dc.contributor.author |
Ασιμομήτη, Μαρία-Ειρήνη
|
el |
dc.contributor.author |
Asimomiti, Maria-Eirini
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-03-29T19:49:14Z |
|
dc.date.available |
2021-03-29T19:49:14Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53171 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20869 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Συνεργατικά οχήματα |
el |
dc.subject |
Περιοχή επιρροής |
el |
dc.subject |
Αμοιβαία πληροφόρηση |
el |
dc.subject |
Ταχύτητα |
el |
dc.subject |
Κυκλοφορία |
el |
dc.subject |
Cooperative vehicles |
en |
dc.subject |
Influence area |
en |
dc.subject |
Mutual information |
en |
dc.subject |
Velocity |
en |
dc.subject |
Circulation |
en |
dc.title |
Προσδιορισμός της περιοχής επιρροής οχήματος κατά την
κυκλοφορία του σε αστικά δίκτυα με χρήση δεδομένων υψηλής
ευκρίνειας |
el |
dc.title |
Estimation of the area of influence of a vehicle during its circulation in urban networks using high definition data |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανική των μεταφορών |
el |
heal.classification |
Transportation engineering |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-03 |
|
heal.abstract |
Σε ένα περιβάλλον συνεργατικών οχημάτων, κάθε όχημα (αποστολέας) ανταλλάσσει μηνύματα με τα γειτονικά του οχήματα (παραλήπτες) εντός του εύρους μετάδοσης του ασύρματου (κυκλοφοριακού) δικτύου. Η περιοχή που περιλαμβάνει όλα τα οχήματα, που επηρεάζουν το ένα το άλλο, ονομάζεται περιοχή επιρροής του αποστολέα (εξεταζόμενο όχημα) και αναφέρεται στην χωρική οριοθέτηση του εξωτερικού του περιβάλλοντος. Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η εκτίμηση της περιοχής επιρροής ενός οχήματος κάτω από διαφορετικές κυκλοφοριακές συνθήκες και για ποικίλους τύπους οχημάτων κάνοντας χρήση των αρχών της θεωρίας της πληροφόρησης και δεδομένων, που συλλέχθηκαν από Μη Επανδρωμένα Εναέρια Συστήματα στην περιοχή του κέντρου της Αθήνας κατά τη διάρκεια πρωινών ωρών αιχμής (πNEUMA dataset). Για τον προσδιορισμό της περιοχής μελέτης, υπολογίστηκε η αμοιβαία πληροφόρηση μεταξύ δύο οχημάτων, λαμβάνοντας ως τυχαίες μεταβλητές τις ταχύτητές τους. Για τέσσερις σταθερές χρονικές περιόδους υπολογίστηκε ο μέσος όρος της αμοιβαίας πληροφόρησης μεταξύ του εξεταζόμενου οχήματος και των γειτόνων του για 20 διαφορετικές ακτίνες. Ως ακτίνα της κρίσιμης περιοχής επιρροής θεωρήθηκε αυτή για την οποία ο μέσος όρος της αμοιβαίας πληροφόρησης μεταξύ του οχήματος και των γειτόνων του αγγίζει την ελάχιστη τιμή του. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η πυκνότητα του οδικού δικτύου αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την αξιόπιστη εκτίμηση της περιοχής επιρροής του οχήματος: όσο μεγαλύτερη η πυκνότητα, τόσο μικρότερη η περιοχή επιρροής ειδικά στις περιπτώσεις των δίκυκλων, των επιβατικών οχημάτων των ταξί και των ημιφορτηγών. Από την άλλη πλευρά, η περιοχή επιρροής των φορτηγών και των λεωφορείων φαίνεται να είναι ελαφρώς συσχετισμένη με την κυκλοφοριακή πυκνότητα. |
el |
heal.abstract |
Under the Cooperative Vehicles environment, each vehicle (sender) exchanges messages with its surrounding vehicles (receivers) within the transmission range of the wireless (vehicular) network. The area including all vehicles influencing each other is called influence area of the sender (ego – vehicle) and it refers to the spatial demarcation of its external environment.
We aim to estimate a vehicle’s influence area under different traffic conditions and for various vehicle types using the principles of information theory and data, coming from Unmanned Aerial Systems (UAS), collected in the area of the center of Athens during morning peak hours (πNEUMA dataset). For the estimation of the influence area, the mutual information between two vehicles was computed, considering their velocities as random variables. For four consecutive time periods the average mutual information between the ego vehicle and its neighbours is computed for 20 different radius values. The critical influence area is selected as the one that corresponds to the minimum of the average mutual information between the vehicle and its neighbours when studied with respect to the radius. The results indicated that road density is a critical determinant for the reliable estimation of the area of influence of the vehicle; the higher the density, the smaller the area of influence especially in the cases of power-two wheelers, private passenger cars, taxis and vans. On the other hand, the influence area of trucks and buses seems to be independent of the prevailing road density conditions. |
en |
heal.advisorName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
68 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|