HEAL DSpace

Ανάπτυξη Μοντέλου Βέλτιστης Χωροθέτησης Σταθμών Φόρτισης Ηλεκτρικών Λεωφορείων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τζαμάκος, Διονύσιος
dc.contributor.author Tzamakos, Dionysios
dc.date.accessioned 2021-11-26T11:40:41Z
dc.date.available 2021-11-26T11:40:41Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54109
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21807
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρικά λεωφορεία el
dc.subject Χωροθέτηση σταθμών φόρτισης el
dc.subject Χρόνος αναμονής el
dc.subject Πρόβλημα κάλυψης κορυφών el
dc.subject Πρόβλημα χωροθέτησης εγκαταστάσεων el
dc.subject Battery electric bus en
dc.subject Placement of electric bus charging stations en
dc.subject Waiting time en
dc.subject Vertex covering problem en
dc.subject Facility location problem en
dc.title Ανάπτυξη Μοντέλου Βέλτιστης Χωροθέτησης Σταθμών Φόρτισης Ηλεκτρικών Λεωφορείων el
dc.title Development Of a Location Optimization Model Of Electric Bus Charging Stations en
dc.contributor.department Τομέας έργων υποδομής και αγροτικής ανάπτυξης. Εργαστήριο συγκοινωνιακής τεχνικής el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακή τεχνική el
heal.classification Συστήματα αστικών συγκοινωνιών el
heal.classification Transportation engineering en
heal.classification Public transport systems el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-23
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η χωροθέτηση φορτιστών σε συγκεκριμένο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών για την φόρτιση των ηλεκτρικών λεωφορείων, υπό περιορισμένο χρόνο αναμονής στις τερματικές στάσεις του δικτύου. Αφορμή αποτελεί η μετάβαση σε ένα δίκτυο μεταφορών πιο φιλικό προς το περιβάλλον αλλά και τον χρήστη, αποδοτικότερο και λειτουργικά οικονομικότερο, σε σύγκριση με ένα τυπικό δίκτυο μεταφορών με λεωφορεία ντίζελ, η οποία εξετάζεται όλο και πιο έντονα από την διεθνή επιστημονική κοινότητα. Το πρόβλημα αυτό αποτελεί ένα πρόβλημα χωροθέτησης εγκαταστάσεων και ανήκει στην κατηγορία των Προβλημάτων Κάλυψης Κορυφών. Πραγματοποιείται η εγκατάσταση φορτιστών διαφορετικών ισχύων μέσω της ανάπτυξης ενός μοντέλου βελτιστοποίησης – ακέραιου γραμμικού προγραμματισμού – ως προς το κόστος της επένδυσης αυτής, προκειμένου να χωροθετηθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός φορτιστών για την εξυπηρέτηση του δικτύου. Ένα ευρέως χρησιμοποιούμενο μοντέλο ουρών αναμονής, το μοντέλο Μ/Μ/1, αξιοποιείται για τον υπολογισμό των χρόνων αναμονής στις τερματικές στάσεις. Το αναπτυχθέν μοντέλο εφαρμόζεται σε τεχνητό δίκτυο αναφοράς αστικών συγκοινωνιών από την βιβλιογραφία, και αξιολογείται η ορθότητα του και η ευαισθησία του μέσα από διάφορες αναλύσεις που πραγματοποιούνται. el
heal.abstract Objective of this thesis is the placement of fast chargers in a specific network of public transport for the charging of the electric buses, under a limited waiting time at the terminals of the network. The reason is the transition to a transport network that is not only more environmentally friendly, but also user friendly, more efficient, and operationally cheaper, compared to a typical transport network with diesel buses. The above issue, besides, is increasingly being considered by the international scientific community. This problem is a facility location problem and belongs to the category of Vertex Covering Problems. Chargers of different powers are being installed, through the development of an optimization problem – integer linear programming – in terms of the cost of this investment in order, to locate the minimum number of chargers required to service the network. A widely used queuing model, the M/M/1 model, is employed to estimate bus queuing times at terminal stops. The proposed model is applied to a benchmark artificial urban transport network from the literature, and its correctness and sensitivity are evaluated through various analyzes carried out. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα