dc.contributor.author | Μπάκα, Σταυρούλα | el |
dc.contributor.author | Baka, Stavroula | en |
dc.date.accessioned | 2021-12-13T09:55:36Z | |
dc.date.available | 2021-12-13T09:55:36Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54156 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21854 | |
dc.relation | diploma/baka/distance_education/NTUA | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ε.Μ.Π | el |
dc.subject | Δυσκολίες | el |
dc.subject | Distance education | en |
dc.subject | NTUA | en |
dc.subject | Difficulties | en |
dc.title | Η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο Ε.Μ.Π.. Δυσκολίες - Συμπεράσματα - Προοπτικές | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Διδακτική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-01 | |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία μελετά την υλοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο κατά τη διάρκεια του εαρινού εξαμήνου 2019-2020 και του χειμερινού εξαμήνου 2020-2021. Στο πρώτο μέρος αναφέρεται το θεωρητικό πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθώς και της εξ αποστάσεως διαδικτυακής εκπαίδευσης, το οποίο περιλαμβάνει τον ορισμό, τις μορφές, τους στόχους της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αλλά και διάφορα χαρακτηριστικά αντικειμένων που συμβάλλουν στην διεξαγωγή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η χρήση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Ελλάδα και στο Ε.Μ.Π., πριν την περίοδο απαγόρευσης δια ζώσης λειτουργίας των εκπαιδευτικών φορέων, ενώ ακολουθεί η παρουσίαση του ερευνητικού μέρους. Η έρευνα απευθυνόταν τόσο στο διδακτικό προσωπικό του Ιδρύματος, όσο και στη φοιτητική κοινότητα του Ε.Μ.Π., και είχε ως στόχο την παρουσίαση των δυσκολιών που προέκυψαν και για τις δύο πλευρές κατά την διεξαγωγή εξ αποστάσεως διδασκαλίας, τις μεθόδους που ακολουθήθηκαν κατά την υλοποίησή της και το βαθμό στον οποίο επιτεύχθηκαν οι εκπαιδευτικοί στόχοι μέσα από την εφαρμογή της. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν, καθώς και προοπτικές βελτίωσης της λειτουργίας της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. | el |
heal.advisorName | Βελέντζας, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Βελέντζας, Α. | el |
heal.committeeMemberName | Στεφανέας, Π. | el |
heal.committeeMemberName | Παυλοπούλου, Κ. | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Φυσικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 155 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: