HEAL DSpace

Συγκριτική μελέτη της ροής γύρω από την επιφάνεια σύνδεσης πτέρυγας-ατράκτου airliner αεροσκάφους για διηχητικό καθεστώς πτήσης μεταξύ εφαρμοσμένων γεωμετρικών τροποποιήσεων της επιφάνειας σύνδεσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αδαμίδης, Στυλιανός el
dc.contributor.author Adamidis, Stylianos en
dc.date.accessioned 2021-02-08T10:40:15Z el
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52880
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20578
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” el
dc.rights Default License
dc.subject Geometrical modifications el
dc.subject Διηχητική περιοχή el
dc.subject Δυνδεόμενες επιφάνειες el
dc.subject Γεωμετρικές τροποποιήσεις el
dc.subject Αεροδυναμική el
dc.subject Junction flow el
dc.subject Vortices el
dc.subject Aerodynamic performance el
dc.subject Aircraft design el
dc.subject Σχεδίαση αεροσκαφών el
dc.title Συγκριτική μελέτη της ροής γύρω από την επιφάνεια σύνδεσης πτέρυγας-ατράκτου airliner αεροσκάφους για διηχητικό καθεστώς πτήσης μεταξύ εφαρμοσμένων γεωμετρικών τροποποιήσεων της επιφάνειας σύνδεσης el
heal.type masterThesis
heal.secondaryTitle Comparative study of flow around airliner’s wing-fuselage junction at transonic regime of flight between implemented geometrical modifications on junction surface en
heal.classification Υπολογιστική Μηχανική el
heal.classification CFD en
heal.dateAvailable 2022-02-07T22:00:00Z
heal.language el
heal.access embargo
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-06-30
heal.abstract Οι διαταραχές της ροής και της τύρβης, οι οποίες εμφανίζονται στην περιοχή σύνδεσης πτέρυγας-ατράκτου των αεροσκαφών προκαλούν την πτώση της αεροδυναμικής απόδοσης της και την αύξηση της οπισθέλκουσας του αεροσκάφους. Ο βασικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η τροποποίηση της γεωμετρίας αναφοράς ενός συστήματος πτέρυγας-ατράκτου με την προσθήκη των γεωμετριών τύπου “Fillet”, “Strake” και “Blending” της πτέρυγας και η μελέτη των χαρακτηριστικών της ροής τους (junction flow) και των στροβίλων που κυριαρχούν σε αυτή. Το σύνολο της μελέτης πραγματοποιείται στατικά σε διηχητικό καθεστώς πτήσης και γωνία προσβολής 2◦, χρησιμοποιώντας RANS υπολογιστικές μεθόδους μοντελοποίησης και συγκεκριμένα το μοντέλο τύρβης SST k-ω. Οι μικρές τροποποιήσεις που λαμβάνουν χώρα στη διαδικασία της σχεδίασης αποδεικνύονται αποτελεσματικές και η εφαρμογή τους στο σχεδιασμό σύγχρονων αεροσκαφών προμηνύουν τη δυνατότητα επίτευξης πτήσεων υψηλότερης αποδοτικότητας. el
heal.advisorName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.advisorName Μαρκάτος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Βουτσινάς, Σπυρίδων el
heal.committeeMemberName Μπούρης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 137 σ el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής