dc.contributor.author | Νικολάου, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Nikolaou, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T12:21:17Z | |
dc.date.available | 2021-12-14T12:21:17Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54172 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21870 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Σταθμοί φόρτισης | el |
dc.subject | Στατιστική ανάλυση | el |
dc.subject | Μοντέλα πρόβλεψης | el |
dc.subject | Charging stations | en |
dc.subject | Electric vehicles | en |
dc.subject | Statistical analysis | en |
dc.subject | Forecast models | en |
dc.title | Ανάλυση δεδομένων σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και δημιουργία μοντέλου πρόβλεψης χώρου φόρτισης | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-10-13 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι τόσο η βιβλιογραφική παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας των Ηλεκτρικών Οχημάτων και της κατάστασης που επικρατεί στην αγορά, όσο και η ανάλυση των δεδομένων από σταθμούς φόρτισης, οι οποίοι θα μπορούσαν να δώσουν χρήσιμα συμπεράσματα για τις συνήθειες των οδηγών ως προς τη διαδικασία της φόρτισης σε σταθμούς με δημόσια πρόσβαση (τόσο ιδιωτικής, όσο και δημόσιας ιδιοκτησίας). Για το σκοπό αυτό, γίνεται επεξεργασία διάφορων δεδομένων με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού R από σταθμούς φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων στην Ουγγαρία, μετά από φιλτράρισμα του datasetγια τη διατήρηση μόνο δεδομένων που έχουν λογικές τιμές. Η επεξεργασία αυτή δίνει αποτελέσματα ως προς τον χρόνο φόρτισης και την ποσότητα του φορτίου που καταναλώνεται ανάλογα με την ημέρα, την ώρα έναρξης της φόρτισης για τα διάφορα είδη χώρων που εδρεύει ο κάθε φορτιστής, αλλά και ως προς τις τεχνικές λεπτομέρειες του. Παρατηρείται από την ανάλυση αυτή ότι ο χρόνος που παραμένει ένα όχημα στον σταθμό φόρτισης εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από την ώρα έναρξης, ενώ αντίθετα δεν υπάρχει τόσο μεγάλη εξάρτηση από την ημέρα που εκτελείται η διαδικασία. Στη συνέχεια, δημιουργείται μία δυαδική μεταβλητή (χώροι ιδιωτικής και δημόσιας ιδιοκτησίας), η οποία ακολουθεί διωνυμική κατανομή, προκειμένου να εφαρμοστεί ένα μοντέλο λογιστικής παλινδρόμησης που να προβλέπει ανάλογα με τα δεδομένα που παρέχονται σε ποια κατηγορία χώρου είναι πιθανότερο να βρίσκεται το όχημα. Τα δεδομένα που επηρεάζουν τη συγκεκριμένη πρόβλεψη είναι η κατανάλωση ενέργειας ανά σταθμό, η ημέρα που πραγματοποιείται η φόρτιση, η ώρα έναρξης και ο συνολικός χρόνος φόρτισης ανά σταθμό. | el |
heal.abstract | The aim of this Diploma Thesis is both the bibliographic presentation of the operation of Electric Vehicles and the situation prevailing in the market, as well as the analysis of data from charging stations, which could give useful conclusions about the habits of drivers in terms of charging process at stations with public access (both private and publicly owned). For this purpose, various data from charging stations of Electric Vehicles in Hungary are processed with the help of the R programming language, after filtering the dataset to preserve only data that have reasonable values. This treatment gives results in terms of charging time and the amount of load consumed, depending on the day and the start time of charging for the different types of areas where each charger is located, but also in terms of the technical details of each one. It is observed from this analysis that the time that a vehicle remains at the charging station depends to a large extent on the starting time, while on the contrary there is not so much dependence on the day the procedure is performed. Then, a binary variable (private and public property areas) is created, which follows a binomial distribution, in order to apply a logistic regression model that predicts depending on the data provided in which category of space the vehicle is most likely to be located. The data that affect this forecast are the power consumption per station, the day of charging, the start time and the total charging time per station. | el |
heal.advisorName | ΔΟΥΚΑΣ, ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ | el |
heal.committeeMemberName | ΔΟΥΚΑΣ, ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 105 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: