dc.contributor.author |
Ευσταθίου, Σάββας
|
el |
dc.contributor.author |
Efstathiou, Savvas
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-07-21T10:48:42Z |
|
dc.date.available |
2021-07-21T10:48:42Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53682 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21380 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ξηρού |
el |
dc.subject |
Προμελέτη |
el |
dc.subject |
Πλοίο |
el |
dc.subject |
Σχεδίαση |
el |
dc.subject |
Συναρτήσεις |
el |
dc.subject |
Bulk Carrier |
en |
dc.subject |
Naval architecture |
en |
dc.subject |
Ship design |
en |
dc.subject |
Equations |
en |
dc.title |
Συγκέντρωση και επεξεργασία τεχνικών στοιχείων πλοίων ξηρού φορτίου |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ναυπηγική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-07 |
|
heal.abstract |
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία είχε σκοπό την δημιουργία μιας βάσης δεδομένων και κατ’ επέκταση την επεξεργασία και τον εντοπισμό πιθανών σχέσεων μεταξύ των κύριων χαρακτηριστικών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου στο στάδιο της προμελέτης.
Αρχικά έγινε η συλλογή των δεδομένων από διάφορα σχέδια και εγχειρίδια που είχε στην διάθεση του το εργαστήριο του Τομέα Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών με απώτερο σκοπό την δημιουργία της βάσης δεδομένων. Πρώτα περάσαμε τα δεδομένα στη MS Excel και στην συνέχεια στην MS Access, έτσι αφού δημιουργήθηκε η βάση δεδομένων θα μπορούσε να γίνει η ανάλυση όπου θα μας έδινε του εμπειρικούς τύπους που είναι και το ζητούμενο.
Για την στατιστική ανάλυση κατ’ επέκταση την εύρεση εμπειρικών τύπων και συσχετίσεων καθώς και την δημιουργία διαγραμμάτων, χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό πρόγραμμα ΜATLAB R2015a και συγκεκριμένα η μέθοδος παλινδρομικής ανάλυσης.
Οι συσχετίσεις που προκύπτουν είναι πολύ σημαντικές καθώς με την πάροδο των χρόνων τα πλοία αλλάζουν σχεδιαστικά τόσο στα κύρια χαρακτηριστικά όσο και στα βάρη, οπότε η πραγματοποίηση αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι αρκετά σημαντική.
Παρόμοιες διπλωματικές εργασίες έχουν ανατεθεί και στο παρελθόν στο Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών για άλλους τύπους πλοίων, όπως: για δεξαμενόπλοια οι αντίστοιχες των Nkoko Nossa, 2013 και Καραγεώργο Β., 2016, αλλά και οι διπλωματικές εργασίες επί της Μεθοδολογία Προμελέτης Πλοίων Μεταφοράς Ξηρού Φορτίου του Κάραλη Β., 2016. |
el |
heal.advisorName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ηλιοπούλου, Ελευθερία |
el |
heal.committeeMemberName |
Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|