dc.contributor.author |
Χατζηελευθερίου, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Chatzieleftheriou, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-09-03T09:56:20Z |
|
dc.date.available |
2021-09-03T09:56:20Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53791 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21489 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Προτυποποίηση |
el |
dc.subject |
Modeling, |
en |
dc.subject |
Τροχιά προσπέρασης |
el |
dc.subject |
Γραμμική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Προσομοιωτής οδήγησης |
el |
dc.subject |
Πλευρικές αποστάσεις |
el |
dc.subject |
Overtaking trajectory |
en |
dc.subject |
Linear regression |
en |
dc.subject |
Driving simulator |
en |
dc.subject |
lateral distance |
en |
dc.title |
Προτυποποίηση τροχιάς προσπέρασης οχημάτων κινούμενα με σταθερή ταχύτητα μέσω προσομοιωτή οδήγησης |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακά |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-11-04 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η προτυποποίηση της τροχιάς προσπέρασης αυτόνομων οχημάτων κινούμενα με σταθερή ταχύτητα με χρήση προσομοιωτή οδήγησης. Οι καμπύλες τροχιές που διαγράφει το όχημα για την πραγματοποίηση του ελιγμού προσπέρασης, μελετήθηκαν μέσω δοκιμών σε προσομοιωτή οδήγησης για συγκεκριμένα όρια ταχυτήτων (70km/h,80km/h,90km/h), ενώ το αρχικά προπορευόμενο όχημα κινούταν με σταθερή ταχύτητα 20km/h λιγότερα από το εκάστοτε όριο ταχύτητας. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν από οδηγούς που κατέχουν δίπλωμα οδήγησης Β κατηγορίας, οι οποίοι κατηγοριοποιήθηκαν με βάση την ηλικία, το γένος και την εμπειρία οδήγησης συναρτήσει της διάρκειας που κατέχουν το δίπλωμα, αφού πρώτα συμπληρώθηκε από τον κάθε χρήστη σχετικό ερωτηματολόγιο. Στη συνέχεια, ακολούθησε διαχωρισμός των προσπεράσεων σταθερής ταχύτητας από το συνολικό δείγμα και τα δεδομένα που προέκυψαν, αναλύθηκαν και επεξεργάστηκαν με τη μέθοδο του γωνιακού διαγράμματος προκειμένου να προσδιοριστεί η γεωμετρία των αντίρροπων τόξων του οχήματος που επιχειρεί ελιγμό προσπέρασης. Η εφικτότητα του ελιγμών προσπέρασης διερευνήθηκε με παραμέτρους που αφορούν στις πλευρικές αποστάσεις μεταξύ των οχημάτων στα σημεία πιθανής σύγκρουσης τους. Η προτυποποίηση της τροχιάς προσπέρασης έγινε με χρήση της πλατφόρμας R studio, όπου μέσω της μεθόδου της γραμμικής και της λογαριθμικής γραμμικής παλινδρόμησης, προέκυψαν τα τελικά μοντέλα. Τα μοντέλα αυτά, υποδεικνύουν ισχυρή συσχέτιση των ακτινών με τις πλευρικές αποστάσεις των οχημάτων κατά τις διάφορες φάσεις της προσπέρασης. |
el |
heal.advisorName |
Μαυρομάτης, Στέργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαυρομάτης, Στέργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
104 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|