dc.contributor.author | Σταυρακάκη, Άννα Μαρία | el |
dc.contributor.author | Stavrakaki, Anna Maria | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-27T09:12:18Z | |
dc.date.available | 2021-05-27T09:12:18Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53502 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21200 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οδηγική συμπεριφορά | el |
dc.subject | Απότομα συμβάντα | el |
dc.subject | Σύγκλιση | el |
dc.subject | Μεταβλητότητα | el |
dc.subject | Σωρευτικά αθροίσματα | el |
dc.subject | Driving behavior | en |
dc.subject | Harsh events | en |
dc.subject | Convergence | en |
dc.subject | Volatility | en |
dc.subject | Cumulative sums | en |
dc.title | Μεθοδολογία εκτίμησης του απαιτούμενου όγκου πληθοποριστικών δεδομένων οδήγησης για την αξιολόγηση της οδηγικής συμπεριφοράς | el |
dc.title | Methodology for assessing the required volume of driving data for assessing driving behavior | en |
dc.contributor.department | Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδηγική συμπεριφορά | el |
heal.classification | Driving behavior | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-07-18 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μεθοδολογίας για την εκτίμηση του εύρους δεδομένων οδήγησης που απαιτείται να συλλέγονται για κάθε οδηγό για τον ακριβή προσδιορισμό της οδηγικής του συμπεριφοράς. Συνολικά συλλέχθησαν δεδομένα για 21.610 διαδρομές από 68 οδηγούς. Για τον προσδιορισμό του εύρους των απαραίτητων δεδομένων για τη σύγκλιση της οδηγικής συμπεριφοράς, χρησιμοποιήθηκαν σωρευτικά αθροίσματατων απότομων συμβάντων επιτάχυνσης και επιβράδυνσης, αλλά και του χρόνου χρήσης κινητού τηλεφώνου και υπέρβασης του ορίου ταχύτητας, καθώς και η μεταβλητότητα αυτών, σε συνδυασμό με απλά στατιστικά όρια και κινητούς μέσους όρους. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι δεν υπάρχει ένα διακριτό χρονικό σημείο, κοινό για όλους τους οδηγούς ή/και όλα τα χαρακτηριστικά, από το οποίο και μετά η οδηγική συμπεριφορά να σταθεροποιείται. Συμπεραίνεται ότι για τον καθορισμό του χρονικού διαστήματος παρατήρησης ενός οδηγού, θα πρέπει να έχει προηγηθεί μια ανάλυση του προφίλ επιθετικότητας αλλά και μεταβλητότητας της συμπεριφοράς του από ταξίδι σε ταξίδι. | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to to develop a methodology for estimating the amount of driving data to be collected for each driver to accurately determine his driving behavior. A total of 21,610 routes were collected from 68 drivers. To determine the necessary data for the convergence of driving behavior, a methodological approach based on cumulative sums of driving behavior metrics(harsh acceleration/braking events, mobile usage and speeding), as well as theirvolatility, combined with simple statistical measures and moving averages, is developed. The results showed that there is not one distinct number of trips, common for all drivers and / or all the metrics, after which the driving behavior stabilizes. Therefore, in order to determine exactly how much driving data should be recorded from each driver, an analysis of the driver’s aggressiveness and his behavior volatility should be conducted. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.advisorName | Vlahogianni, Eleni | en |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 149 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: