dc.contributor.author | Καλλιδώνη, Μαριάνθη | el |
dc.contributor.author | Kallidoni, Marianthi | en |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T07:20:23Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T07:20:23Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53304 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21002 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οδήγηση | el |
dc.subject | Βάδισμα | el |
dc.subject | Περιοριστικά μέτρα | el |
dc.subject | Πανδημία | el |
dc.subject | Κορωνοϊός 2019 | el |
dc.subject | Κλείσιμο σχολείων | el |
dc.subject | Υποχρεωτική κατ' οίκον παραμονή | el |
dc.subject | Ελεγχοι στα διεθνή ταξίδια | el |
dc.subject | Ευρωπαϊκή Ένωση | el |
dc.subject | Μοντέλα χρονοσειρών | el |
dc.subject | Driving | en |
dc.subject | Walking | el |
dc.subject | Restrictive measures | el |
dc.subject | COVID-19 pandemic | el |
dc.subject | School closing | el |
dc.subject | "Stay at home" orders | el |
dc.subject | International travel controls | el |
dc.subject | European Union | el |
dc.subject | Time-series models | el |
dc.title | Επιρροή της πανδημίας στη συμπεριφορά μετακινήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση με ανάλυση χρονοσειρών | el |
dc.title | Impact of pandemic to mobility behavior in the European Union using time-series analysis | en |
dc.contributor.department | Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κινητικότητα | el |
heal.classification | Συμπεριφορά μετακίνησης | el |
heal.classification | Mobility | en |
heal.classification | Travel behavior | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-03-17 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επιρροής της πανδημίας του κορωνοϊού 2019 στη συμπεριφορά μετακινήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση με ανάλυση χρονοσειρών. Για τον σκοπό αυτό, συλλέχθηκαν για εικοσιπέντε κράτη-μέλη στοιχεία κινητικότητας και περιοριστικών μέτρων από διαδικτυακές βάσεις δεδομένων. Για την ανάλυση των δεδομένων, αναπτύχθηκαν μοντέλα χρονοσειρών SARIMAX για όλες τις χώρες με ενδογενή μεταβλητή την οδήγηση ή το βάδισμα και με εξωγενή μεταβλητή ένα από τα περιοριστικά μέτρα. Από την εφαρμογή των μαθηματικών μοντέλων, προέκυψε σημαντικός αριθμός μοντέλων για την εκτίμηση της κινητικότητας σχεδόν σε κάθε χώρα της μελέτης. Το κλείσιμο των σχολείων αποτελεί τον πιο σημαντικό εξωγενή παράγοντα για την περιγραφή της οδήγησης και του βαδίσματος στην πανδημία, ενώ η υποχρεωτική κατ’ οίκον παραμονή δεν αποτελεί σημαντικό παράγοντα επιρροής. Επιπλέον, οι χώρες που επλήγησαν πρώτες από τη νόσο εμφανίζουν μεγαλύτερη συσχέτιση με τα μέτρα περιορισμού σε αντίθεση με τις χώρες που εφάρμοσαν ασθενή περιοριστικά μέτρα και δεν περιγράφονται από τα μοντέλα χρονοσειρών. | el |
heal.abstract | The aim of the present Diploma Thesis is to investigate the impact of pandemic on mobility behavior in the European Union using time-series analysis. Mobility and restrictive measures data were collected for twenty-five countries from online databases. For the data analysis, SARIMAX time-series models were developed for all countries, using driving and walking data as endogenous variables and countermeasures as exogenous variables. The aforementioned methodology resulted in a significant number of models in order to estimate mobility during pandemic almost in every country of the study. It was revealed that school closing is the most important exogenous factor for describing driving or walking, while the effect of “Stay at home” orders was not a significant factor for the evolution of people movements. In addition, countries which suffered the most due to the pandemic showed a strong correlation with the restrictive measures. Furthermore, no time-series models were found to describe the countries which implemented weak countermeasures. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 69 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: