HEAL DSpace

Διερεύνηση αντανακλαστικότητας στην κατακόρυφη σήμανση αστικών οδών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καπερώνη, Γεωργία el
dc.contributor.author Kaperoni, Georgia en
dc.date.accessioned 2021-03-18T08:14:05Z
dc.date.available 2021-03-18T08:14:05Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53092
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20790
dc.rights Default License
dc.subject Αντανακλαστικότητα el
dc.subject Ειδικός συντελεστής οπισθανάκλασης el
dc.subject Όργανο μέτρησης αντανακλαστικότητας el
dc.subject Πινακίδες σήμανσης el
dc.subject Γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Retroreflection en
dc.subject Coefficient of retroreflection en
dc.subject Retro reflectometer en
dc.subject Road signs en
dc.subject Linear regression en
dc.title Διερεύνηση αντανακλαστικότητας στην κατακόρυφη σήμανση αστικών οδών el
dc.title Assessment of retroreflection of vertical road signs in urban roads en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σήμανση el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-03-12
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της ανατανακλαστικότητας στην κατακόρυφη σήμανση αστικών οδών αξιοποιώντας δεδομένα από μετρήσεις στο πεδίο με ειδικό όργανο μέτρησης του συντελεστή οπισθανάκλασης. Για το σκοπό αυτό αναλύεται επαρκής αριθμός δεδομένων από πινακίδες σήμανσης, τα οποία συλλέχθηκαν από κεντρικές αστικές οδούς, καθώς και παράπλευρες σε αυτές. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση των στατιστικών μεθόδων της γραμμικής παλινδρόμησης. Μέσω των μοντέλων παλινδρόμησης, εξετάστηκε ο βαθμός και ο τρόπος με τον οποίο χαρακτηριστικά των πινακίδων σήμανσης, όπως η ηλικία και ο προσανατολισμός τους, επηρεάζουν και επομένως μπορούν να προβλέψουν την τιμή της αντανακλαστικότητας των πινακίδων κυκλοφοριακής σήμανσης. Αναπτύχθηκαν συνολικά επτά γραμμικά μοντέλα πρόβλεψης, τα οποία αφορούσαν τύπους πινακίδων, χρώματα που περιέχονται στις πινακίδες σήμανσης, καθώς και ένα γενικό μοντέλο για όλες τις πινακίδες σήμανσης που αναλύθηκαν. Από την εφαρμογή των μοντέλων προέκυψε ισχυρή επιρροή της ηλικίας των πινακίδων σήμανσης στην αντανακλαστικότητά τους, ενώ λιγότερο του προσανατολισμού, καθώς η μεταβλητή αυτή εμπεριέχεται μόνο στο γενικό (τελευταίο) μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει το σύνολο των παρατηρήσεων. el
heal.advisorName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Λοϊζος, Ανδρέας el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 80 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής