dc.contributor.author |
Πλυμένος - Παπαγέωργας, Ιάσονας
|
el |
dc.contributor.author |
Plymenos - Papageorgas, Jason
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-07-28T09:31:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-28T09:31:08Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53717 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21415 |
|
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
* |
dc.subject |
Road safety |
en |
dc.subject |
Οδική ασφάλεια |
el |
dc.subject |
Prediction algorithms |
en |
dc.subject |
Deep recurrent neural network |
en |
dc.subject |
Αλγόριθμοι πρόβλεψης |
el |
dc.subject |
Βαθιά νευρωνικά αναδρομικά δίκτυα |
el |
dc.title |
Ανάπτυξη προτύπου πρόβλεψης αλλαγής λωρίδας με δεδομένα τροχιών υψηλής ανάλυσης |
el |
dc.title |
Development of lane change prediction models utilizing high resolution trajectory data |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Transportation planning and engineering |
en |
heal.classification |
Τομέας μεταφορών και συγκοινωνιακής υποδομής |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-03-09 |
|
heal.abstract |
In recent years, the evolution of computing power as well as its better utilization have led to the ever-increasing introduction of automation systems in vehicles, reducing significantly the driver's accounting burden, thus improving driving conditions and user safety. The objective of this Diploma Thesis is first to obtain all the necessary data by utilizing an extraction algorithm, and following that, a transformation of the data in a way so that by utilizing a deep recurrent neural network and specifically in the form of LSTM, a successful development of a supervised prediction algorithm will be possible. The data used in the training of the algorithms were obtained from an experiment that took place in the center of Athens during which, high-precision vehicle trajectories were recorded using unmanned aerial vehicles (drones). The development of the forecasting algorithms consists of individual scenarios of various forecasting conditions and is completed with the evaluation as well as a possible implementation of each to a real-world scenario. However, it must be noted that in a real implementation of the method, further training of the algorithm, and a consequence, extraction of more data, must take place in order to minimize sufficiently most of the unknown - for the algorithm - driving conditions. |
en |
heal.abstract |
Τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη της υπολογιστικής δύναμης καθώς και η καλύτερη αξιοποίηση της έχουν οδηγήσει την συνεχώς αυξανομένη εισαγωγή συστημάτων αυτοματισμού στα οχήματα, μειώνοντας ολοένα και μεγαλύτερο μέρος του λογιστικού φόρτου του οδηγού βελτιώνοντας κατ' επέκταση τις συνθήκες οδήγησης και την ασφάλεια των χρηστών. Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι μέσα από μια πολυσύνθετη διαδικασία η εξόρυξη των απαραίτητων δεδομένων ώστε στη συνέχεια, αξιοποιώντας Βαθιά Νευρωνικά Αναδρομικά Δίκτυα της μορφής LSTM, να αναπτυχθούν υπό επίβλεψη πρότυπα πρόβλεψης. Τα δεδομένα με βάση των οποίων έγινε η εκπαίδευση των μοντέλων πρόβλεψης αντλήθηκαν από ένα πείραμα που έλαβε χώρα στο κέντρο της Αθήνας κατά το οποίο καταγράφτηκαν υψηλής ευκρίνειας τροχιές οχημάτων με χρήση ΣμηΕΑ. Η ανάπτυξη των προτύπων πρόβλεψης η οποία αποτελείται από επιμέρους σενάρια διαφορετικών συνθηκών πρόβλεψης ολοκληρώνεται με την αξιολόγηση τους καθώς και γίνεται αναφορά σε πιθανούς τρόπους εφαρμογής τους σε πραγματικές συνθήκες. Ωστόσο σε μια πραγματική υλοποίηση της μεθόδου κρίνεται απαραίτητο να γίνει μετέπειτα εκπαίδευση σε περισσότερα δεδομένα ελαχιστοποιώντας στο μέγιστο βαθμό άγνωστες για τον αλγόριθμο οδηγικές συνθήκες. |
el |
heal.advisorName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιώργος, Γιαννής |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
89 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|