HEAL DSpace

Διερεύνηση σεναρίων εξοικονόμησης ενέργειας στον τομέα των μεταφορών της Ελλάδας και αξιολόγηση της οικονομικής τους βιωσιμότητας.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαλαβάζος, Αναστάσιος el
dc.contributor.author Malavazos, Anastasios en
dc.date.accessioned 2021-09-08T09:34:46Z
dc.date.available 2021-09-08T09:34:46Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53821
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21519
dc.rights Default License
dc.subject Τομέας μεταφορών Ελλάδας el
dc.subject Μεταφορικά μέσα el
dc.subject Εξηλεκτρισμός el
dc.subject Ενεργειακές πολιτικές el
dc.subject Λογισμικό LEAP el
dc.subject Transportation sector of Greece en
dc.subject Means of transport en
dc.subject Electrification en
dc.subject Energy policies en
dc.subject LEAP software en
dc.title Διερεύνηση σεναρίων εξοικονόμησης ενέργειας στον τομέα των μεταφορών της Ελλάδας και αξιολόγηση της οικονομικής τους βιωσιμότητας. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Εξοικονόμηση ενέργειας - Κλιματική αλλαγή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-16
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τη μελέτη του τομέα μεταφορών της Ελλάδας, ως ενός αυτοτελούς υποσυστήματος του ενεργειακού συστήματος της χώρας. Η ανάλυση αυτή γίνεται με σκοπό τη διερεύνηση σεναρίων εξοικονόμησης ενέργειας και περιορισμού των περιβαλλοντικών επιπτώσεων καθώς και των οικονομικών επιβαρύνσεων που αφορούν τις μετακινήσεις. Για τον σκοπό τις ανάλυσης αυτής και τον ποσοτικό προσδιορισμό των μεγεθών προς εξέταση (π.χ. Ενεργειακή ζήτηση, Παραγόμενες Εκπομπές, Κόστη) θα γίνει χρήση του λογισμικού LEAP. Το LEAP έχει τη δυνατότητα να μοντελοποιεί ενεργειακά συστήματα και ενεργειακές πολιτικές με τη μορφή σεναρίων. Τα σενάρια αυτά δημιουργούνται με την εισαγωγή στοιχείων που αφορούν τον ακριβή προσδιορισμό της κατανάλωσης, μετατροπής, παραγωγής και μεταφοράς ενέργειας στο υπό μελέτη ενεργειακό σύστημα. Στην περίπτωση των μεταφορών τέτοια στοιχεία, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, είναι: το μεταφορικό έργο, οι ενεργειακές απαιτήσεις και τα κόστη κάθε μέσου μεταφοράς, το μείγμα ηλεκτροπαραγωγής και τα κόστη του, οι συντελεστές εκπομπών του κάθε καυσίμου και τα κόστη εκπομπών. Το LEAP εξετάζει την εξέλιξη των σεναρίων αυτών από το έτος 2019, που θεωρείται και το έτος έναρξης των προσομοιώσεων, μέχρι και το 2050, καθώς αυτό αποτελεί έτος αναφοράς για πολλούς περιβαλλοντικούς στόχους. Στο διάστημα αυτό εξετάζονται τα αποτελέσματα των μελετώμενων πολιτικών καθώς και δύο προτεινόμενων συνδυαστικών σεναρίων. Μετά τον υπολογισμό των μετρούμενων μεγεθών, τα διάφορα σενάρια συγκρίνονται με τις ισχύουσες πολιτικές προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητά τους στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και για την οικονομική τους βιωσιμότητα σε βάθος χρόνου. el
heal.advisorName Δούκας, Χρυσόστομος (Χάρης) el
heal.committeeMemberName Δούκας, Χρυσόστομος (Χάρης) el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων. Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 106 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής