dc.contributor.author | Χαρδάκη, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Λεβέτσιου, Χριστίνα | el |
dc.contributor.author | Chardaki, Maria | en |
dc.contributor.author | Levetsiou, Christina | en |
dc.date.accessioned | 2021-10-07T09:38:06Z | |
dc.date.available | 2021-10-07T09:38:06Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53932 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21630 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Playscape | el |
dc.subject | Ζάππειο | el |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Αρχιτεκτονική τοπίου | el |
dc.subject | Calma playscape | el |
dc.title | C A L M A Playscape: τοπίο παιχνιδιού στο Ζάππειο | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-07 | |
heal.abstract | Το calma playscape είναι ένα τοπίο παιχνιδιού στον κήπο του Ζαππείου. Αποτελείται από ένα συνεχή ροϊκό δακτύλιο κατά τον οποίον απαντώνται οι τέσσερις βασικές καταστάσεις παιχνιδιού: ο λαβύρινθος, το skatepark, το παιχνίδι του νερού και ο αναρριχητικός τοίχος. Το παιχνίδι ως διαδικασία μπορεί να αναπτυχθεί σε αυτές τις τέσσερις καταστάσεις, αλλά και στην εσωτερική φυτεμένη περιοχή. Εκτός του δακτυλίου, απαντώνται μεταλλικές κούνιες, διάσπαρτα καθιστικά και κρήνες. Η γλυπτική αισθητική απόδοση της πρότασης, οφείλεται τόσο στην αδιάσπαστη σύνθεση, όσο και στην επιλογή του σκυροδέματος ως βασικού υλικού, που έρχεται σε αντίθεση με το πατημένο χώμα του φυσικού τμήματος και στην προσθήκη ραδινών μεταλλικών στοιχείων που διαμορφώνουν διαφορετικές χωρικές ποιότητες. Ιδιαίτερη σημασία έχει το στοιχείο του νερού στη σύνθεση, που απαντάται ως στατικό αλλά και ως ροϊκό (σε οριζόντια ροή και σε κατακόρυφη υδάτινη κουρτίνα) αφυπνίζοντας την ακοή. Το playscape απευθύνεται σε οποιονδήποτε άνθρωπο οποιασδήποτε ηλικίας και κινητικής κατάστασης, αλλά περισσότερο στα παιδιά. Ο σχεδιασμός του οφείλεται στη θεώρηση του παιχνιδιού ως δημιουργικής διαδικασίας που αφορμάται από τον τόπο, τον καταλαμβάνει και τον μετατρέπει κάθε φορά σε διαφορετικό σκηνικό, ανάλογα με τους κανόνες του παιχνιδιού-δρώμενου που θα επιλεχθεί από τους ανθρώπους, ενώ απαιτεί και παράλληλα αφυπνίζει τη φαντασία και την αυτενέργεια. | el |
heal.abstract | Calma Playscape is a game landscape in the garden of Zappeion. It consists of a continuous flowing ring, in which one can find the four fundamental states of play: the labyrinth, the skatepark, the water-game and the climbing wall. Playing as a procedure can take place in all four states, as well as in the inner garden of the ring. Outside the ring, one can find metallic swings, scattered benches and fountains. The aesthetic of the project is sculptural, which is based on the continuous synthesis, and on the choice of cement as the main material, which comes in contrast to the soil outside of the ring. Moreover, a number of horizontal slim elements shape different qualities of the space. The water element is a fundamental part of the synthesis and can be found in both static and moving condition (running both horizontally, and vertically on a curtain wall) arousing the sense of hearing. Calma Playscape is oriented towards any person of any age or mobility condition, but most of all to kids. Our design is based on the theory of play as a creative process beginning from the place itself, which it occupies and transforms in a different scene depending on the rules of the game-event chosen by the players, while it also demands and excites imagination and initiative. | en |
heal.advisorName | Βοζάνη, Αριάδνη | el |
heal.advisorName | Vozani, Ariadni | en |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 122 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: