HEAL DSpace

Αποτίμηση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) σε σταθμό εμπορευματοκιβωτίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ψαραύτης, Χαρίλαος el
dc.contributor.author Ροδίτης Ευάγγελος Ε. el
dc.contributor.author Roditis, Evagelos E. en
dc.date.accessioned 2011-11-22T10:02:34Z
dc.date.available 2011-11-22T10:02:34Z
dc.date.copyright 2011-11-21 -
dc.date.issued 2011-11-22
dc.date.submitted 2011-11-21 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5421
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9743
dc.description 250 σ. el
dc.description.abstract Αναμφίβολα οι θαλάσσιες μεταφορές αποτελούσαν και αποτελούν το σημαντικότερο και μεγαλύτερο κομμάτι της αλυσίδας των παγκοσμίων μεταφορών όλων των ειδών φορτίου. Η ανάπτυξη των θαλάσσιων μεταφορών είναι ισχυρά συνδεδεμένη και άμεσα εξαρτώμενη με το παγκόσμιο εμπόριο. Σημαντικό ρόλο στην πραγματοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών παίζουν τα λιμάνια τα οποία από την αρχαιότητα αποτελούσαν χώρους διακίνησης ανθρώπων και εμπορευμάτων, εργασίας αλλά και ενίσχυσης της εθνικής οικονομίας. Βέβαια η κατάσταση δεν έχει μείνει η ίδια από τότε. Παλαιότερα ο ρόλος του λιμανιού περιοριζόταν στις αφίξεις και αναχωρήσεις των πλοίων καθώς και στις παραδοσιακές τους λειτουργίες – φόρτωση / εκφόρτωση, προς και από τα πλοία. Σήμερα, ο ρόλος των λιμανιών έχει αλλάξει. Τα λιμάνια είναι τώρα οι καταλύτες που δημιουργούν μεγάλο φάσμα εμπορικών ευκαιριών στις περιοχές που τα περικλείουν και που παρέχουν ένα φάσμα άλλων πρόσθετων υπηρεσιών. Έτσι καλούνται μέσα από τον έντονο ανταγωνισμό που αναπτύσσεται μεταξύ τους να καλύψουν τις ανάγκες που ολοένα και μεγαλώνουν, και να προσφέρουν ολοένα και καλύτερες υπηρεσίες τηρώντας υπάρχουσες νομοθεσίες και κανονισμούς. Σε πολλές όμως περιπτώσεις αυτή η πίεση του ανταγωνισμού οδηγεί σε πλημμελή εφαρμογή των κανόνων ασφαλείας και παράκαμψη της ισχύουσας νομοθεσίας. Οι αρνητικές επιδράσεις που ασκεί στο περιβάλλον η λειτουργία των λιμανιών είναι ποικίλες και καλύπτουν όλα τα λειτουργικά επίπεδα του. Τα λιμάνια συμβάλλουν στην ατμοσφαιρική ρύπανση καθώς πολλές πηγές που εκπέμπουν αέριους ρύπους σχετίζονται άμεσα ή έμεσσα με αυτά. Οι ποσότητες αυτές των αέριων ρύπων εξαρτώνται από το μέγεθος του εκάστοτε λιμανιού και είναι επιβλαβείς για την υγεία, τον αέρα, το νερό και τέλος προκαλούν θόρυβο και φωτορύπανση διαταράσσοντας τις κοντινές κοινότητες και βλάπτοντας τα θαλάσσια ενδιαιτήματα. el
dc.description.abstract There is no doubt that the marine transport was and is the most important and the greatest part of the chain of global transport οf all types of cargo. The development of marine transport is strongly linked and directly depends on the world trade. Important role in the realization of marine transport play the ports which in the antiquity were premises trafficking in human beings, goods, work and helped the national Economy to be strengthened. Of course the situation is not the same nowadays. Previously the role of the port was restricted to the arrivals and the departures of ships and on their traditional functions - loading/unloading to and from ships. Today, the role of ports has changed. Ports are now catalysts which create a great range of commercial opportunities in areas where they incorporate and which provide a range of other additional services. So by the strong competition between them they are invited to cover the needs increasingly, to grow, and to offer more and better services subject to compliance with existing laws and regulations. In many cases, nevertheless this pressure of competition leads to incorrect application of safety rules and circumvention of the existing legislation. The negative effects which carry on the environment the operation of ports are various and cover all operational levels of the port. Ports contribute to air pollution because many sources which emit gaseous pollutants are closely related with them. The quantities of gases of pollutants depend on the size of each port, they are harmful for the health, the air, the water and finally they can cause noise and light pollution disturbing the near communities and harming the marine dwellings en
dc.description.statementofresponsibility Ευάγγελος Ε. Ροδίτης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Αέριοι ρύποι el
dc.subject Διοξείδιο του άνθρακα el
dc.subject Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα el
dc.subject Σταθμός εμπορευματοκιβωτίων el
dc.subject Εμπορευματοκιβώτια el
dc.subject Εκτιμήσεις εκπομπών αέριων ρύπων el
dc.subject Λιμάνια el
dc.subject Θαλάσσιες μεταφορές el
dc.subject Συνδυασμένες μεταφορές el
dc.subject Πηγές ρύπων el
dc.subject Containerships en
dc.subject Container terminals en
dc.subject Straddle carriers en
dc.subject Empty container handlers en
dc.subject Electric wharf cranes en
dc.subject Tractors en
dc.subject Transit time en
dc.subject Maneuvering time en
dc.subject Berth en
dc.subject Anchorage en
dc.title Αποτίμηση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) σε σταθμό εμπορευματοκιβωτίων el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-11-21 -
dc.date.modified 2011-11-21 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Ψαραύτης, Χαρίλαος el
dc.contributor.committeemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-11-22 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-11-22 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής