heal.abstract |
Σήμερα η χρήση των έξυπνων κινητών συσκευών είναι πραγματικότητα. Η χρήση των smartphones και tablets γίνεται σχεδόν από το 85% του πληθυσμού της Ευρώπης. Σε κάθε συσκευή, ο χρήστης πέρα από τις κλασικές υπηρεσίες, χρησιμοποιεί και πολλά προγράμματα όπως παιχνίδια, κονσόλες κοινωνικής δικτύωσης, προγράμματα επικοινωνίας, ενημέρωσης κ.α.
Σήμερα εταιρίες όπως η Google, η Facebook κ.α. δίνουν σειρά από δεδομένα που δείχνουν τη χρήση των κινητών σε σχέση με την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία του χρήστη κ.α. Τα δεδομένα αυτά είναι αρκετά σημαντικά για την αγορά, αφού μπορούν να οδηγήσουν σε συμπεράσματα για το καταναλωτικό κοινό. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων αυτών, καθώς και η πιθανή εξαγωγή μοντέλων πρόβλεψης της συμπεριφοράς ενός καταναλωτή, μπορούν να δώσουν χρήσιμα συμπεράσματα και γνώση στις εταιρίες ώστε να κατευθύνουν την παραγωγή τους σε κερδοφόρες υλοποιήσεις.
Στόχος μας είναι να ερευνηθεί, πως, η σύγχρονη αγορά κάνει χρήση των δεδομένων αυτών, πως εξάγει συμπεράσματα από τη χρήση των εφαρμογών για τη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού και πως αυτά χρησιμοποιούνται για την βελτιστοποίηση του Marketing και της επικοινωνίας των εταιριών με τους πιθανούς πελάτες. Επίσης, προτείνονται μοντέλα πρόβλεψης των χαρακτηριστικών του καταναλωτικού κοινού από τη χρήση των εφαρμογών σε κάθε smart συσκευή, χρησιμοποιώντας τις θεωρίες της ανάλυσης και εξόρυξης δεδομένων. |
el |