HEAL DSpace

Εφαρμογή του Gamification στην εκτίμηση και αξιολόγηση του βαθμού συμμόρφωσης των εργαζομένων σε θέματα ασφάλειας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κουτάκη, Ευαγγελία el
dc.contributor.author Koutaki, Evangelia en
dc.date.accessioned 2021-04-01T08:57:04Z
dc.date.available 2021-04-01T08:57:04Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53246
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20944
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Συστήματα αξιολόγησης el
dc.subject Συστήματα εκπαίδευσης el
dc.subject Επιχειρησιακή ασφάλεια el
dc.subject Προσωπικό el
dc.subject Παιχνιδοποίηση el
dc.subject Gamification en
dc.subject Security assessment en
dc.subject Security training en
dc.subject Business security en
dc.subject Staff en
dc.title Εφαρμογή του Gamification στην εκτίμηση και αξιολόγηση του βαθμού συμμόρφωσης των εργαζομένων σε θέματα ασφάλειας el
dc.contributor.department Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Επιχειρήσεις el
heal.classification Τεχνολογία el
heal.classification Ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-03-18
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική στοχεύει στην εκμετάλλευση του gamification και στην ενσωμάτωση στοιχείων παιχνιδιών σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα αξιολόγησης και εκπαίδευσης των εργαζομένων σε θέματα ασφαλείας κατά τη χρήση του διαδικτύου, των πληροφοριακών συστημάτων και των τεχνολογικών πόρων της επιχείρησης. Αρχικά, ορίζεται το ζήτημα της ασφάλειας και ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα σε αυτό. Στη συνέχεια, αναλύονται υπάρχουσες θεωρίες για την αξιολόγηση και εκτίμηση τις ανθρώπινης συμπεριφοράς στα θέματα ασφαλείας και ορίζονται οι αντίστοιχες μετρικές που θα χρησιμοποιηθούν από το προτεινόμενο σύστημα. Ακολούθως, παρουσιάζεται αναλυτικά το φαινόμενο του gamification, οι σχεδιαστικοί κανόνες και πρότυπα, αναφέρονται ορισμένα παραδείγματα εφαρμογής του, τα οφέλη και οι προκλήσεις που σχετίζονται με αυτό. Στο τέλος, επεξηγείται λεπτομερώς το προτεινόμενο εργαλείο, αξιολογείται ως επένδυση της επιχείρησης και γίνεται λόγος για το μέλλον της σχετικής έρευνας. el
heal.advisorName Μπούνας, Κανάρης el
heal.committeeMemberName Δούκας, Χρυσόστομος el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 76 σ. el
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα