dc.contributor.author | Οικονόμου, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Oikonomou, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2021-04-13T13:14:33Z | |
dc.date.available | 2021-04-13T13:14:33Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53336 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21034 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Χρονοσειρές | el |
dc.subject | Κυκλοφορία | el |
dc.subject | Οχήματα | el |
dc.subject | Πεζοί | el |
dc.subject | Μεγάλος περίπατος | el |
dc.subject | Time series | en |
dc.subject | Traffic | en |
dc.subject | Vehicles | en |
dc.subject | Pedestrians | en |
dc.subject | Great walk | en |
dc.title | Ανάλυση χρονοσειρών κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών στην Αθήνα | el |
dc.title | Time series analysis of vehicle and pedestrian traffic in Athens | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.classification | Transportation | en |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-03-17 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάλυση χρονοσειρών κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών στην Αθήνα, κατά τη δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας (Ιούνιος - Οκτώβριος 2020). Επιπλέον στόχο αποτελεί η αξιολόγηση της επίδρασης στην κυκλοφορία της δοκιμαστικής λειτουργίας του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας. Για τους εν λόγω στόχους, αξιοποιούνται δύο βάσεις δεδομένων: εκείνη που αφορά στη σύνθεση της κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας που καταγράφηκε μέσω μετρήσεων του ΕΜΠ και εκείνη που αφορά στην εξέλιξη της κυκλοφορίας στο Λεκανοπέδιο της Αθήνας από τη σχετική διαδικτυακή εφαρμογή της Apple. Μέσω της ανάλυσης χρονοσειρών των κυκλοφοριακών δεδομένων υπό εξέταση, αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα πρόβλεψης κυκλοφορίας (ARIMA), τα οποία αποδείχθηκαν στατιστικά σημαντικά μόνο για την κυκλοφορία οχημάτων και πεζών στο Λεκανοπέδιο της Αθήνας. Από τα μοντέλα ARIMA που αναπτύχθηκαν, προέκυψε ότι από το καλοκαίρι και μετά η προβλεπόμενη κυκλοφορία οδηγών και πεζών στο Λεκανοπέδιο της Αθήνας είναι πιο χαμηλή σε σχέση με την παρατηρούμενη, κάτι που ενδεχομένως να οφείλεται στις θερινές διακοπές και στις υψηλές θερμοκρασίες τους καλοκαιρινούς μήνες στους οποίους βασίστηκε η πρόβλεψη. Σχετικά με τη σύνθεση της κυκλοφορίας στους υπό εξέταση κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας, προέκυψε μείωση της χρήσης των επιβατικών ΙΧ με ταυτόχρονη αύξηση των ταξί κάτι που ενδεχομένως να οφείλεται στην προσαρμογή των οδηγών στις νέες κυκλοφοριακές συνθήκες της Πανεπιστημίου που επέφερε η δοκιμαστική λειτουργία του Μεγάλου Περιπάτου. | el |
heal.abstract | The objective of this Diploma Thesis is the time series analysis of drivers and pedestrians traffic in Athens, during the trial operation period of the Athens Great Walk (June - October 2020). A sub-objective is to evaluate the impact on traffic of the Athens Great Walk pilot operation. For that purpose, time series data on modal split in Athens central area were collected through field counts conducted by NTUA, as well as time series traffic data in Athens Great Area extracted by the respective Apple online application. Through time series analysis of the mobility data collected, forecasting models (ARIMA) were developed, which proved to be statistically significant only for drivers and pedestrians mobility in Athens Great Area. The ARIMA models developed, revealed that from summer onwards the forecasted mobility evolution of drivers and pedestrians in Athens Great Area is lower than the observed one, which may be due to summer holidays and high temperatures during summer months in which the prediction was based. Considering the modal split on the examined roads in the center of Athens, it is observed a reduction in the use of passenger vehicles with a simultaneous increase in the use of taxis, which may be due to the adaptation of drivers to the new traffic conditions of the Panepistimiou street brought about by the Athens Great Walk pilot operation. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: