dc.contributor.author | Ρουγγέρη, Ευφημία | el |
dc.contributor.author | Roungeri, Effimia | en |
dc.date.accessioned | 2021-04-01T07:37:40Z | |
dc.date.available | 2021-04-01T07:37:40Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53238 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20936 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σύμμικτη γέφυρα | el |
dc.subject | Bridge | en |
dc.subject | Διατμητικός σύνδεσμος από σκυρόδεμα-χάλυβα | el |
dc.subject | VFT-WIB τεχνολογία | el |
dc.subject | Προκατασκευασμένα στοιχεία | el |
dc.subject | Γεωμετρία κοπής | el |
dc.subject | Composite dowel,VFT-WIB technology | en |
dc.subject | Prefabricated elements | en |
dc.subject | Innovative shear transmission | en |
dc.title | Μελέτη σύμμικτης γέφυρας με χαλύβδινο κάτω πέλμα ενσωματωμένο στο σκυρόδεμα και διατμητικό σύνδεσμο από σκυρόδεμα-χάλυβα | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μελέτη γέφυρας | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-03-09 | |
heal.abstract | Στις μέρες μας, όπου οι σύμμικτες γέφυρες κατέχουν διεθνώς εξέχουσα θέση, παρουσιάζεται έντονο ενδιαφέρον προς την εξέταση καινοτόμων και πιο αποτελεσματικών λύσεων. Μετά την επιτυχημένη εφαρμογή των σύμμικτων γεφυρών όπου η πλάκα καταστρώματος από οπλισμένο σκυρόδεμα εδράζεται σε χαλύβδινες δοκούς συνδεόμενη διατμητικά μαζί τους με διατμητικούς ήλους κεφαλής, ένας νέος τύπος γεφυρών χρησιμοποιεί χαλύβδινες διατομές μορφής διπλού ταυ, υψηλής αντοχής, οι οποίες κόβονται κατά μήκος του κορμού τους με συγκεκριμένη γεωμετρία. Οι διατομές μορφής ταυ που προκύπτουν ενσωματώνονται στη βάση των δοκών της γέφυρας από σκυρόδεμα. Η γεωμετρία κοπής του κορμού της χαλύβδινης διατομής εξασφαλίζει τη διατμητική σύνδεση μεταξύ της χαλύβδινης διατομής και του σκυροδέματος. Τα κυριότερα πλεονεκτήματα εκτός από αυτά αναφορικά με την οικονομία και τον μεγάλο βαθμό προκατασκευής που επιτυγχάνεται, είναι η κατασκευή γεφυρών με λεπτότερη εμφάνιση λόγω της αύξησης του μοχλοβραχίονα των εσωτερικών δυνάμεων της διατομής, συγκριτικά με άλλες διατομές από σκυρόδεμα. Ακόμα, η υψηλή αντοχή σε κόπωση που παρατηρείται, καθιστούν την εφαρμογή της κατάλληλη σε κατασκευές όπως είναι οι γέφυρες. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μελέτη και το σχεδιασμό μιας οδικής γέφυρας με τον τρόπο που αναφέρθηκε παραπάνω. Συγκεκριμένα, στο πρώτο και στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια γενική αναφορά για τον τύπο της γέφυρας και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση των δράσεων του φορέα κατά το σχεδιασμό και στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι συνδυασμοί δράσεων. Στα ακόλουθα δύο γίνεται ο έλεγχος των διατομών σε Οριακή Κατάσταση Αστοχίας και Οριακή Κατάσταση Λειτουργικότητας. Στη συνέχεια στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζεται η διατμητική σύνδεση και στο όγδοο πραγματοποιείται έλεγχος σε κόπωση της γέφυρας. Στο ένατο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον τρόπο ανέγερσης. Τέλος, πραγματοποιείται η διαστασιολόγηση των εφεδράνων. | el |
heal.advisorName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Ζέρης, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 88 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: