HEAL DSpace

Ανάπτυξη μοντέλου βέλτιστου σχεδιασμού δικτύου αστικών συγκοινωνιών τρόλεϊ με συσσωρευτές

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σταυροπούλου, Ειρήνη el
dc.contributor.author Stavropoulou, Eirini en
dc.date.accessioned 2021-12-03T10:55:24Z
dc.date.available 2021-12-03T10:55:24Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54128
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21826
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σχεδιασμός δικτύου διαδρομών αστικών συγκοινωνιών el
dc.subject Επιλογή διαδρομών el
dc.subject Τρόλεϊ με συσσωρευτές el
dc.subject Φόρτιση εν κινήσει el
dc.subject Πρόβλημα βελτιστοποίησης el
dc.subject Transit route network design problem en
dc.subject Route selection en
dc.subject Battery assisted trolleybuses en
dc.subject In motion charging en
dc.subject Optimization problem en
dc.title Ανάπτυξη μοντέλου βέλτιστου σχεδιασμού δικτύου αστικών συγκοινωνιών τρόλεϊ με συσσωρευτές el
dc.title Development of a model for optimal battery assisted trolleybuses network design en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακή τεχνική el
heal.classification Συστήματα αστικών συγκοινωνιών el
heal.classification Transportation engineering en
heal.classification Public transport systems en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-23
heal.abstract Με τα δεδομένα που υπάρχουν διαθέσιμα μέχρι σήμερα, μπορεί να γίνει εύκολα η υπόθεση ότι στο εγγύς μέλλον θα παρατηρηθεί σημαντική αύξηση στη δρομολόγηση ηλεκτρικών τρόλεϊ με συσσωρευτές (Battery Assisted Trolleybuses – BAT) για την μετατροπή των αστικών συγκοινωνιών σε φιλικότερες προς το περιβάλλον αλλά και πιο αποδοτικές. Η τεχνολογία των τρόλεϊ αυτών, συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του κλασικού τρόλεϊ με αυτά των λεωφορείων καθώς, ναι μεν φορτίζει εν κινήσει με το σύστημα In Motion Charging (IMC) από την υποδομή των εναέριων καλωδίων η οποία προϋπάρχει λόγω των συμβατικών τρόλεϊ μπορεί, όμως, να διανύσει και μεγάλα τμήματα της διαδρομής, χωρίς να συνδέεται στα εναέρια καλώδια, γεγονός που προσδίδει ελευθερία κινήσεων. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει το πρόβλημα σχεδιασμού διαδρομών μέσω της βέλτιστης επιλογής υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών να αντικατασταθεί η λειτουργία τους από τα νέα τρόλεϊ με συσσωρευτές (ΒΑΤ). el
heal.abstract With the data available to date, it can easily be assumed that in the near future there will be a significant increase in the launch of Battery Assisted Trolleybuses (BATs) in order to make urban transport more environmentally friendly and more efficient. The technology of these trolleybuses combines the advantages of the classic trolley with those of the buses as, these trolleys not only charge on the move with the In Motion Charging (IMC) system from the overhead cable infrastructure which pre-exists due to the conventional trolleybuses but also they can travel large sections of the route, without being connected to the overhead cables, which gives freedom of movement. This diploma thesis examines the Transit Network Design Problem (TRNDP) through the optimal selection of existing bus lines to be replaced by new Battery Assisted Trolleybuses (BATs). en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα