HEAL DSpace

Προσδιορισμός της φέρουσας ικανότητας εδαφικού υλικού στο πλαίσιο σχεδιασμού εύκαμπτων οδοστρωμάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσακουμάκη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2021-03-30T06:21:18Z
dc.date.available 2021-03-30T06:21:18Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53189
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20887
dc.rights Default License
dc.subject Εδαφικά υλικά el
dc.subject Στρώση έδρασης el
dc.subject Καλιφορνιακός δείκτης φέρουσας ικανότητας el
dc.subject Φέρουσα ικανότητα el
dc.subject Εύκαμπτα οδοστρώματα el
dc.subject Soil materials en
dc.subject Subgrade en
dc.subject California bearing ratio (CBR) en
dc.subject Bearing capacity en
dc.subject Flexible pavements en
dc.title Προσδιορισμός της φέρουσας ικανότητας εδαφικού υλικού στο πλαίσιο σχεδιασμού εύκαμπτων οδοστρωμάτων el
dc.contributor.department Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής, Εργαστήριο Οδοποιίας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κατασκευή οδών el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-03-12
heal.abstract Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της σημασίας της στρώσης έδρασης στον βέλτιστο σχεδιασμό των εύκαμπτων οδοστρωμάτων. Αρχικά, γίνεται αναφορά στις κατηγορίες των οδοστρωμάτων, με σκοπό να επισημανθεί η θέση της στρώσης έδρασης στη συνολική οδική διατομή, ενώ, έπειτα, η εργασία επικεντρώνεται στα εύκαμπτα οδοστρώματα. Παράλληλα, επισημαίνονται οι ιδιότητες των εδαφικών υλικών, που διαμορφώνουν τη στρώση έδρασης, καθώς και ο εργαστηριακός προσδιορισμός τους. Στη συνέχεια, γίνεται ανάλυση της φέρουσας ικανότητας της στρώσης έδρασης, η οποία εκφράζεται μέσα από το μέτρο ελαστικής παραμόρφωσης MR. Το MR προσδιορίζεται τόσο εργαστηριακά όσο και θεωρητικά μέσα από παραμετρικές σχέσεις. Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, ως παράμετρος χρησιμοποιήθηκε ο δείκτης φέρουσας ικανότητας CBR. Με γνώμονα τη σχέση MR – CBR, πραγματοποιείται πειραματική διαδικασία, η οποία περιλαμβάνει την κοκκομετρική ανάλυση, τη δοκιμή συμπύκνωσης και τη δοκιμή CBR πάνω σε τρία εδαφικά υλικά. Με βάση τα στοιχεία των δοκιμών, γίνεται θεωρητικός σχεδιασμός του οδοστρώματος με μελέτες ευαισθησίας ως προς τη σχέση MR – CBR. Τέλος, τα συμπεράσματα της εργασίας προκύπτουν από το σύνολο της ανάλυσης και επικεντρώνονται στις απαιτήσεις κάθε σχέσης MR – CBR ως προς το σχεδιασμό του οδοστρώματος. el
heal.advisorName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Λοϊζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 96 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής