dc.contributor.author |
Πανουτσάκος, Κων/νος
|
el |
dc.contributor.author |
Panoutsakos, Konstantinos
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-04-13T13:26:49Z |
|
dc.date.available |
2021-04-13T13:26:49Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53339 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21037 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αναστροφή |
el |
dc.subject |
U-turn |
en |
dc.subject |
Αστικός κόμβος |
el |
dc.subject |
Σηματοδοτούμενος κόμβος |
el |
dc.subject |
Synchro 11 |
en |
dc.subject |
Sim traffic 11 |
en |
dc.subject |
Urban intersection |
en |
dc.subject |
Signalized intersection |
en |
dc.title |
Διερεύνηση επιρροής αναστροφής σε σηματοδοτούμενα δίκτυα |
el |
dc.title |
Effects of U-turn movements on signalised road networks |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Τμήμα κυκλοφοριακής τεχνικής |
el |
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-03-18 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η παραμετρική διερεύνηση της κυκλοφοριακής συμπεριφοράς ενός ισόπεδου κόμβου. Οι ισόπεδοι κόμβοι – όντας οι συνηθέστεροι κόμβοι σε αστικές περιοχές – αποτελούν στοιχεία του αστικού οδικού δικτύου ζωτικής σημασίας. Ο σωστός σχεδιασμός τους και η προσεκτική επιλογή των κυκλοφοριακών παραμέτρων είναι δυνατό να μεγιστοποιήσουν την κυκλοφοριακή τους ικανότητα, οδηγώντας σε αποτελεσματικότερα οδικά δίκτυα, προς όφελος των χρηστών. Οι παράμετροι που εξετάστηκαν αφορούσαν σε χαρακτηριστικά της κυκλοφορίας, όπως ο φόρτος ή αναλογία των φόρτων μεταξύ των κινήσεων, αλλά και επιλογών σηματοδότησης. Εξετάστηκε η επιρροή των παραμέτρων αυτών σε έναν ισόπεδο κόμβο τεσσάρων προσβάσεων στον οποίο επιτρέπεται – μερικά – η εκτέλεση αριστερής στροφής και αναστροφής. Μέσω των διαφόρων σεναρίων που αναπτύχθηκαν και προσομοιώθηκαν παράχθηκε πληθώρα ποσοτικών αποτελεσμάτων τα οποία αξιολογήθηκαν καταλλήλως. Από τα αποτελέσματα αυτά εξήχθησαν και τα ανάλογα συμπεράσματα. |
el |
heal.abstract |
The object of the present work is the parametric investigation of the traffic behavior of a road intersection. Those intersections, which are common in urban areas, are vital elements of the urban road network. Proper design and careful selection of traffic parameters can maximize their traffic capacity, leading to efficiency for the benefit of the drivers/users. The parameters examined were related to traffic characteristics, such as the traffic volumes or the ratio of those volumes between different movements, but also timing and phasing settings. The influence of these parameters was examined on a four-approach intersection where left turn and U-turn are partially allowed. Through the various scenarios developed and simulated, a variety of quantitative results were produced which were properly evaluated. The conclusions were drawn from these results. |
en |
heal.advisorName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κων/νος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
85 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|