dc.contributor.author | Μπεγλερίδου, Ελένη | el |
dc.contributor.author | Παππάς, Άγγελος | el |
dc.contributor.author | Mpegleridou, Eleni | en |
dc.contributor.author | Pappas, Aggelos | |
dc.date.accessioned | 2021-09-23T08:09:27Z | |
dc.date.available | 2021-09-23T08:09:27Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53879 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21577 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σχολή | el |
dc.subject | Μουσική | el |
dc.subject | Δημόσιος χώρος | el |
dc.subject | Music | en |
dc.subject | Public space | en |
dc.subject | Αμφιθέατρο | el |
dc.subject | Music Hall | en |
dc.subject | Οργανοποιία | el |
dc.subject | Instrument making | en |
dc.subject | School | en |
dc.title | Σχολή Μουσικής Τέχνης και Οργανοποιίας στη Θεσσαλονίκη | el |
dc.title | School of Music Art and Instrument Making in Thessaloniki | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-07 | |
heal.abstract | Αντικείμενο μελέτης της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός μιας Σχολής Μουσικής Τέχνης και Οργανοποιίας στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η πόλη της Θεσσαλονίκης χαρακτηρίζεται από μία ιδιαίτερη μουσική κληρονομία. Στο πέρασμα των χρόνων, η Θεσσαλονίκη κατοικήθηκε από ανθρώπους με διαφορετικό πολιτισμικό και μουσικό υπόβαθρο. Στη Θεσσαλονίκη στεγάζονται επίσης πάνω από 30 εργαστήρια οργανοποιίας. Ωστόσο από την πόλη εκλείπει μία δημόσια σχολή που να ασχολείται με την τέχνη της κατασκευής μουσικών οργάνων. Αυτή ήταν και η αφορμή για την προσθήκη ενός δεύτερου γνωστικού πεδίου στη νέα σχολή. Ως περιοχή μελέτης επιλέχθηκε η δυτική είσοδος της πόλης και συγκεκριμένα η περιοχή του Παλαιού Σταθμού κοντά στο λιμάνι και τα παλιά σφαγεία. Η πορεία προς την κεντρική ιδέα ξεκινά με μία πρώτη πρόθεση οργάνωσης του υπαιθρίου χώρου. Ένας όγκος τύπου “Γ” γυρνά μία πλάτη στο βορρά και την όχληση του τρένου και προσανατολίζει τον κύριο υπαίθριο χώρο στο νότο. Ένα δεύτερο “Γ” κάθετο στην οδό Κωλέττη έρχεται να δημιουργήσει μία εσωτερική αυλή – αγκαλιά. Η αίθουσα μουσικής καταλαμβάνει κεντρική θέση στη σύνθεση και γύρω της αρθρώνονται οι λειτουργίες της σχολής με το βορεινό “Γ” να φιλοξενεί της χρήσεις της σχολής μουσικής και το μικρό αυτές της οργανοποιίας. Το κτίριο συνομιλεί με το έδαφος μέσω μιας πτυχωτής πλατφόρμας η οποία ενοποιεί τα δύο “Γ” δημιουργεί πολλαπλά επίπεδα διαχωρίζοντας τον υπαίθριο χώρο σε επιμέρους ενότητες όπου εκτονώνονται και διαφορετικές χρήσεις. Με αυτό τον τρόπο προσδίδεται στη σύνθεση η ευκαιρία για πολλαπλές εισόδους και περάσματα ισορροπώντας την εσωστρεφή γεωμετρία που δημιουργούν οι δύο γωνιές. Τέλος, σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας δεν είναι απλά να προτείνει μία νέα στέγη για τη σχολή μουσικής, αλλά αποτελεί και αφορμή για μία προσωπική τοποθέτηση σχετικά με τη σχέση μίας σχολής με το δημόσιο χώρο και τη σημασία του χώρου που φιλοξενεί την εκπαιδευτική διαδικασία τόσο για τους σπουδαστές όσο και για τους υπόλοιπους πολίτες. | el |
heal.abstract | The object of study of this dissertation is the design of a School of Music Art and Instrument Making in the city of Thessaloniki. The city of Thessaloniki is characterized by a special musical heritage. Over the years, Thessaloniki has been inhabited by people with different cultural and musical backgrounds. Thessaloniki also houses more than 30 instrument making workshops. However, there is no public school in the city that deals with the art of making musical instruments. This was the reason for adding a second field of knowledge to the new school. The western entrance of the city was chosen as the study area, specifically the area of the Old Station near the port and the old slaughterhouse. The path to the central idea begins with a first intention of organizing the outdoor space. A "Γ" volume turns one back to the north and disturbs the train and orients the main outdoor area to the south. A second "Γ" perpendicular to Koletti st. comes to create an inner courtyard - a hug. The music hall occupies a central position in the composition and around it the functions of the school are articulated with the northern "Γ" hosting the uses of the music school and the small ones of the instrument making. The building communicates with the ground through a pleated platform which unites the two prisms creates multiple levels dividing the outdoor space into individual sections where different uses are expanded. In this way, the composition is given the opportunity for multiple entrances and passages, balancing the introverted geometry created by the two structures. Finally, the purpose of this dissertation is not just to propose a new home for the school of music, but it is also a reason for a personal position on the relationship of a school with public space and the importance of the space that hosts the educational process for both students as well as other citizens. | en |
heal.advisorName | Αγγελής, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Aggelis, Georgios | en |
heal.committeeMemberName | Κουτσουμπός, Λεωνίδας | el |
heal.committeeMemberName | Κουτρολίκου, Πέννυ | el |
heal.committeeMemberName | Αλεξάνδρου, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γρηγοριάδης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 66 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: