HEAL DSpace

Συμπεριφορά καταναλωτικού κοινού σε σχέση με τη χρήση λογισμικού σε κινητά

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αθανασίου, Αθανάσιος el
dc.contributor.author Athanasiou, Athanasios en
dc.date.accessioned 2021-07-05T07:18:30Z
dc.date.available 2021-07-05T07:18:30Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53584
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21282
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” el
dc.rights Default License
dc.subject Smartphones en
dc.subject Social Media en
dc.subject Marketing en
dc.subject Μοντέλα πρόβλεψεις el
dc.subject Στατιστική ανάλυση el
dc.title Συμπεριφορά καταναλωτικού κοινού σε σχέση με τη χρήση λογισμικού σε κινητά el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Πληροφορική el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-06-18
heal.abstract Σήμερα η χρήση των έξυπνων κινητών συσκευών είναι πραγματικότητα. Η χρήση των smartphones και tablets γίνεται σχεδόν από το 85% του πληθυσμού της Ευρώπης. Σε κάθε συσκευή, ο χρήστης πέρα από τις κλασικές υπηρεσίες, χρησιμοποιεί και πολλά προγράμματα όπως παιχνίδια, κονσόλες κοινωνικής δικτύωσης, προγράμματα επικοινωνίας, ενημέρωσης κ.α. Σήμερα εταιρίες όπως η Google, η Facebook κ.α. δίνουν σειρά από δεδομένα που δείχνουν τη χρήση των κινητών σε σχέση με την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία του χρήστη κ.α. Τα δεδομένα αυτά είναι αρκετά σημαντικά για την αγορά, αφού μπορούν να οδηγήσουν σε συμπεράσματα για το καταναλωτικό κοινό. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων αυτών, καθώς και η πιθανή εξαγωγή μοντέλων πρόβλεψης της συμπεριφοράς ενός καταναλωτή, μπορούν να δώσουν χρήσιμα συμπεράσματα και γνώση στις εταιρίες ώστε να κατευθύνουν την παραγωγή τους σε κερδοφόρες υλοποιήσεις. Στόχος μας είναι να ερευνηθεί, πως, η σύγχρονη αγορά κάνει χρήση των δεδομένων αυτών, πως εξάγει συμπεράσματα από τη χρήση των εφαρμογών για τη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού και πως αυτά χρησιμοποιούνται για την βελτιστοποίηση του Marketing και της επικοινωνίας των εταιριών με τους πιθανούς πελάτες. Επίσης, προτείνονται μοντέλα πρόβλεψης των χαρακτηριστικών του καταναλωτικού κοινού από τη χρήση των εφαρμογών σε κάθε smart συσκευή, χρησιμοποιώντας τις θεωρίες της ανάλυσης και εξόρυξης δεδομένων. el
heal.advisorName Ματσόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Παπαβασιλείου, Συμεών el
heal.committeeMemberName Παναγόπουλος, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 75 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής