HEAL DSpace

Personalization for services

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Περράκης, Χρήστος Σταμάτης el
dc.contributor.author Perrakis, Christos Stamatis en
dc.date.accessioned 2021-02-24T17:07:58Z
dc.date.available 2021-02-24T17:07:58Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/52918
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20616
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ *
dc.subject Personalization en
dc.subject Service en
dc.subject Αλγόριθμος el
dc.subject Algorithm en
dc.subject Process en
dc.subject Προσωποποίηση el
dc.subject Διαδικασία el
dc.subject Υπηρεσία el
dc.subject Ξενοδοχεία el
dc.subject Ηotel en
dc.title Personalization for services en
dc.title Προσωποποίηση υπηρεσιών el
heal.type masterThesis
heal.generalDescription Δημιουργία συστήματος παροχής προσωποποιημένων υπηρεσιών για ξενοδοχεία. el
heal.generalDescription Create a system of personalized services for hotel industry en
heal.classification Διοίκηση Επιχειρήσεων el
heal.classification Business Administration en
heal.classification Marketing en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-02-21
heal.abstract Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται το ζήτημα της παροχής προσωποποιημένων υπηρεσιών στον τουριστικό κλάδο και συγκεκριμένα στον ξενοδοχειακό τομέα. Η εργασία εστιάζει στην εφαρμογή αποδοτικότερων στρατηγικών μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις του κλάδου μέσω συστημάτων προσωποποίησης και εξατομίκευσης στις παρεχόμενες τους υπηρεσίες. Στα πλαίσια δημιουργίας ανταγωνιστικών επιχειρήσεων, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα πρέπει να υιοθετήσουν και να αναπτύξουν σύγχρονα συστήματα αξιολόγησης των υπηρεσιών τους με πελατοκεντρική φιλοσοφία. Το σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Αποτελεί για αυτές, πάγια πρόκληση η επιλογή κατάλληλων στρατηγικών με στόχο την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ώστε να ξεχωρίσουν στον επιχειρησιακό στίβο. Η λύση συνίσταται σε τρία βασικά στοιχεία, ποιότητα, καινοτομία και ευελιξία ανταπόκρισης στις ανάγκες των καταναλωτών. Μέσα από αυτό το τρίπτυχο επιτυγχάνεται η διαφοροποίηση μιας επιχείρησης. Ο λόγος που καθιστά το θέμα μελέτης επίκαιρο είναι η ευκαιρία ανάπτυξης εσωτερικών διαδικασιών των επιχειρήσεων, ώστε να εμπλουτίσουν τον παραδοσιακό τρόπο λειτουργία τους, με ώριμες και δοκιμασμένες πια τεχνολογίες. Σκοπός της είναι η εφαρμογή ευέλικτων προσοδοφόρων προσωποποιημένων υπηρεσιών, με όσο το δυνατόν απλούστερο τρόπο, που θα ενισχύσει τον ανταγωνισμό τους.Ακόμα δημιουργείται σύστημα επιλογής παρεχόμενων προσωποποιημένων υπηρεσιών. el
heal.abstract The present study addresses the issue of providing personalized services in the tourism industry, particular in the hotel sector. This study focuses on implementing more effective marketing strategies in the businesses of the tourism industry through personalization systems in their services. Small Businesses, as part of the of the competitive tourism industry, should adopt and develop modern customer-centric evaluation systems of their Services.The modern economic environment of business is characterized by intense competition. For them, it is a constant challenge to choose appropriate strategies to achieve a competitive advantage to stand out in the business arena. The solution consists of three key elements: quality, innovation and flexibility to meet consumer needs. It is through this triptych that differentiation of a business is achieved. The reason for making the study topical is the opportunity to develop internal business processes to enrich their traditional way of working with mature and proven technologies. Its purpose is to implement flexible profitable personalized services, in the simplest possible way, which will enhance their competition.Also it is created a system of celected personalized serviceses en
heal.advisorName Καρδαράς, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Καρδαράς, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Χαλικιάς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Κασιμάτης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 136 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα