dc.contributor.author |
Μέρμηγκα, Κυριακή
|
el |
dc.contributor.author |
Mermigka, Kyriaki
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-11-02T10:43:11Z |
|
dc.date.available |
2021-11-02T10:43:11Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54012 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21710 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτρικό όχημα |
el |
dc.subject |
Σημεία φόρτισης |
el |
dc.subject |
Συμπεριφορά οδηγών |
el |
dc.subject |
Στρατηγική φόρτισης |
el |
dc.subject |
Electric vehicle |
en |
dc.subject |
Charging points |
en |
dc.subject |
Driver behavior |
en |
dc.subject |
Charging strategy |
en |
dc.subject |
R |
en |
dc.title |
Ανάλυση δεδομένων φορτίσεων ηλεκτρικών οχημάτων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Electrical engineering |
en |
heal.classification |
Data Analysis |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-07-15 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της συμπεριφοράς των οδηγών ως προς τις συνήθειες φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων τους. Αρχικά παρουσιάζεται η διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση γενικότερα, και στην Ελλάδα ειδικότερα και επεξηγούνται οι αναγκαίοι εισαγωγικοί όροι για την και τα ηλεκτρικά οχήματα. Επιπρόσθετα, εξηγείται και αιτιολογείται η αναγκαιότητα της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων ως τεχνολογικό βήμα προόδου, τόσο από οικονομικής πλευράς, όσο και ως κρίσιμη συνθήκη για το περιορισμό του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής, στην οποία οδηγείται ο πλανήτης. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατηγοριοποιούνται με βάση τον κινητήρα τους και το ποσοστό χρήσης της ηλεκτρικής μηχανής, ενώ γίνεται επεξήγηση των διαφορών μεταξύ των. Αποτυπώνονται τα σημεία φόρτισης γεωγραφικά και παρουσιάζονται οι στρατηγικές φόρτισης που ακολουθούν οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με βάση τα σημεία αυτά. Έπειτα, παρουσιάζονται αναλυτικά τα είδη φορτίσεων, ο τύπος των φορτιστών και αριθμός τους εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και γίνεται αποτίμηση αυτών των υποδομών. Στη συνέχεια, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη δημοσιευμένη επιστημονική βιβλιογραφία, με τα πειραματικά αποτελέσματα των ερευνών να αποτελούν μεγάλο μέρος της εργασίας, καθώς οι διαφορετικές στρατηγικές φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων αξιολογούνται ως προς τις επιπτώσεις τους στο σύστημα παραγωγής ενέργειας. Τέλος, επεξεργάζονται και αναλύονται, με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού R, πρωτογενή δεδομένα φορτίσεων από την Ουκρανία, και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ανάλυσης, εξάγονται συμπεράσματα και προτείνονται τρόποι και στρατηγικές για να μειωθούν οι επιπτώσεις των φορτίσεων των ηλεκτρικών οχημάτων στο ηλεκτρικό δίκτυο χωρίς να συνδέονται με μια στρατηγική φόρτισης. |
el |
heal.abstract |
The goal of this thesis is to study the behavior of drivers in terms of charging habits of their electric vehicles. First of all, the penetration of electric vehicles in the European Union in general, and in Greece in particular, is presented, and the required definitions for electric vehicles are explained. Furthermore, the benefits of electric vehicles are explained, as a technological breakthrough both for economically reasons and as a critical condition for reducing the global climate change phenomenon. Electric cars are categorized based on their engine and the percentage use of the electric motor, also the differences between them are explained. The charging points are mapped geographically and the charging strategies followed by the countries of the European Union based on these points are presented. The type of chargers and their number within the European Union are presented in detail and these infrastructures are evaluated. Special emphasis is placed on the published scientific literature, with the experimental results of the research being a significant amount of the thesis, as the different charging strategies of electric vehicles are evaluated in terms of their impact on the power generation system. Finally, raw data coming from Ukraine are processed and analyzed, using the R programming language, the results of the analysis are presented, conclusions are exported, and ways and strategies are proposed to reduce the impact of electric vehicles charging on the main power network without being connected to a charging strategy. |
en |
heal.advisorName |
Δούκας, Χρυσόστομος |
el |
heal.committeeMemberName |
Δούκας, Χρυσόστομος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
80 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|