dc.contributor.author |
Καπερώνη, Γεωργία
|
el |
dc.contributor.author |
Kaperoni, Georgia
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-03-18T08:14:05Z |
|
dc.date.available |
2021-03-18T08:14:05Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53092 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20790 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αντανακλαστικότητα |
el |
dc.subject |
Ειδικός συντελεστής οπισθανάκλασης |
el |
dc.subject |
Όργανο μέτρησης αντανακλαστικότητας |
el |
dc.subject |
Πινακίδες σήμανσης |
el |
dc.subject |
Γραμμική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Retroreflection |
en |
dc.subject |
Coefficient of retroreflection |
en |
dc.subject |
Retro reflectometer |
en |
dc.subject |
Road signs |
en |
dc.subject |
Linear regression |
en |
dc.title |
Διερεύνηση αντανακλαστικότητας στην κατακόρυφη σήμανση αστικών οδών |
el |
dc.title |
Assessment of retroreflection of vertical road signs in urban roads |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Σήμανση |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-03-12 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της ανατανακλαστικότητας στην κατακόρυφη σήμανση αστικών οδών αξιοποιώντας δεδομένα από μετρήσεις στο πεδίο με ειδικό όργανο μέτρησης του συντελεστή οπισθανάκλασης. Για το σκοπό αυτό αναλύεται επαρκής αριθμός δεδομένων από πινακίδες σήμανσης, τα οποία συλλέχθηκαν από κεντρικές αστικές οδούς, καθώς και παράπλευρες σε αυτές. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση των στατιστικών μεθόδων της γραμμικής παλινδρόμησης. Μέσω των μοντέλων παλινδρόμησης, εξετάστηκε ο βαθμός και ο τρόπος με τον οποίο χαρακτηριστικά των πινακίδων σήμανσης, όπως η ηλικία και ο προσανατολισμός τους, επηρεάζουν και επομένως μπορούν να προβλέψουν την τιμή της αντανακλαστικότητας των πινακίδων κυκλοφοριακής σήμανσης. Αναπτύχθηκαν συνολικά επτά γραμμικά μοντέλα πρόβλεψης, τα οποία αφορούσαν τύπους πινακίδων, χρώματα που περιέχονται στις πινακίδες σήμανσης, καθώς και ένα γενικό μοντέλο για όλες τις πινακίδες σήμανσης που αναλύθηκαν. Από την εφαρμογή των μοντέλων προέκυψε ισχυρή επιρροή της ηλικίας των πινακίδων σήμανσης στην αντανακλαστικότητά τους, ενώ λιγότερο του προσανατολισμού, καθώς η μεταβλητή αυτή εμπεριέχεται μόνο στο γενικό (τελευταίο) μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει το σύνολο των παρατηρήσεων. |
el |
heal.advisorName |
Μαυρομάτης, Στέργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοϊζος, Ανδρέας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
80 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|