dc.contributor.author | Γκουτζαμάνης, Βασίλειος | el |
dc.contributor.author | Goutzamanis, Vasileios | en |
dc.date.accessioned | 2021-10-20T08:32:51Z | |
dc.date.available | 2021-10-20T08:32:51Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53966 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21664 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Κύκλος ζωής καυσίμου | el |
dc.subject | Σενάρια πρόβλεψης | el |
dc.subject | Διοξείδιο του άνθρακα | el |
dc.subject | Παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Electric vehicles | en |
dc.subject | Fuel life cycle | en |
dc.subject | Forecast scenarios | en |
dc.subject | Carbon dioxide | en |
dc.subject | Regression | en |
dc.title | Διερεύνηση της αποδοτικότητας της στροφής της Ελλάδας στην ηλεκτροκίνηση με βάση την ανάλυση του κύκλου ζωής του καυσίμου των οχημάτων. | el |
dc.title | Investigation of the efficiency of the turn of Greece in the electric movement based on the analysis of the life cycle of the vehicle fuel. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μεταφορές & Συγκοινωνιακή Υποδομή | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-15 | |
heal.abstract | Η ρύπανση του περιβάλλοντος έχει αρνητικές επιπτώσεις εδώ και χρόνια τον πλανήτη καθώς βλάπτει μακροπρόθεσμα την υγεία των ανθρώπων καθώς και των οικοσυστημάτων. Ο βασικός λόγος της αύξησης αυτών των ρύπων είναι η αύξηση της της χρήσης των ιδιωτικών οχημάτων λόγω των αναγκών του ανθρώπου και της βελτίωσης του βιοτικού του επιπέδου ανά την υφήλιο. Μέρος της λύσης αυτού του προβλήματος τα τελευταία χρόνια εφάπτεται στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών στα οχήματα έτσι ώστε να είναι περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον ή ακόμα και καθόλου ρυπογόνα από τη χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων των οποίων τα καύσιμα προέρχονται βεβαίως από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και όχι από ορυκτά καύσιμα τα οποία χρησιμοποιούνται όλα αυτά τα χρόνια από τα συμβατικά οχήματα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Με την πάροδο του χρόνου όλο και περισσότερες χώρες ενθαρρύνουν την αγορά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Θα πρέπει όμως να τονιστεί σε αυτό το σημείο ότι για να χαρακτηριστεί ένα ηλεκτρικό όχημα φιλικό προς το περιβάλλον θα πρέπει η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιεί να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έτσι ώστε να μειώνονται στην ουσία του κύκλου ζωής του καυσίμου οι ρύποι του προς το περιβάλλον. Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιλέξαμε τρία οχήματα με διαφορετικές τεχνολογίες το καθένα (βενζινοκίνητο, υβριδικό και ηλεκτρικό) . Μέσω του κατάλληλου λογισμικού (GREET) και λαμβάνοντας το ενεργειακό τους αποτύπωμα χρησιμοποιώντας το ελληνικό ενεργειακό μείγμα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας αναπτύξαμε τρία σενάρια. Το πρώτο αφορά το παρόν και τα άλλα δύο το 2030 (μέλλον). Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από την σύγκριση των ρύπων των τριών επιλεγμένων οχημάτων και την σύγκριση μεταξύ των σεναρίων που καταστρώσαμε είναι ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αρκετά αποδοτικά από άποψη εκπομπών ρύπων ακόμα και με τις πιο συντηρητικές και δυσμενείς θεωρήσεις. | el |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 84 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: