dc.contributor.author | Τζαμάκος, Διονύσιος | |
dc.contributor.author | Tzamakos, Dionysios | |
dc.date.accessioned | 2021-11-26T11:40:41Z | |
dc.date.available | 2021-11-26T11:40:41Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54109 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21807 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά λεωφορεία | el |
dc.subject | Χωροθέτηση σταθμών φόρτισης | el |
dc.subject | Χρόνος αναμονής | el |
dc.subject | Πρόβλημα κάλυψης κορυφών | el |
dc.subject | Πρόβλημα χωροθέτησης εγκαταστάσεων | el |
dc.subject | Battery electric bus | en |
dc.subject | Placement of electric bus charging stations | en |
dc.subject | Waiting time | en |
dc.subject | Vertex covering problem | en |
dc.subject | Facility location problem | en |
dc.title | Ανάπτυξη Μοντέλου Βέλτιστης Χωροθέτησης Σταθμών Φόρτισης Ηλεκτρικών Λεωφορείων | el |
dc.title | Development Of a Location Optimization Model Of Electric Bus Charging Stations | en |
dc.contributor.department | Τομέας έργων υποδομής και αγροτικής ανάπτυξης. Εργαστήριο συγκοινωνιακής τεχνικής | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή τεχνική | el |
heal.classification | Συστήματα αστικών συγκοινωνιών | el |
heal.classification | Transportation engineering | en |
heal.classification | Public transport systems | el |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-23 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η χωροθέτηση φορτιστών σε συγκεκριμένο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών για την φόρτιση των ηλεκτρικών λεωφορείων, υπό περιορισμένο χρόνο αναμονής στις τερματικές στάσεις του δικτύου. Αφορμή αποτελεί η μετάβαση σε ένα δίκτυο μεταφορών πιο φιλικό προς το περιβάλλον αλλά και τον χρήστη, αποδοτικότερο και λειτουργικά οικονομικότερο, σε σύγκριση με ένα τυπικό δίκτυο μεταφορών με λεωφορεία ντίζελ, η οποία εξετάζεται όλο και πιο έντονα από την διεθνή επιστημονική κοινότητα. Το πρόβλημα αυτό αποτελεί ένα πρόβλημα χωροθέτησης εγκαταστάσεων και ανήκει στην κατηγορία των Προβλημάτων Κάλυψης Κορυφών. Πραγματοποιείται η εγκατάσταση φορτιστών διαφορετικών ισχύων μέσω της ανάπτυξης ενός μοντέλου βελτιστοποίησης – ακέραιου γραμμικού προγραμματισμού – ως προς το κόστος της επένδυσης αυτής, προκειμένου να χωροθετηθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός φορτιστών για την εξυπηρέτηση του δικτύου. Ένα ευρέως χρησιμοποιούμενο μοντέλο ουρών αναμονής, το μοντέλο Μ/Μ/1, αξιοποιείται για τον υπολογισμό των χρόνων αναμονής στις τερματικές στάσεις. Το αναπτυχθέν μοντέλο εφαρμόζεται σε τεχνητό δίκτυο αναφοράς αστικών συγκοινωνιών από την βιβλιογραφία, και αξιολογείται η ορθότητα του και η ευαισθησία του μέσα από διάφορες αναλύσεις που πραγματοποιούνται. | el |
heal.abstract | Objective of this thesis is the placement of fast chargers in a specific network of public transport for the charging of the electric buses, under a limited waiting time at the terminals of the network. The reason is the transition to a transport network that is not only more environmentally friendly, but also user friendly, more efficient, and operationally cheaper, compared to a typical transport network with diesel buses. The above issue, besides, is increasingly being considered by the international scientific community. This problem is a facility location problem and belongs to the category of Vertex Covering Problems. Chargers of different powers are being installed, through the development of an optimization problem – integer linear programming – in terms of the cost of this investment in order, to locate the minimum number of chargers required to service the network. A widely used queuing model, the M/M/1 model, is employed to estimate bus queuing times at terminal stops. The proposed model is applied to a benchmark artificial urban transport network from the literature, and its correctness and sensitivity are evaluated through various analyzes carried out. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: