HEAL DSpace

Εφαρμογή τεχνολογιών μεγάλων δεδομένων σε συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ξενάκης, Πέτρος el
dc.contributor.author Xenakis, Petros en
dc.date.accessioned 2021-06-08T10:32:21Z
dc.date.available 2021-06-08T10:32:21Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53551
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21249
dc.rights Default License
dc.subject Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων el
dc.subject Μεγάλα δεδομένα el
dc.subject Big data en
dc.subject CRM en
dc.subject Customer relationship management en
dc.title Εφαρμογή τεχνολογιών μεγάλων δεδομένων σε συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Applying Big Data on Customer Relationship Management systems en
heal.classification Μεγάλα Δεδομένα el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-04-17
heal.abstract Με τον όρο CRM αναφερόμαστε στα συστήματα που μπορεί να διαθέτει ένας οργανισμός για να διαχειρίζεται τις σχέσεις με τους πελάτες του. Είναι τεχνολογικές λύσεις που διασυνδέονται με άλλα συστήματα και βάσεις δεδομένων για να βελτιώσουν τον τρόπο που ένας οργανισμός αλληλοεπιδρά με πελάτες ή δυνητικούς πελάτες, είτε αυτοί είναι φυσικά πρόσωπα, το δημόσιο είτε άλλες εταιρίες. Βοηθάνε δηλαδή στην διαχείριση αυτών των σχέσεων και την δημιουργία νέων, στον εντοπισμό ευκαιριών πώλησης, στην προώθηση αγαθών/υπηρεσιών και στην λήψη αποφάσεων με βάση τα δεδομένα. Τα CRM συστήματα διαχειριζόντουσαν ανέκαθεν δεδομένα αλλά αυτά είχαν μικρότερο όγκο και είχαν πιο συγκεκριμένη δομή, όπως για παράδειγμα πληροφορίες επικοινωνίας, πληροφορίες για τις υπηρεσίες/προϊόντα που αγοράστηκαν κλπ. Πλέον, ο όγκος αυτών των δεδομένων μπορεί να γίνει πολύ μεγάλος ανάλογα και με το είδος της επιχείρησης που διαθέτει το CRM σύστημα, αλλά και η δομή τους να είναι αφηρημένη. Με την εφαρμογή τεχνολογιών Big Data, μπορεί ένας οργανισμός να διαχειριστεί, επεξεργαστεί, αποθηκεύσει και αναλύσει αυτό τον όγκο και την δομή δεδομένων και να εξάγει χρήσιμη πληροφορία. Στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής εργασίας, θα επιχειρήσουμε αρχικά να αναλύσουμε αυτές τις τεχνολογίες και τα συστήματα. Στην συνέχεια θα εξετάσουμε πως μπορούνε να εφαρμοστούνε προς όφελος της επιχείρησης. el
heal.advisorName Ματσόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Παπαβασιλείου, Συμεών el
heal.committeeMemberName Παναγόπουλος, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 62 σ. el
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής