dc.contributor.author |
Σωφρόνη, Κωνσταντίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Sofroni, Konstantina
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-09-14T07:17:22Z |
|
dc.date.available |
2021-09-14T07:17:22Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53847 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21545 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μαρκετινγκ |
el |
dc.subject |
Marketing |
en |
dc.subject |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject |
Μίγμα μάρκετινγκ |
el |
dc.subject |
Διαφήμιση |
el |
dc.subject |
Social media |
en |
dc.subject |
Mix marketing |
en |
dc.subject |
Advertising |
en |
dc.title |
Επισκόπηση σύγχρονων τεχνολογιών marketing |
el |
dc.title |
Overview of modern marketing technologies |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Marketing |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-09 |
|
heal.abstract |
Τα social media έχουν αναπτυχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια και χρησιμοποιούνται από όλον τον κόσμο, είτε είναι ιδιώτες οποιασδήποτε ηλικίας, είτε είναι επιχειρήσεις ανεξαρτήτου μεγέθους. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media ως μέσω μαρκετινγκ για να διαφημίσουν, να προωθήσουν τα προϊόντα τους, να προβάλλουν νέα καινοτόμα και να γίνουν πιο γνωστές στο κοινό τους. Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων πλέον κάνουν χρήση των social media για να είναι επίκαιροι στην αγορά.
Στην παρακάτω εργασία αναφέρονται αρχικά βασικοί ορισμοί όπως αυτοί του μαρκετινγκ. Δεν υπάρχει ένας μοναδικός ορισμός καθώς κάθε καθηγητής του μαρκετινγκ έχει μια δική του θεωρία. Το μαρκετινγκ είναι η υιοθέτηση της ιδεολογίας του και η επιτυχής εφαρμογή τη στην πράξη δια μέσου ενός ολοκλήρου προγράμματος μαρκετινγκ μακροχρόνιας και συνεχούς προοπτικής. Επιπλέον ορίζεται το μίγμα μαρκετινγκ 4P το οποίο αποτελείται από τις παραμέτρους διανομή, προϊόν, τιμή και προώθηση. Τα κέρδη της επιχείρησης και οι πωλησεις της θα κρίνουν κατά πόσο αποτελεσματικά λειτούργησε το μαρκετινγκ. Το άριστο σημείο μαρκετινγκ είναι αυτό το σημείο που οι τέσσερεις παράμετροι αυτοί λειτουργούν αποδοτικά και δημιουργούν και μεταδίδουν προσδοκίες για τον αγοραστή που τηρούν και εκπληρώνουν. Ακόμα αναφέρεται και το μοντέλο μαρκετινγκ 7P στο οποίο προστίθενται ακόμα και οι παράγοντες άνθρωπος , διαδικασίες και το περιβάλλον της επιχείρησης.
Επιπρόσθετα δίνεται ο ορισμός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αναφέρονται τα πιο βασικά κανάλια που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια. Τα πιο γνωστά social media είναι το Pinterest, το Facebook, το Instagram, το twitter, το LinkedIn, το Google Ads, το Viber, το TikTok, το tumblr, το YouTube και το email marketing. Γίνεται ιστορική αναδρομή των social media και παρουσιάζονται μετρήσεις και εφαρμογή μερικών από αυτών σε πραγματικές επιχειρήσεις. Ακόμα, δίνονται στατιστικά στοιχεία καθώς επίσης και παραδείγματα στοχευμένης διαφήμισης.
Στα επόμενα κεφάλαια, αναλύονται τα θετικά και τα αρνητικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις επιχειρήσεις και στον καταναλωτή και σαν επίλογο τα θετικά και τα αρνητικά του μαρκετινγκ στην κοινωνία γενικότερα. |
el |
heal.abstract |
Social medial in recent years have developed and they get used by people all over the world, weather they are individuals of any age or businesses of any size. Business use social media as a marketing tool to advertise and promote their products, to project innovative products and to become more famous. Business owners use social media to be current in the market.
In the following thesis, a set of basic definitions are presented including those of marketing. There is no unique definition because every teacher of marketing has his own theory. Marketing is the adoption of its ideology and the successful fitting in practice through a complete marketing program of long term and continual perspective. In addition, the mix marketing is defined 4P which consists of distribution, product, price and promotion. The profits and the sales of the company will judge how effective the marketing was worked. The excellent marketing point is this point which these four parameters work efficiently and create expectations to the buyers which they are observed and fulfilled. It refers the marketing model 7P to which is added factors as human, process and business environment also.
In addition, the definition of social media is given and the basics channels which have been developed in recent years are reported. The most famous social media are Pinterest, Facebook, Instagram, twitter, LinkedIn, Google Ads, Viber, TikTok, tumblr, YouTube and the email marketing. An historical review of social media is included and measurements and applications of some of them in real businesses are presented. Also statistics are given as well as examples of targeted advertising.
In the following chapters, are analyzed the pros and cons of social media in business and in the consumers and the pros and cons of marketing in the society general. |
en |
heal.advisorName |
Ψαρράς, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαρράς, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
58 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|