HEAL DSpace

Έλεγχος αντοχής της μεταλλικής κατασκευής πλοίων μέσω αριθμητικών προσομοιώσεων Πεπερασμένων Στοιχείων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σοφράς, Δημήτριος
dc.contributor.author Sofras, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2021-07-15T11:32:13Z
dc.date.available 2021-07-15T11:32:13Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53631
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21329
dc.rights Default License
dc.subject Αντοχή πλοίου el
dc.subject Αντοχή έναντι διαρροής el
dc.subject Κοινοί κατασκευαστικοί κανόνες el
dc.subject Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων el
dc.subject Γραμμική ανάλυση el
dc.subject Ship strength en
dc.subject Yield strength analysis en
dc.subject Common structural rules en
dc.subject Finite element method en
dc.subject Cargo hold analysis en
dc.title Έλεγχος αντοχής της μεταλλικής κατασκευής πλοίων μέσω αριθμητικών προσομοιώσεων Πεπερασμένων Στοιχείων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αντοχή Πλοίου el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-07
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη αντοχής πλοίου και πιο συγκεκριμένα τον έλεγχο αντοχής έναντι διαρροής (Yield Strength Assessment) των κατασκευαστικών στοιχείων που βρίσκονται σε ένα κύτος φορτίου (Cargo Hold Analysis). Ο έλεγχος αυτός πραγματοποιείται στα πλαίσια του απευθείας υπολογισμού αντοχής (Direct Strength Analysis), όπως προδιαγράφεται στους Κοινούς Κατασκευαστικούς Κανόνες (Common Structural Rules), με τη χρήση της Μεθόδου Πεπερασμένων Στοιχείων (Finite Element Method). Το προς εξέταση πλοίο είναι ένα Bulk Carrier κατηγορίας Capesize, συνολικής χωρητικότητας 180,000 tons DWT και κατασκευής του 2016 όπου οι εν λόγω κανόνες ήταν σε ισχύ. Για την εν λόγω μελέτη, κατασκευάστηκε ένα μοντέλο έκτασης τριών αμπαριών του υπό εξέταση πλοίου στο υπολογιστικό περιβάλλον ABAQUS/CAE με περιοχή ενδιαφέροντος το μεσαίο αμπάρι από τα τρία. Από τους προβλεπόμενους συνδυασμούς φορτίσεων προς μελέτη, στην παρούσα εργασία επιλέχθηκαν οι εξής δύο: Εναλλάξ κατάσταση Φόρτωσης στο μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα σε συνδυασμό με μετωπικό κυματισμό που προκαλεί Hogging της γάστρας πλοίου και Ηeavy Ballast φόρτωση με μετωπικό κυματισμό που προκαλεί Sagging της γάστρας. Όλες οι διαδικασίες, όπως η μοντελοποίηση, ο υπολογισμός και η άσκηση των φορτίων, η επιβολή περιορισμών στο μοντέλο και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τη μεθοδολογία των κανονισμών. Η επιθυμητή εντατική κατάσταση προέκυψε μετά από διορθώσεις των καμπτικών ροπών και των διατμητικών δυνάμεων, που διασφαλίζουν ότι η απόκριση του μοντέλου προσομοιάζει το συγκεκριμένο τμήμα του πλοίου. Η ανάλυση έδειξε πως εν γένει τα κατασκευαστικά στοιχεία, για τους συνδυασμούς φορτίσεων που μελετήθηκαν, παρουσιάζουν ικανοποιητική αντοχή έναντι διαρροής. el
heal.advisorName Ανυφαντής, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
heal.committeeMemberName Τσούβαλης, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής