HEAL DSpace

Διερεύνηση της αποδοτικότητας της στροφής της Ελλάδας στην ηλεκτροκίνηση με βάση την ανάλυση του κύκλου ζωής του καυσίμου των οχημάτων.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γκουτζαμάνης, Βασίλειος el
dc.contributor.author Goutzamanis, Vasileios en
dc.date.accessioned 2021-10-20T08:32:51Z
dc.date.available 2021-10-20T08:32:51Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53966
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21664
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Κύκλος ζωής καυσίμου el
dc.subject Σενάρια πρόβλεψης el
dc.subject Διοξείδιο του άνθρακα el
dc.subject Παλινδρόμηση el
dc.subject Electric vehicles en
dc.subject Fuel life cycle en
dc.subject Forecast scenarios en
dc.subject Carbon dioxide en
dc.subject Regression en
dc.title Διερεύνηση της αποδοτικότητας της στροφής της Ελλάδας στην ηλεκτροκίνηση με βάση την ανάλυση του κύκλου ζωής του καυσίμου των οχημάτων. el
dc.title Investigation of the efficiency of the turn of Greece in the electric movement based on the analysis of the life cycle of the vehicle fuel. en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μεταφορές & Συγκοινωνιακή Υποδομή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-15
heal.abstract Η ρύπανση του περιβάλλοντος έχει αρνητικές επιπτώσεις εδώ και χρόνια τον πλανήτη καθώς βλάπτει μακροπρόθεσμα την υγεία των ανθρώπων καθώς και των οικοσυστημάτων. Ο βασικός λόγος της αύξησης αυτών των ρύπων είναι η αύξηση της της χρήσης των ιδιωτικών οχημάτων λόγω των αναγκών του ανθρώπου και της βελτίωσης του βιοτικού του επιπέδου ανά την υφήλιο. Μέρος της λύσης αυτού του προβλήματος τα τελευταία χρόνια εφάπτεται στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών στα οχήματα έτσι ώστε να είναι περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον ή ακόμα και καθόλου ρυπογόνα από τη χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων των οποίων τα καύσιμα προέρχονται βεβαίως από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και όχι από ορυκτά καύσιμα τα οποία χρησιμοποιούνται όλα αυτά τα χρόνια από τα συμβατικά οχήματα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Με την πάροδο του χρόνου όλο και περισσότερες χώρες ενθαρρύνουν την αγορά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Θα πρέπει όμως να τονιστεί σε αυτό το σημείο ότι για να χαρακτηριστεί ένα ηλεκτρικό όχημα φιλικό προς το περιβάλλον θα πρέπει η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιεί να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έτσι ώστε να μειώνονται στην ουσία του κύκλου ζωής του καυσίμου οι ρύποι του προς το περιβάλλον. Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιλέξαμε τρία οχήματα με διαφορετικές τεχνολογίες το καθένα (βενζινοκίνητο, υβριδικό και ηλεκτρικό) . Μέσω του κατάλληλου λογισμικού (GREET) και λαμβάνοντας το ενεργειακό τους αποτύπωμα χρησιμοποιώντας το ελληνικό ενεργειακό μείγμα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας αναπτύξαμε τρία σενάρια. Το πρώτο αφορά το παρόν και τα άλλα δύο το 2030 (μέλλον). Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από την σύγκριση των ρύπων των τριών επιλεγμένων οχημάτων και την σύγκριση μεταξύ των σεναρίων που καταστρώσαμε είναι ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αρκετά αποδοτικά από άποψη εκπομπών ρύπων ακόμα και με τις πιο συντηρητικές και δυσμενείς θεωρήσεις. el
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 84 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα