dc.contributor.author | Τζανέτου, Αντωνία | el |
dc.contributor.author | Tzanetou, Antonia | en |
dc.date.accessioned | 2021-04-17T13:28:44Z | |
dc.date.available | 2021-04-17T13:28:44Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53349 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21047 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου : Πολεοδομία - Χωροταξία (Κατ. Β')" | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αναπτυξιακά πρότυπα | el |
dc.subject | Προσβασιμότητα | el |
dc.subject | Οδικός άξονας | el |
dc.subject | Μονοπωλιακά πλεονεκτήματα | el |
dc.subject | Δημόσιος Λόγος | el |
dc.subject | Development standards | en |
dc.subject | Accessibility | en |
dc.subject | Road axis | en |
dc.subject | Monopoly advantages | en |
dc.subject | Public speech | en |
dc.title | EO1 vs A1: Αναπτυξιακές (;) μεταλλάξεις στο Πέταλο του Μαλιακού Κόλπου | el |
dc.title | EO1 vs A1: Developmental (?) mutations at the Petalo of the Malian Gulf | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Πολεοδομία - Χωροταξία | el |
heal.classification | Urban and Regional Planning | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-03-23 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση και αξιολόγηση των επιπτώσεων που είχε η αναβάθμιση του εθνικού οδικού άξονα ΕΟ1 σε Αυτοκινητόδρομο Α1, στην άμεση ζώνη επιρροής του, στο Πέταλο του Μαλιακού Κόλπου, όσον αφορά στα κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά της περιοχής. Από τη δημιουργία του, το εθνικό οδικό δίκτυο διερχόταν από την περιοχή κατά μήκος των ακτών του Μαλιακού χαρίζοντάς της μια δυναμική η οποία, από τότε που εμφανίστηκε η ανάγκη βελτίωσής του, αποτέλεσε ένα από τα κυρίαρχα θέματα συζητήσεων και συγχρόνως ζήτημα έντονων αντιδράσεων. Λόγω αυτού, η εργασία εξελίσσεται στηριζόμενη στην αποδελτίωση του δημόσιου λόγου που αφορά στην περιοχή μελέτης, τόσο πριν όσο και μετά την αναβάθμιση του συγκεκριμένου οδικού τμήματος, αξιολογώντας τα αποτελέσματα που αυτό επέφερε μέσα από τα μάτια της τοπικής κοινωνίας. Στη συνέχεια, γίνεται προσπάθεια καθορισμού της έντασης των αποτελεσμάτων και συσχέτισής τους με τον παλιό οδικό άξονα που διατρέχει την περιοχή, καταλήγοντας σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το αν το έργο της βελτίωσης του οδικού τμήματος στον Μαλιακό Κόλπο έφερε, ως μεγάλο έργο υποδομής, την αναμενόμενη ανάπτυξη στην περιοχή μελέτης. | el |
heal.abstract | The object of this thesis is to examine and evaluate the effects of the upgrade of the national road ΕΟ1 and its conversion to A1 Motorway, in its direct zone of influence, the Petalo of the Malian Gulf, according to the social, economic and environmental characteristics of the region. Since its first establishment, the national road was passing through the area along the coast of Maliakos, giving it a dynamic role which, since the need of its improvement, has been one of the main topics of discussion and at the same time a matter of strong disagreements. Due to this, this thesis is evolving based on the indexing of the public speech concerning the study area, both before and after the upgrade of this specific road section, evaluating the results that it brought through the eyes of the local community. Then, an attempt is made to evaluate the intensity of the results and their correlation with the old road that runs through the area, providing us with interesting conclusions as to whether the project of improving the road section in the Malian Gulf brought, as a major infrastructure project, the expected development in the study area. | en |
heal.advisorName | Κλαμπατσέα, Ειρήνη | el |
heal.committeeMemberName | Αυγερινού - Κολώνια, Σοφία | el |
heal.committeeMemberName | Μπελαβίλας, Νίκος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 127 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: