dc.contributor.author |
Μαλαβάζος, Αναστάσιος
|
el |
dc.contributor.author |
Malavazos, Anastasios
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-09-08T09:34:46Z |
|
dc.date.available |
2021-09-08T09:34:46Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53821 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21519 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Τομέας μεταφορών Ελλάδας |
el |
dc.subject |
Μεταφορικά μέσα |
el |
dc.subject |
Εξηλεκτρισμός |
el |
dc.subject |
Ενεργειακές πολιτικές |
el |
dc.subject |
Λογισμικό LEAP |
el |
dc.subject |
Transportation sector of Greece |
en |
dc.subject |
Means of transport |
en |
dc.subject |
Electrification |
en |
dc.subject |
Energy policies |
en |
dc.subject |
LEAP software |
en |
dc.title |
Διερεύνηση σεναρίων εξοικονόμησης ενέργειας στον τομέα των μεταφορών της Ελλάδας και αξιολόγηση της οικονομικής τους βιωσιμότητας. |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Εξοικονόμηση ενέργειας - Κλιματική αλλαγή |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-07-16 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τη μελέτη του τομέα μεταφορών της Ελλάδας, ως ενός αυτοτελούς υποσυστήματος του ενεργειακού συστήματος της χώρας. Η ανάλυση αυτή γίνεται με σκοπό τη διερεύνηση σεναρίων εξοικονόμησης ενέργειας και περιορισμού των περιβαλλοντικών επιπτώσεων καθώς και των οικονομικών επιβαρύνσεων που αφορούν τις μετακινήσεις. Για τον σκοπό τις ανάλυσης αυτής και τον ποσοτικό προσδιορισμό των μεγεθών προς εξέταση (π.χ. Ενεργειακή ζήτηση, Παραγόμενες Εκπομπές, Κόστη) θα γίνει χρήση του λογισμικού LEAP. Το LEAP έχει τη δυνατότητα να μοντελοποιεί ενεργειακά συστήματα και ενεργειακές πολιτικές με τη μορφή σεναρίων. Τα σενάρια αυτά δημιουργούνται με την εισαγωγή στοιχείων που αφορούν τον ακριβή προσδιορισμό της κατανάλωσης, μετατροπής, παραγωγής και μεταφοράς ενέργειας στο υπό μελέτη ενεργειακό σύστημα. Στην περίπτωση των μεταφορών τέτοια στοιχεία, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, είναι: το μεταφορικό έργο, οι ενεργειακές απαιτήσεις και τα κόστη κάθε μέσου μεταφοράς, το μείγμα ηλεκτροπαραγωγής και τα κόστη του, οι συντελεστές εκπομπών του κάθε καυσίμου και τα κόστη εκπομπών. Το LEAP εξετάζει την εξέλιξη των σεναρίων αυτών από το έτος 2019, που θεωρείται και το έτος έναρξης των προσομοιώσεων, μέχρι και το 2050, καθώς αυτό αποτελεί έτος αναφοράς για πολλούς περιβαλλοντικούς στόχους. Στο διάστημα αυτό εξετάζονται τα αποτελέσματα των μελετώμενων πολιτικών καθώς και δύο προτεινόμενων συνδυαστικών σεναρίων. Μετά τον υπολογισμό των μετρούμενων μεγεθών, τα διάφορα σενάρια συγκρίνονται με τις ισχύουσες πολιτικές προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητά τους στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και για την οικονομική τους βιωσιμότητα σε βάθος χρόνου. |
el |
heal.advisorName |
Δούκας, Χρυσόστομος (Χάρης) |
el |
heal.committeeMemberName |
Δούκας, Χρυσόστομος (Χάρης) |
el |
heal.committeeMemberName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαρράς, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων. Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
106 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|