dc.contributor.author | Σταυροπούλου, Ειρήνη | el |
dc.contributor.author | Stavropoulou, Eirini | en |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T10:55:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T10:55:24Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54128 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21826 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σχεδιασμός δικτύου διαδρομών αστικών συγκοινωνιών | el |
dc.subject | Επιλογή διαδρομών | el |
dc.subject | Τρόλεϊ με συσσωρευτές | el |
dc.subject | Φόρτιση εν κινήσει | el |
dc.subject | Πρόβλημα βελτιστοποίησης | el |
dc.subject | Transit route network design problem | en |
dc.subject | Route selection | en |
dc.subject | Battery assisted trolleybuses | en |
dc.subject | In motion charging | en |
dc.subject | Optimization problem | en |
dc.title | Ανάπτυξη μοντέλου βέλτιστου σχεδιασμού δικτύου αστικών συγκοινωνιών τρόλεϊ με συσσωρευτές | el |
dc.title | Development of a model for optimal battery assisted trolleybuses network design | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή τεχνική | el |
heal.classification | Συστήματα αστικών συγκοινωνιών | el |
heal.classification | Transportation engineering | en |
heal.classification | Public transport systems | en |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-23 | |
heal.abstract | Με τα δεδομένα που υπάρχουν διαθέσιμα μέχρι σήμερα, μπορεί να γίνει εύκολα η υπόθεση ότι στο εγγύς μέλλον θα παρατηρηθεί σημαντική αύξηση στη δρομολόγηση ηλεκτρικών τρόλεϊ με συσσωρευτές (Battery Assisted Trolleybuses – BAT) για την μετατροπή των αστικών συγκοινωνιών σε φιλικότερες προς το περιβάλλον αλλά και πιο αποδοτικές. Η τεχνολογία των τρόλεϊ αυτών, συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του κλασικού τρόλεϊ με αυτά των λεωφορείων καθώς, ναι μεν φορτίζει εν κινήσει με το σύστημα In Motion Charging (IMC) από την υποδομή των εναέριων καλωδίων η οποία προϋπάρχει λόγω των συμβατικών τρόλεϊ μπορεί, όμως, να διανύσει και μεγάλα τμήματα της διαδρομής, χωρίς να συνδέεται στα εναέρια καλώδια, γεγονός που προσδίδει ελευθερία κινήσεων. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει το πρόβλημα σχεδιασμού διαδρομών μέσω της βέλτιστης επιλογής υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών να αντικατασταθεί η λειτουργία τους από τα νέα τρόλεϊ με συσσωρευτές (ΒΑΤ). | el |
heal.abstract | With the data available to date, it can easily be assumed that in the near future there will be a significant increase in the launch of Battery Assisted Trolleybuses (BATs) in order to make urban transport more environmentally friendly and more efficient. The technology of these trolleybuses combines the advantages of the classic trolley with those of the buses as, these trolleys not only charge on the move with the In Motion Charging (IMC) system from the overhead cable infrastructure which pre-exists due to the conventional trolleybuses but also they can travel large sections of the route, without being connected to the overhead cables, which gives freedom of movement. This diploma thesis examines the Transit Network Design Problem (TRNDP) through the optimal selection of existing bus lines to be replaced by new Battery Assisted Trolleybuses (BATs). | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: