dc.contributor.author |
Μιλάτος, Διονύσιος
|
|
dc.contributor.author |
Milatos, Dionysios
|
|
dc.date.accessioned |
2021-11-26T09:43:16Z |
|
dc.date.available |
2021-11-26T09:43:16Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54106 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21804 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ελαστικότητα ζήτησης |
el |
dc.subject |
Αστικές συγκοινωνίες |
el |
dc.subject |
Λογιστική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Elasticity of demand |
en |
dc.subject |
Logistic regression |
en |
dc.subject |
Revealed preference method |
en |
dc.subject |
Stated preference method |
en |
dc.subject |
Public transport |
en |
dc.subject |
Μέθοδος αποκαλυπτόμενης προτίμησης |
el |
dc.subject |
Μέθοδος δεδηλωμένης προτίμησης |
el |
dc.title |
Ελαστικότητες ζήτησης στις αστικές συγκοινωνίες: η περίπτωση της Αθήνας |
el |
dc.title |
Demand elasticities in public transport: the case of Athens |
en |
dc.contributor.department |
Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Οικονομία των μεταφορών |
el |
heal.classification |
Transport economics |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-07-23 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της Διπλωματικής Εργασίας είναι ο υπολογισμός ελαστικοτήτων ζήτησης στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Αρχικά εκτιμώνται οι κύριοι παράγοντες που δύναται να επηρεάζουν την κρίση των επιβατών κατά την επιλογή του μέσου μετακίνησης τους. Τα απαραίτητα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίων σε δείγμα 148 ατόμων με το συνδυασμό των μεθόδων Αποκαλυπτόμενης και Δεδηλωμένης Προτίμησης. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη τεχνική της Λογιστικής Παλινδρόμησης. Μέσα από αυτή τη διαδικασία προσδιορίστηκαν όλοι οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή των επιβατών και δημιουργήθηκαν μοντέλα λογιστικής παλινδρόμησης από τα οποία τελικά υπολογίστηκαν οι ζητούμενοι συντελεστές ελαστικότητας ως προς τους παράγοντες αυτούς. Τα αποτελέσματα αυτά συγκρίθηκαν με αντίστοιχα άλλων ερευνών της διεθνούς βιβλιογραφίας και προέκυψαν συμπεράσματα για την συμπεριφορά των επιβατών σε μια σειρά από μεταβολές στις αστικές συγκοινωνίες για την περιοχή της Αθήνας. |
el |
heal.abstract |
The purpose of this Diploma Thesis is the estimation of demand elasticities in the public transport of Athens. Initially, the main factors that can influence the judgment of passengers when choosing their means of transportation are assessed. The necessary data were collected using questionnaires in a sample of 148 individuals with the combination of the methods of Revealed and Stated Preference. The data analysis was done with the technique of Logistic Regression. Through this process, all the factors that influence the choice of passengers were identified and logistic regression models were created, from which the required elasticities with respect to these factors were finally calculated. These results were compared with those of other researches in the international literature and conclusions were drawn about the behavior of passengers in a series of changes in public transport for the area of Athens. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
|
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
|
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
|
heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
|
heal.academicPublisher |
Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
83 |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|