dc.contributor.author |
Κατσιρούμπας, Παναγιώτης
|
el |
dc.contributor.author |
Katsiroumpas, Panagiotis
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-12-06T11:13:03Z |
|
dc.date.available |
2021-12-06T11:13:03Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54143 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21841 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα |
el |
dc.subject |
Σταθμοί ηλεκτρικής φόρτισης |
el |
dc.subject |
Ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο |
el |
dc.subject |
Εκπομπές ρύπων |
el |
dc.subject |
Επιχειρηματικά μοντέλα |
el |
dc.subject |
Electric cars |
en |
dc.subject |
Charging stations |
en |
dc.subject |
European road network |
en |
dc.subject |
Business models |
en |
dc.subject |
Pollutant emissions |
en |
dc.title |
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και σταθμοί ηλεκτρικής φόρτισης- Μια τεχνο-οικονομική προσέγγιση |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ |
el |
heal.classification |
Technology |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-10-01 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η τεχνο-οικονομική ανάλυση της αγοράς των
ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης σε παγκόσμιο επίπεδο και
στα δεδομένα της Ευρωπαϊκής αγοράς.
Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται οι τεχνολογίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν
στην παγκόσμια αγορά σήμερα, καθώς και οι πιο ισχυρές τεχνολογικές τάσεις που θα
οδηγήσουν τις εξελίξεις τα επόμενα χρόνια. Επιπρόσθετα, καταγράφονται τα σημερινά
δεδομένα για τους σταθμούς ηλεκτρικής φόρτισης, τόσο στην παγκόσμια αγορά, όσο και στο
οδικό δίκτυο της Ευρώπης.
Στη συνέχεια αναλύονται τα οικονομικά στοιχεία της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων,
αποτυπώνοντας τα χαρακτηριστικά τους σε σύγκριση με τα συμβατικά οχήματα εσωτερικής
καύσης ως προσφερόμενη αξία στους καταναλωτές. Τέλος, προτείνονται εναλλακτικά
επιχειρηματικά μοντέλα για την αύξηση του μεριδίου αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων,
καθώς και κρατικές πρωτοβουλίες που θα ήταν χρήσιμες για την περαιτέρω διάδοσή τους, για
μία μελλοντική αυτοκίνηση μακροπρόθεσμα βιώσιμη με το ελάχιστο δυνατό αποτύπωμα
άνθρακα. |
el |
heal.advisorName |
ΜΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
el |
heal.committeeMemberName |
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΣΥΜΕΩΝ |
el |
heal.committeeMemberName |
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
112 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|