dc.contributor.author | Στασινός, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Stasinos, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2021-11-03T08:58:08Z | |
dc.date.available | 2021-11-03T08:58:08Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54020 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21718 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Γεωπληροφορική” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γεωπληροφορική | el |
dc.subject | Περπατησιμότητα | el |
dc.subject | Αστική κινητικότητα | el |
dc.subject | Εργαλεία οδών | el |
dc.subject | Χωρική ανάλυση | el |
dc.subject | Web-GIS | en |
dc.subject | MAPS-Mini | en |
dc.subject | Walkability | en |
dc.subject | Urban mobility | en |
dc.subject | Spatial analysis | en |
dc.title | Walkable London: Ανάπτυξη διαδικτυακού γεωγραφικού πληροφοριακού συστήματος (Web-GIS) για την χαρτογράφηση & την ανάλυση χαρακτηριστικών περπατησιμότητας (walkability) σε μικρο-κλίμακα. | el |
dc.title | Walkable London: Development of a Web-GIS for mapping & analysis of walkability features in micro-scale. | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Γεωπληροφορική | el |
heal.classification | GIS | en |
heal.classification | webGIS | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-09 | |
heal.abstract | Σχεδιάζοντας πόλεις πιο φιλικές βελτιώνεται η ελκυστικότητα του δημόσιου χώρου, ενισχύονται οι κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, και προωθείται η αστική βιωσιμότητα. Όμως, η έλλειψη δεδομένων σχεδιασμού σε μικρή κλίμακα (όπως πεζοδρόμια, διαβάσεις κ.λπ.) αποτέλεσε σημαντικό εμπόδιο στη δημιουργία πιο ολοκληρωμένων ερευνητικών προγραμμάτων και χωρικών πολιτικών. Στόχος της εργασίας είναι η αξιοποίηση ολοκληρωμένης βάσης γεωχωρικών δεδομένων και δεικτών περπατησιμότητας για το κέντρο του Λονδίνου, ώστε να προωθείται η εφαρμοσμένη έρευνα στην άσκηση χωρικών στρατηγικών για το δημόσιο χώρο και την ποιότητα ζωής. Σε αυτό το πλαίσιο, η δημιουργία της διαδικτυακής πλατφόρμας Walkable London, εμπεριέχει την χαρτογράφηση & την ανάλυση χαρακτηριστικών περπατησιμότητας (walkability) σε μικρο-κλίμακα, καλύπτοντας όλο το κέντρο του Λονδίνου (City of Westminster). Για τη συλλογή των δεδομένων εφαρμόστηκε ένα αξιόπιστο εικονικό εργαλείο ελέγχου οδών (Microscale Audit of Pedestrian Streetscapes - Mini) σε κάθε δρόμο, και τμήμα διέλευσης και στις δύο πλευρές κάθε δρόμου ξεχωριστά. Ψηφιοποιήθηκαν οι αξιολογήσεις για συνολικά 8737 (779,737 χλμ.) τμήματα οδών ή/και διασταυρώσεων. Παράλληλα, έχει δημιουργηθεί εργαλείο το οποίο παρουσιάζει τα στατιστικά, ώστε ο χρήστης να μπορεί να συγκρίνει τις γειτονιές της περιοχής. Ταυτόχρονα, παρουσιάζεται ο χάρτης με το βαθμό της περπατησιμότητας σε χωρική ανάλυση ψηφίδας (pixel) 50 Χ 50 μέτρα. Για παράδειγμα, οι γειτονιές Regent’s Park, Knightsbridge and Belgravia, εμφανίζονται ως οι κορυφαίες, καθώς έχουν κατά μέσο όρο βαθμό περπατησιμότητας 11,34 και 18,56 αντίστοιχα. Ενώ προβληματικές βαθμολογίες εμφάνισαν οι γειτονιές Maylebone High Street και West End, έχοντας 61,27 και 55,34 αντίστοιχα. Το σύνολο δεδομένων που χρησιμοποιήθηκε, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την καθημερινότητα των πεζών, καθώς και για την χάραξη πολιτικής, με σκοπό την εφαρμογή στρατηγικών αστικής κινητικότητας. Ταυτόχρονα, μπορεί να παρακολουθείται και η πρόοδος σε τομείς της αστικής βιωσιμότητας σε επίπεδο γειτονιάς. Τα ζητήματα που μελετώνται περιλαμβάνουν, το κατά πόσο η πλατφόρμα είναι χρηστική για την ανάδειξη των χαρακτηριστικών περπατησιμότητας. Όπως επίσης, το πόσο εύκολη είναι η χρησιμοποίηση της πλατφόρμας για τη διαμόρφωση σχετικών χωρικών πολιτικών. | el |
heal.abstract | Designing more friendly cities improves the attractiveness of public space, enhances social interactions, and promotes urban sustainability. However, the lack of small-scale planning data (such as pavements, crossings, etc.) has been a major obstacle to the creation of more integrated research programmes and spatial policies. The aim of this thesis is to use an integrated geospatial database and indicators for the center of London to promote applied research in the pursuit of spatial strategies for public space and quality of life. In this context, the creation of the Walkable London online platform involves mapping & analysis of walkability features on a micro-scale, covering the whole of central London (City of Westminster). A reliable Virtual Audit tool (Macroscale Audit of Pedestrian Streetscapes - Mini) was applied to the data collection on each road, and on both sides of each road separately. The evaluations were digitized for a total of 8737 (779,737 km) sections of roads and/or intersections. At the same time, a tool has been created that presents the statistics so that the user can compare the neighborhoods of the study area. At the same time, the walkability map is presented in spatial resolution of a mosaic of 50 × 50 meters pixel. For example, Regent's Park, Knightsbridge and Belgravia are listed as the top, with an average walking degree of 11.34 and 18.56 respectively. While problematic scores were seen in the Maylebone High Street and West End neighborhoods, they had 61.27 and 55.34, respectively. The dataset can be used to raise awareness of the everyday life of pedestrians, as well as to formulate policy, with a view on implementing urban mobility strategies. At the same time, progress in areas of urban sustainability at the neighborhood level can also be monitored. The issues being studied include whether the platform is useful for highlighting walking characteristics. As well as if it is easy to use the platform to formulate relevant spatial policies. | en |
heal.advisorName | Κάβουρας, Μαρίνος | el |
heal.advisorName | Kavouras, Marinos | en |
heal.committeeMemberName | Δάρρα, Αθανασία | el |
heal.committeeMemberName | Πηγάκη, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Κάβουρας, Μαρίνος | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 94 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: