HEAL DSpace

Η συσχέτιση δηλωθείσας και την παρατηρηθείσας συμπεριφοράς των οδηγών με χρήση αισθητήρων έξυπνων κινητών τηλεφώνων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κόκκαλη, Κωνσταντίνα el
dc.date.accessioned 2021-04-06T06:48:58Z
dc.date.available 2021-04-06T06:48:58Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53293
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20991
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Δηλωθείσα-παρατηρηθείσα συμπεριφορά el
dc.subject Αισθητήρες έξυπνων κινητών τηλεφώνων el
dc.subject Απότομη επιτάχυνση el
dc.subject Απότομη επιβράδυνση el
dc.subject Poisson Παλινδρόμηση el
dc.subject Declared and revealed behaviour en
dc.subject Smartphone sensors en
dc.subject Harsh acceleration en
dc.subject Harsh braking en
dc.subject Poisson regression. en
dc.title Η συσχέτιση δηλωθείσας και την παρατηρηθείσας συμπεριφοράς των οδηγών με χρήση αισθητήρων έξυπνων κινητών τηλεφώνων el
dc.contributor.department τομέας μεταφορών και συγκοινωνιακής υποδομής el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Πολιτικός Μηχανικός- Συγκοινωνιολόγος el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-03-17
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η συσχέτιση δηλωθείσας και παρατηρηθείσας συμπεριφοράς των οδηγών με χρήση αισθητήρων έξυπνων κινητών τηλεφώνων σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Για αυτό το σκοπό, τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω εφαρμογής για τα κινητά τηλέφωνα και αφορούσαν στις απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, στη μέση ταχύτητα και στα χιλιόμετρα που διένυσε ο κάθε οδηγός. Μέσω της εφαρμογής OSeven καταγράφηκαν οι διαδρομές 19 οδηγών, σε αυτοκινητόδρομος και αστικές και υπεραστικές, ενώ η δηλωθείσα συμπεριφορά τους αποτυπώθηκε μέσω ειδικού ερωτηματολογίου. Για την ανάλυση των στοιχείων των μετρήσεων και των απαντήσεων αναπτύχθηκαν δύο στατιστικά μοντέλα παλινδρόμησης poisson: ένα για τις απότομες επιταχύνσεις και ένα για τις απότομες επιβραδύνσεις. Τα αποτελέσματα και από τα δύο μοντέλα έδειξαν ότι η εμπειρία οδήγησης, η ηλικία του οδηγού, ο συνολικός αριθμός ατυχημάτων, η ηλικία του οχήματος, τα πρόστιμα που έχει λάβει ο οδηγός τα τρία τελευταία χρόνια αποτελούν παράγοντες που οδηγούν σε αύξηση των απότομων συμβάντων. Από τη συγκριση με την κατά δήλωση συμπεριφορά τους προέκυψε σύγκλιση με την παρατηρηθείσα συμπεριφορά στις περισσότερες περιπτώσεις. el
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 79 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα