dc.contributor.author |
Αδαμίδης, Στυλιανός
|
el |
dc.contributor.author |
Adamidis, Stylianos
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-02-08T10:40:15Z |
el |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52880 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20578 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Geometrical modifications |
el |
dc.subject |
Διηχητική περιοχή |
el |
dc.subject |
Δυνδεόμενες επιφάνειες |
el |
dc.subject |
Γεωμετρικές τροποποιήσεις |
el |
dc.subject |
Αεροδυναμική |
el |
dc.subject |
Junction flow |
el |
dc.subject |
Vortices |
el |
dc.subject |
Aerodynamic performance |
el |
dc.subject |
Aircraft design |
el |
dc.subject |
Σχεδίαση αεροσκαφών |
el |
dc.title |
Συγκριτική μελέτη της ροής γύρω από την επιφάνεια σύνδεσης πτέρυγας-ατράκτου airliner αεροσκάφους για διηχητικό καθεστώς πτήσης μεταξύ εφαρμοσμένων γεωμετρικών τροποποιήσεων της επιφάνειας σύνδεσης |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Comparative study of flow around airliner’s wing-fuselage junction at transonic regime of flight between implemented geometrical modifications on junction surface |
en |
heal.classification |
Υπολογιστική Μηχανική |
el |
heal.classification |
CFD |
en |
heal.dateAvailable |
2022-02-07T22:00:00Z |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
embargo |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-06-30 |
|
heal.abstract |
Οι διαταραχές της ροής και της τύρβης, οι οποίες εμφανίζονται στην περιοχή σύνδεσης πτέρυγας-ατράκτου των αεροσκαφών προκαλούν την πτώση της αεροδυναμικής απόδοσης της και την αύξηση της οπισθέλκουσας του αεροσκάφους. Ο βασικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η τροποποίηση της γεωμετρίας αναφοράς ενός συστήματος πτέρυγας-ατράκτου με την προσθήκη των γεωμετριών τύπου “Fillet”, “Strake” και “Blending” της πτέρυγας και η μελέτη των χαρακτηριστικών της ροής τους (junction flow) και των στροβίλων που κυριαρχούν σε αυτή. Το σύνολο της μελέτης πραγματοποιείται στατικά σε διηχητικό καθεστώς πτήσης και γωνία προσβολής 2◦, χρησιμοποιώντας RANS υπολογιστικές μεθόδους μοντελοποίησης και συγκεκριμένα το μοντέλο τύρβης SST k-ω. Οι μικρές τροποποιήσεις που λαμβάνουν χώρα στη διαδικασία της σχεδίασης αποδεικνύονται αποτελεσματικές και η εφαρμογή τους στο σχεδιασμό σύγχρονων αεροσκαφών προμηνύουν τη δυνατότητα επίτευξης πτήσεων υψηλότερης αποδοτικότητας. |
el |
heal.advisorName |
Ριζιώτης, Βασίλειος |
el |
heal.advisorName |
Μαρκάτος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βουτσινάς, Σπυρίδων |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπούρης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ριζιώτης, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
137 σ |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|