HEAL DSpace

Διερεύνηση επιρροής αναστροφής σε σηματοδοτούμενα δίκτυα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πανουτσάκος, Κων/νος el
dc.contributor.author Panoutsakos, Konstantinos en
dc.date.accessioned 2021-04-13T13:26:49Z
dc.date.available 2021-04-13T13:26:49Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53339
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21037
dc.rights Default License
dc.subject Αναστροφή el
dc.subject U-turn en
dc.subject Αστικός κόμβος el
dc.subject Σηματοδοτούμενος κόμβος el
dc.subject Synchro 11 en
dc.subject Sim traffic 11 en
dc.subject Urban intersection en
dc.subject Signalized intersection en
dc.title Διερεύνηση επιρροής αναστροφής σε σηματοδοτούμενα δίκτυα el
dc.title Effects of U-turn movements on signalised road networks en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Τμήμα κυκλοφοριακής τεχνικής el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-03-18
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η παραμετρική διερεύνηση της κυκλοφοριακής συμπεριφοράς ενός ισόπεδου κόμβου. Οι ισόπεδοι κόμβοι – όντας οι συνηθέστεροι κόμβοι σε αστικές περιοχές – αποτελούν στοιχεία του αστικού οδικού δικτύου ζωτικής σημασίας. Ο σωστός σχεδιασμός τους και η προσεκτική επιλογή των κυκλοφοριακών παραμέτρων είναι δυνατό να μεγιστοποιήσουν την κυκλοφοριακή τους ικανότητα, οδηγώντας σε αποτελεσματικότερα οδικά δίκτυα, προς όφελος των χρηστών. Οι παράμετροι που εξετάστηκαν αφορούσαν σε χαρακτηριστικά της κυκλοφορίας, όπως ο φόρτος ή αναλογία των φόρτων μεταξύ των κινήσεων, αλλά και επιλογών σηματοδότησης. Εξετάστηκε η επιρροή των παραμέτρων αυτών σε έναν ισόπεδο κόμβο τεσσάρων προσβάσεων στον οποίο επιτρέπεται – μερικά – η εκτέλεση αριστερής στροφής και αναστροφής. Μέσω των διαφόρων σεναρίων που αναπτύχθηκαν και προσομοιώθηκαν παράχθηκε πληθώρα ποσοτικών αποτελεσμάτων τα οποία αξιολογήθηκαν καταλλήλως. Από τα αποτελέσματα αυτά εξήχθησαν και τα ανάλογα συμπεράσματα. el
heal.abstract The object of the present work is the parametric investigation of the traffic behavior of a road intersection. Those intersections, which are common in urban areas, are vital elements of the urban road network. Proper design and careful selection of traffic parameters can maximize their traffic capacity, leading to efficiency for the benefit of the drivers/users. The parameters examined were related to traffic characteristics, such as the traffic volumes or the ratio of those volumes between different movements, but also timing and phasing settings. The influence of these parameters was examined on a four-approach intersection where left turn and U-turn are partially allowed. Through the various scenarios developed and simulated, a variety of quantitative results were produced which were properly evaluated. The conclusions were drawn from these results. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κων/νος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 85 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής