HEAL DSpace

Technical feasibility study on the retrofit of a conventional harbor tugboat into a battery powered one by simulation in MATLAB Simulink

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Θεοχάρης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Theocharis, Konstantinos en
dc.date.accessioned 2021-07-27T09:42:44Z
dc.date.available 2021-07-27T09:42:44Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53699
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21397
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτροπρόωση el
dc.subject Επαγωγικός Κινητήρας el
dc.subject Μπαταρίες λιθίου el
dc.subject Αντιστροφέας el
dc.subject Έλεγχος Προσανατολισμένου Πεδίου el
dc.subject All-Electric ship en
dc.subject Induction motor el
dc.subject Field-Oriented control el
dc.subject Inverter el
dc.subject Tugboat en
dc.title Technical feasibility study on the retrofit of a conventional harbor tugboat into a battery powered one by simulation in MATLAB Simulink en
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Τεχνική μελέτη μετατροπής συμβατικού ρυμουλκού σε ηλεκτροπροωθούμενο μέσω προσομοίωσης σε περιβάλλον MATLAB Simulink el
heal.classification Ναυτική Μηχανολογία el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-09
heal.abstract Πραγματοποιήθηκε μελέτη μετατροπής συμβατικού ρυμουλκού σε ηλεκτροπροωθούμενο, όπου με βάση συγκεκριμένο επιχειρησιακό προφίλ έγινε η εκτίμηση της απαιτούμενης χωρητικότητας των μπαταριών. Για τον υπολογισμό της με βάση το επιχειρησιακό προφίλ εξήχθησαν σήματα ροπής και ταχύτητας αναφοράς όπου χρησιμοποιήθηκαν ως είσοδοι για τον αυτόματο έλεγχο του επαγωγικού κινητήρα, Field Oriented Control στο MATLAB Simulink. el
heal.abstract The purpose of this dissertation is the retrofit of a conventional tugboat into an all-electric one, where the battery sizing was calculated based on a certain operational profile. Based on that profile, signals of torque and speed were used as references for the closed-loop control, Field Oriented Control, of the selected induction motor, in the environment of MATLAB Simulink. en
heal.advisorName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Παπαδόπουλος, Χρήστος el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 132 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα