dc.contributor.author |
Τσακουμάκη, Μαρία
|
el |
dc.date.accessioned |
2021-03-30T06:21:18Z |
|
dc.date.available |
2021-03-30T06:21:18Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53189 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20887 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Εδαφικά υλικά |
el |
dc.subject |
Στρώση έδρασης |
el |
dc.subject |
Καλιφορνιακός δείκτης φέρουσας ικανότητας |
el |
dc.subject |
Φέρουσα ικανότητα |
el |
dc.subject |
Εύκαμπτα οδοστρώματα |
el |
dc.subject |
Soil materials |
en |
dc.subject |
Subgrade |
en |
dc.subject |
California bearing ratio (CBR) |
en |
dc.subject |
Bearing capacity |
en |
dc.subject |
Flexible pavements |
en |
dc.title |
Προσδιορισμός της φέρουσας ικανότητας εδαφικού υλικού στο πλαίσιο σχεδιασμού εύκαμπτων οδοστρωμάτων |
el |
dc.contributor.department |
Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής, Εργαστήριο Οδοποιίας |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Κατασκευή οδών |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-03-12 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της σημασίας της στρώσης έδρασης στον βέλτιστο σχεδιασμό των εύκαμπτων οδοστρωμάτων. Αρχικά, γίνεται αναφορά στις κατηγορίες των οδοστρωμάτων, με σκοπό να επισημανθεί η θέση της στρώσης
έδρασης στη συνολική οδική διατομή, ενώ, έπειτα, η εργασία επικεντρώνεται στα εύκαμπτα οδοστρώματα. Παράλληλα, επισημαίνονται οι ιδιότητες των εδαφικών υλικών, που διαμορφώνουν τη στρώση έδρασης, καθώς και ο εργαστηριακός
προσδιορισμός τους. Στη συνέχεια, γίνεται ανάλυση της φέρουσας ικανότητας της στρώσης έδρασης, η οποία εκφράζεται μέσα από το μέτρο ελαστικής παραμόρφωσης MR. Το MR προσδιορίζεται τόσο εργαστηριακά όσο και θεωρητικά μέσα από παραμετρικές σχέσεις. Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, ως παράμετρος
χρησιμοποιήθηκε ο δείκτης φέρουσας ικανότητας CBR. Με γνώμονα τη σχέση MR – CBR, πραγματοποιείται πειραματική διαδικασία, η οποία περιλαμβάνει την κοκκομετρική ανάλυση, τη δοκιμή συμπύκνωσης και τη δοκιμή CBR πάνω σε τρία εδαφικά υλικά. Με βάση τα στοιχεία των δοκιμών, γίνεται θεωρητικός σχεδιασμός του οδοστρώματος με μελέτες ευαισθησίας ως προς τη σχέση MR – CBR. Τέλος, τα συμπεράσματα της εργασίας προκύπτουν από το σύνολο της ανάλυσης και επικεντρώνονται στις απαιτήσεις κάθε σχέσης MR – CBR ως προς το σχεδιασμό του οδοστρώματος. |
el |
heal.advisorName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοϊζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαυρομάτης, Στέργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
96 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|