HEAL DSpace

Προτυποποίηση τροχιάς προσπέρασης οχημάτων κινούμενα με σταθερή ταχύτητα μέσω προσομοιωτή οδήγησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χατζηελευθερίου, Γεώργιος el
dc.contributor.author Chatzieleftheriou, Georgios en
dc.date.accessioned 2021-09-03T09:56:20Z
dc.date.available 2021-09-03T09:56:20Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53791
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21489
dc.rights Default License
dc.subject Προτυποποίηση el
dc.subject Modeling, en
dc.subject Τροχιά προσπέρασης el
dc.subject Γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Προσομοιωτής οδήγησης el
dc.subject Πλευρικές αποστάσεις el
dc.subject Overtaking trajectory en
dc.subject Linear regression en
dc.subject Driving simulator en
dc.subject lateral distance en
dc.title Προτυποποίηση τροχιάς προσπέρασης οχημάτων κινούμενα με σταθερή ταχύτητα μέσω προσομοιωτή οδήγησης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-11-04
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η προτυποποίηση της τροχιάς προσπέρασης αυτόνομων οχημάτων κινούμενα με σταθερή ταχύτητα με χρήση προσομοιωτή οδήγησης. Οι καμπύλες τροχιές που διαγράφει το όχημα για την πραγματοποίηση του ελιγμού προσπέρασης, μελετήθηκαν μέσω δοκιμών σε προσομοιωτή οδήγησης για συγκεκριμένα όρια ταχυτήτων (70km/h,80km/h,90km/h), ενώ το αρχικά προπορευόμενο όχημα κινούταν με σταθερή ταχύτητα 20km/h λιγότερα από το εκάστοτε όριο ταχύτητας. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν από οδηγούς που κατέχουν δίπλωμα οδήγησης Β κατηγορίας, οι οποίοι κατηγοριοποιήθηκαν με βάση την ηλικία, το γένος και την εμπειρία οδήγησης συναρτήσει της διάρκειας που κατέχουν το δίπλωμα, αφού πρώτα συμπληρώθηκε από τον κάθε χρήστη σχετικό ερωτηματολόγιο. Στη συνέχεια, ακολούθησε διαχωρισμός των προσπεράσεων σταθερής ταχύτητας από το συνολικό δείγμα και τα δεδομένα που προέκυψαν, αναλύθηκαν και επεξεργάστηκαν με τη μέθοδο του γωνιακού διαγράμματος προκειμένου να προσδιοριστεί η γεωμετρία των αντίρροπων τόξων του οχήματος που επιχειρεί ελιγμό προσπέρασης. Η εφικτότητα του ελιγμών προσπέρασης διερευνήθηκε με παραμέτρους που αφορούν στις πλευρικές αποστάσεις μεταξύ των οχημάτων στα σημεία πιθανής σύγκρουσης τους. Η προτυποποίηση της τροχιάς προσπέρασης έγινε με χρήση της πλατφόρμας R studio, όπου μέσω της μεθόδου της γραμμικής και της λογαριθμικής γραμμικής παλινδρόμησης, προέκυψαν τα τελικά μοντέλα. Τα μοντέλα αυτά, υποδεικνύουν ισχυρή συσχέτιση των ακτινών με τις πλευρικές αποστάσεις των οχημάτων κατά τις διάφορες φάσεις της προσπέρασης. el
heal.advisorName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 104 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής