HEAL DSpace

Ανάλυση δεδομένων σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και δημιουργία μοντέλου πρόβλεψης χώρου φόρτισης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Νικολάου, Νικόλαος el
dc.contributor.author Nikolaou, Nikolaos en
dc.date.accessioned 2021-12-14T12:21:17Z
dc.date.available 2021-12-14T12:21:17Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54172
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21870
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Σταθμοί φόρτισης el
dc.subject Στατιστική ανάλυση el
dc.subject Μοντέλα πρόβλεψης el
dc.subject Charging stations en
dc.subject Electric vehicles en
dc.subject Statistical analysis en
dc.subject Forecast models en
dc.title Ανάλυση δεδομένων σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και δημιουργία μοντέλου πρόβλεψης χώρου φόρτισης el
heal.type masterThesis
heal.classification ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-10-13
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι τόσο η βιβλιογραφική παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας των Ηλεκτρικών Οχημάτων και της κατάστασης που επικρατεί στην αγορά, όσο και η ανάλυση των δεδομένων από σταθμούς φόρτισης, οι οποίοι θα μπορούσαν να δώσουν χρήσιμα συμπεράσματα για τις συνήθειες των οδηγών ως προς τη διαδικασία της φόρτισης σε σταθμούς με δημόσια πρόσβαση (τόσο ιδιωτικής, όσο και δημόσιας ιδιοκτησίας). Για το σκοπό αυτό, γίνεται επεξεργασία διάφορων δεδομένων με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού R από σταθμούς φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων στην Ουγγαρία, μετά από φιλτράρισμα του datasetγια τη διατήρηση μόνο δεδομένων που έχουν λογικές τιμές. Η επεξεργασία αυτή δίνει αποτελέσματα ως προς τον χρόνο φόρτισης και την ποσότητα του φορτίου που καταναλώνεται ανάλογα με την ημέρα, την ώρα έναρξης της φόρτισης για τα διάφορα είδη χώρων που εδρεύει ο κάθε φορτιστής, αλλά και ως προς τις τεχνικές λεπτομέρειες του. Παρατηρείται από την ανάλυση αυτή ότι ο χρόνος που παραμένει ένα όχημα στον σταθμό φόρτισης εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από την ώρα έναρξης, ενώ αντίθετα δεν υπάρχει τόσο μεγάλη εξάρτηση από την ημέρα που εκτελείται η διαδικασία. Στη συνέχεια, δημιουργείται μία δυαδική μεταβλητή (χώροι ιδιωτικής και δημόσιας ιδιοκτησίας), η οποία ακολουθεί διωνυμική κατανομή, προκειμένου να εφαρμοστεί ένα μοντέλο λογιστικής παλινδρόμησης που να προβλέπει ανάλογα με τα δεδομένα που παρέχονται σε ποια κατηγορία χώρου είναι πιθανότερο να βρίσκεται το όχημα. Τα δεδομένα που επηρεάζουν τη συγκεκριμένη πρόβλεψη είναι η κατανάλωση ενέργειας ανά σταθμό, η ημέρα που πραγματοποιείται η φόρτιση, η ώρα έναρξης και ο συνολικός χρόνος φόρτισης ανά σταθμό. el
heal.abstract The aim of this Diploma Thesis is both the bibliographic presentation of the operation of Electric Vehicles and the situation prevailing in the market, as well as the analysis of data from charging stations, which could give useful conclusions about the habits of drivers in terms of charging process at stations with public access (both private and publicly owned). For this purpose, various data from charging stations of Electric Vehicles in Hungary are processed with the help of the R programming language, after filtering the dataset to preserve only data that have reasonable values. This treatment gives results in terms of charging time and the amount of load consumed, depending on the day and the start time of charging for the different types of areas where each charger is located, but also in terms of the technical details of each one. It is observed from this analysis that the time that a vehicle remains at the charging station depends to a large extent on the starting time, while on the contrary there is not so much dependence on the day the procedure is performed. Then, a binary variable (private and public property areas) is created, which follows a binomial distribution, in order to apply a logistic regression model that predicts depending on the data provided in which category of space the vehicle is most likely to be located. The data that affect this forecast are the power consumption per station, the day of charging, the start time and the total charging time per station. el
heal.advisorName ΔΟΥΚΑΣ, ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ el
heal.committeeMemberName ΔΟΥΚΑΣ, ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 105 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα