great emphasis has been placed, among other things, on forms of development that motivate citizens to use sustainable modes of transportation, such as walking and cycling. Developing cities in a way that offers an attractive environment for pedestrians and cyclists and allows them to meet their needs without resorting to the car, is at the heart of this effort. In this context, an attempt was made to develop a methodology that would measure the walkability, the attractiveness, that is, of the urban landscape to pedestrians and cyclists, analyze the geometry of the network using Space Syntax methods of spatial analysis and correlate these two quantities to examine which elements of spatial configuration are related to infrastructure and environmental factors of the pedestrian environment. Finally, it will be concluded that, indeed, there is a strong such correlation, which indicates that there is a corresponding correlation between the development of quality structural and environmental characteristics with the geospatial development of the urban fabric. | en |
heal.advisorName | Φώτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Φώτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Πηγάκη, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Στάμου, Δήμητρα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού. Εργαστήριο Γεωγραφίας και Ανάλυσης Χώρου | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 111 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: