dc.contributor.author |
Στρογγύλης, Λουκάς
|
el |
dc.contributor.author |
Strongylis, Loukas
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-11-08T08:52:42Z |
|
dc.date.available |
2021-11-08T08:52:42Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54034 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21732 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου : Πολεοδομία - Χωροταξία (Κατ. Β')" |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κίνηση πεζών |
el |
dc.subject |
Αστική Βιώσιμη Κινητικότητα |
el |
dc.subject |
Χρήσεις γης - Δραστηριότητες |
el |
dc.subject |
Κυκλοφοριακός Φόρτος |
el |
dc.subject |
Παλινδρόμηση Poisson |
el |
dc.subject |
Pedestrian Traffic |
en |
dc.subject |
Sustainable Urban Mobility |
en |
dc.subject |
Land Use |
en |
dc.subject |
Traffic Volume |
en |
dc.subject |
Poisson Regression |
en |
dc.title |
Κρίσιμοι παράγοντες επιρροής της κίνησης πεζών στο κέντρο της Αθήνας |
el |
dc.title |
Critical impact factors of pedestrian traffic in Athens Downtown |
en |
heal.type |
masterThesis |
el |
heal.classification |
Πολεοδομία - Χωροταξία |
el |
heal.classification |
Κυκλοφοριακή Τεχνική |
el |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-10-07 |
|
heal.abstract |
Στόχο της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των συνθηκών κινητικότητας στο κέντρο της Αθήνας, και συγκεκριμένα ο προσδιορισμός των κρίσιμων παραγόντων επιρροής της κίνησης πεζών, κατά τη δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας. Πραγματοποιήθηκαν δύο έρευνες πεδίου, μία με ερωτηματολόγιο για τα χαρακτηριστικά των μετακινήσεων και μία με παρατηρήσεις για τα χαρακτηριστικά της κίνησης των πεζών. Στη δεύτερη έρευνα καταγράφηκε ο ωριαίος κυκλοφοριακός φόρτος οχημάτων και πεζών καθώς και η σύνθεση της κυκλοφορίας μέσω μετρήσεων πεδίου, ενώ η τελική βάση δεδομένων συμπληρώθηκε με στοιχεία χρήσεων γης και γεωμετρίας της οδού, όπως συγκεντρώθηκαν μέσω της υπηρεσίας χαρτών της Google και από επιτόπου αυτοψίες, καθώς επίσης λήφθηκαν υπόψη και τα επίσημα καταγεγραμμένα δεδομένα της πανδημίας Covid-19 στην Ελλάδα. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της στατιστικής μεθόδου της παλινδρόμησης Poisson και αναπτύχθηκαν τρία μαθηματικά μοντέλα που αποτυπώνουν τη συσχέτιση μεταξύ των παραμέτρων υπό εξέταση και της κίνησης των πεζών. Από την εφαρμογή των στατιστικών μοντέλων προέκυψε πως οι παράμετροι που επηρεάζουν την κίνηση των πεζών στο κέντρο της Αθήνας σχετίζονται σημαντικά με τους φόρτους των οχημάτων που διέρχονται από τις οδούς, τα χαρακτηριστικά της οδικής υποδομής, τον τύπο της οδού, τις παρακείμενες δραστηριότητες – χρήσεις γης, τη χρονική περίοδο, καθώς και τους δείκτες της πανδημίας Covid-19. Στη συνέχεια διατυπώθηκαν παρατηρήσεις που αφορούν τις επιδράσεις των πιλοτικών παρεμβάσεων κινητικότητας, αναδείχθηκαν κρίσιμα ζητήματα προς σκέψη και τέλος διατυπώθηκαν προτάσεις για τη βελτίωση της κίνησης πεζών στο κέντρο της Αθήνας και για περαιτέρω έρευνα. |
el |
heal.abstract |
The aim of this Master’s Thesis is the investigation of the critical factors affecting pedestrian traffic in Athens Downtown, during the pilot implementation of the Athens Great Walk. For this purpose, two field surveys were carried out, one on travel characteristics through questionnaire, and the other one on pedestrian traffic through observations. As for the second one, the traffic volume of vehicles and pedestrians along with the modal split were collected for the period examined. The final database was completed with the land use and geometric features of the road sections examined. The officially recorded data of the Covid-19 pandemic in Greece were also considered. For the analysis, three Poisson regression models were developed in order to measure the correlation between pedestrian traffic in the Center of Athens and the factors affecting it. Results indicate that the factors affecting pedestrian traffic are the motorized traffic, as well as road infrastructure, land use and Covid-19 Pandemic. Also, the impacts of the pilot mobility interventions in the center of Athens are discussed and finally, proposals are made for the improvement of the pedestrian’s traffic in the center of Athens and for further research. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τουρνικιώτης, Παναγιώτης |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπακογιάννης, Ευθύμιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|