dc.contributor.author | Κουτάκη, Ευαγγελία | el |
dc.contributor.author | Koutaki, Evangelia | en |
dc.date.accessioned | 2021-04-01T08:57:04Z | |
dc.date.available | 2021-04-01T08:57:04Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53246 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20944 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Συστήματα αξιολόγησης | el |
dc.subject | Συστήματα εκπαίδευσης | el |
dc.subject | Επιχειρησιακή ασφάλεια | el |
dc.subject | Προσωπικό | el |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.subject | Gamification | en |
dc.subject | Security assessment | en |
dc.subject | Security training | en |
dc.subject | Business security | en |
dc.subject | Staff | en |
dc.title | Εφαρμογή του Gamification στην εκτίμηση και αξιολόγηση του βαθμού συμμόρφωσης των εργαζομένων σε θέματα ασφάλειας | el |
dc.contributor.department | Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Επιχειρήσεις | el |
heal.classification | Τεχνολογία | el |
heal.classification | Ασφάλεια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-03-18 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική στοχεύει στην εκμετάλλευση του gamification και στην ενσωμάτωση στοιχείων παιχνιδιών σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα αξιολόγησης και εκπαίδευσης των εργαζομένων σε θέματα ασφαλείας κατά τη χρήση του διαδικτύου, των πληροφοριακών συστημάτων και των τεχνολογικών πόρων της επιχείρησης. Αρχικά, ορίζεται το ζήτημα της ασφάλειας και ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα σε αυτό. Στη συνέχεια, αναλύονται υπάρχουσες θεωρίες για την αξιολόγηση και εκτίμηση τις ανθρώπινης συμπεριφοράς στα θέματα ασφαλείας και ορίζονται οι αντίστοιχες μετρικές που θα χρησιμοποιηθούν από το προτεινόμενο σύστημα. Ακολούθως, παρουσιάζεται αναλυτικά το φαινόμενο του gamification, οι σχεδιαστικοί κανόνες και πρότυπα, αναφέρονται ορισμένα παραδείγματα εφαρμογής του, τα οφέλη και οι προκλήσεις που σχετίζονται με αυτό. Στο τέλος, επεξηγείται λεπτομερώς το προτεινόμενο εργαλείο, αξιολογείται ως επένδυση της επιχείρησης και γίνεται λόγος για το μέλλον της σχετικής έρευνας. | el |
heal.advisorName | Μπούνας, Κανάρης | el |
heal.committeeMemberName | Δούκας, Χρυσόστομος | el |
heal.committeeMemberName | Ασκούνης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαρράς, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 76 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: