dc.contributor.author | Θεοχάρης, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Theocharis, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2021-07-27T09:42:44Z | |
dc.date.available | 2021-07-27T09:42:44Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53699 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21397 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτροπρόωση | el |
dc.subject | Επαγωγικός Κινητήρας | el |
dc.subject | Μπαταρίες λιθίου | el |
dc.subject | Αντιστροφέας | el |
dc.subject | Έλεγχος Προσανατολισμένου Πεδίου | el |
dc.subject | All-Electric ship | en |
dc.subject | Induction motor | el |
dc.subject | Field-Oriented control | el |
dc.subject | Inverter | el |
dc.subject | Tugboat | en |
dc.title | Technical feasibility study on the retrofit of a conventional harbor tugboat into a battery powered one by simulation in MATLAB Simulink | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Τεχνική μελέτη μετατροπής συμβατικού ρυμουλκού σε ηλεκτροπροωθούμενο μέσω προσομοίωσης σε περιβάλλον MATLAB Simulink | el |
heal.classification | Ναυτική Μηχανολογία | el |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-09 | |
heal.abstract | Πραγματοποιήθηκε μελέτη μετατροπής συμβατικού ρυμουλκού σε ηλεκτροπροωθούμενο, όπου με βάση συγκεκριμένο επιχειρησιακό προφίλ έγινε η εκτίμηση της απαιτούμενης χωρητικότητας των μπαταριών. Για τον υπολογισμό της με βάση το επιχειρησιακό προφίλ εξήχθησαν σήματα ροπής και ταχύτητας αναφοράς όπου χρησιμοποιήθηκαν ως είσοδοι για τον αυτόματο έλεγχο του επαγωγικού κινητήρα, Field Oriented Control στο MATLAB Simulink. | el |
heal.abstract | The purpose of this dissertation is the retrofit of a conventional tugboat into an all-electric one, where the battery sizing was calculated based on a certain operational profile. Based on that profile, signals of torque and speed were used as references for the closed-loop control, Field Oriented Control, of the selected induction motor, in the environment of MATLAB Simulink. | en |
heal.advisorName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 132 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: