HEAL DSpace

Μελέτη της στοχαστικής δυναμικής των κινήσεων διατοιχισμού πλοίου με εφαρμογή της μεθόδου "path integration"

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσούμπελης, Δημήτρης el
dc.contributor.author Tsoumpelis, Dimitris en
dc.date.accessioned 2021-03-17T06:34:49Z
dc.date.available 2021-03-17T06:34:49Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53067
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20765
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Πιθανοτική el
dc.subject Διατοιχισμός el
dc.subject Στοχαστική el
dc.subject Λευκός θόρυβος el
dc.subject Δυναμική el
dc.subject Path integration en
dc.subject Roll motion en
dc.subject White noise en
dc.subject Filtered white noise en
dc.subject Probabilistic dynamics en
dc.title Μελέτη της στοχαστικής δυναμικής των κινήσεων διατοιχισμού πλοίου με εφαρμογή της μεθόδου "path integration" el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Probabilistic Engineeging Mechanics en
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-03-08
heal.abstract Στην παρούσα εργασία προσπαθούμε να προσδιορίσουμε την συνάρτηση πυκνότητας πιθανότητας των διατοιχιστικών κινήσεων πλοίου το οποίο υπόκειται σε τυχαία εγκάρσια διέγερση από την θάλασσα. Την διέγερση την μοντελοποιούμε ως λευκό θόρυβο, ο οποίος ορίζεται με βάση κανονικοποιημένες «απειροστές» προσαυξήσεις της κίνησης Brown. Αυτή η υπόθεση μας οδηγεί, υπό προϋποθέσεις που πληρούνται, στην μερική διαφορική εξίσωση Fokker-Plank-Kolmogorov που περιγράφει τη χρονική εξέλιξη της συνάρτησης πυκνότητας πιθανότητας των αποκρίσεων του πλοίου. Η αναλυτική λύση της εξίσωσης αυτής είναι γνωστή για ειδικές περιπτώσεις και στη γενική περίπτωση επιλύεται αριθμητικά. Λόγω αυτών των δυσκολιών, στρεφόμαστε στην αριθμητική μέθοδο Path Integration. Η μέθοδος αυτή δεν επιχειρεί μια «κατά μέτωπο επίθεση» στη δυσεπίλυτη εξίσωση Fokker-Plank-Kolmogorov, αλλά εκμεταλλεύεται τις μαρκοβιανές ιδιότητες του συστήματος ,οι οποίες προκύπτουν από την μοντελοποίηση της διέγερσης ως λευκό θόρυβο, για την παραγωγή μιας ισοδύναμης λύσης. Να σημειώσουμε βέβαια ότι η ισοδυναμία αυτή δεν έχει αποδειχτεί αυστηρά. Έτσι στα κεφάλαια που θα ακολουθήσουν θα προσπαθήσουμε να αναπτύξουμε έναν κατά το δυνατό αποτελεσματικό και γρήγορο αλγόριθμο και να τον εφαρμόσουμε σε μοντέλο της κίνησης διατοιχισμού ενός πλοίου. Θα παρουσιάσουμε αναλυτικά τα βήματα του αλγορίθμου και τα αριθμητικά εργαλεία που χρησιμοποιούμε για την υλοποίησή του. Στη συνέχεια, θα αναφερθούμε σε προβλήματα που εμφανίζονται κατά την υλοποίηση του αλγορίθμου. Τέλος, θα παραθέσουμε τα αποτελέσματα εφαρμογής της μεθόδου. Θα συγκρίνουμε τα αποτελέσματα της μεθόδου με αυτά της Monte-Carlo για να έχουμε μια εικόνα του κατά πόσο αυτά είναι αξιόπιστα. el
heal.advisorName Σπύρου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Θεμελής, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπύρου, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 57 p. en
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα