dc.contributor.author | Καβαλλάρη, Μαρία-Άννα | el |
dc.contributor.author | Kavallari, Maria-Anna | en |
dc.date.accessioned | 2021-12-20T08:11:58Z | |
dc.date.available | 2021-12-20T08:11:58Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54192 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21890 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Λύκειο Επιδαύρου | el |
dc.subject | Epidaurus Lyceum | en |
dc.subject | Σχολή Θεατρικών Σπουδών | el |
dc.subject | Ασκληπιείο | el |
dc.subject | Αρχαίο δράμα | el |
dc.subject | Λυγουριό | el |
dc.subject | Faculty of Theatre Studies | en |
dc.subject | Ancient drama | en |
dc.subject | Lygourio | en |
dc.subject | Asklipieion | en |
dc.title | Αναβίωση του Ασκληπιείου | el |
dc.title | Revival of Asklipieion | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Σχολή θεατρικών σπουδών για το Λύκειο Επιδαύρου | el |
heal.secondaryTitle | Faculty of theatre studies for Epidaurus Lyceum | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-02-15 | |
heal.abstract | Η διπλωματική εργασία έχει αντικείμενο μελέτης το σχεδιασμό μιας σχολής θεατρικών σπουδών για το Λύκειο Επιδαύρου, ένα διεθνές θερινό σχολείο αφιερωμένο στη μελέτη του αρχαίου δράματος, με στόχο την ανανέωση του θεσμού και τη προσέγγισή του σε βιωματικό επίπεδο μέσα από διαφορετικές αισθητικές τάσεις, από τις πιο παραδοσιακές ως τις πιο πειραματικές. Το λύκειο στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών- Επιδαύρου, και σε σύμπραξη με τη σχολή Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, λειτουργεί από το 2017 και απευθύνεται σε φοιτητές των τμημάτων θεατρικών σπουδών με κατεύθυνση υποκριτικής ή θεατρικής πρακτικής, σε σπουδαστές των ακαδημιών θεάτρου και των δραματικών σχολών προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και σε νέους ηθοποιούς από όλο τον κόσμο. Η τοποθεσία που επιλέχτηκε να φιλοξενήσει τη σχολή είναι ο δήμος Επιδαύρου και συγκεκριμένα ο οικισμός του Λυγουριού, ο οποίος συνομιλεί με τον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου και το αρχαίο θέατρο, το οποίο φιλοξενούσε τους μουσικούς, ωδικούς και δραματικούς αγώνες που συμπεριλαμβάνονταν στη λατρεία του θεού Ασκληπίου και χρησιμοποιήθηκε ως μέσο θεραπείας των ασθενών, καθώς υπήρχε η πεποίθηση πως η παρακολούθηση δραματικών παραστάσεων είχε ευεργετικά αποτελέσματα για την ψυχική και σωματική υγεία των ασθενών. Ο σχεδιασμός της πρότασης έχει αναφορές από τον αρχαιολογικό χώρο, ερμηνεύοντας την εκπαιδευτική διαδικασία ως ένα σύνολο ενεργειών και πρακτικών για την ίαση της ψυχής και του πνεύματος. Η συσχέτιση των λειτουργειών της σχολή με το ιερό προκύπτει από την συμβολή τους στις αντίστοιχες διαδικασίες και προσδίδει στους νέους όγκους της πρότασης την γεωμετρική τους υπόσταση. | el |
heal.abstract | The thesis deals with the design of a faculty of theatre studies for Epidaurus Lyceum, an international summer school dedicated to the study of ancient drama, with the aim to renewing the institution and approaching it on a expreriential level, through different aesthetic trends, from the most traditional to the most experimental. The lyceum, in the framework of the Athens- Epidaurus Festival and in collaboration with the faculty of theatre stydies of University of Peloponnese, has been operating since 2017 and addresses the students of the departments of Theatre Studies, acting schools' students of undergraduate and postgraduate level but also to young actors from all over the world. The faculty is located at the municipality of Epidaurus and specifically the settlement of Lygourio, which is in direct proximity the archaeological site and the ancient theatre, which during the ancient times hosted the musical, vocal and dramatic games, that were included in the worship of the god Asklipios and was also used as a means of patients' healing, as there was a belief that watching dramatic performances had beneficial effects on patients' mental and physical health.The design of the proposal has references fron the archaeological site, interpreting the educational process as a set of actions and practices for the soul and spirit healing. The correlation between school's functions and the ancient sanctuary is a result from their contribution to the respective procedures and gives the volume of the proposal their geometric substance. | en |
heal.advisorName | Γυφτόπουλος, Σταύρος | el |
heal.advisorName | Gyftopoulos, Stavros | en |
heal.committeeMemberName | Γκιανιάτσας, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Θεοδωρά, Παναγιώτα | el |
heal.committeeMemberName | Γυπαράκης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βασιλάτος, Παναγιώτης | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 68 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: