dc.contributor.author |
Λαμπρινίδης, Λάμπρος Ελευθέριος
|
el |
dc.contributor.author |
Lamprinidis, Lampros Eleftherios
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-12-22T09:48:17Z |
|
dc.date.available |
2021-12-22T09:48:17Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54245 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21943 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Metro station |
en |
dc.subject |
Athenian schist |
en |
dc.subject |
Parametric analysis |
en |
dc.subject |
Axial stiffness |
en |
dc.subject |
Bending moment |
en |
dc.subject |
Flexural stiffness |
en |
dc.subject |
Σταθμός μετρό |
el |
dc.subject |
Αθηναϊκός σχιστόλιθος |
el |
dc.subject |
Παραμετρική ανάλυση |
el |
dc.subject |
Δυστένεια |
el |
dc.subject |
Καμπτική ροπή |
el |
dc.subject |
Καμπτική δυσκαμψία |
el |
dc.title |
Παραμετρική ανάλυση συστήματος αντιστήριξης Σταθμού μετρό «Το παράδειγμα του Σταθμού Αγίας Βαρβάρας» |
el |
dc.title |
Parametric analysis of metro station support systems. The case of Agias Varvara station. |
en |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Γεωτεχνική Μηχανική |
el |
heal.classification |
Geotechnical Engineering |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-10 |
|
heal.abstract |
Η συνεχής αύξηση του πληθυσμού στα μεγάλα αστικά κέντρα έχει σαν αποτέλεσμα τις αυξανόμενες απαιτήσεις ως προς την μεταφορά των πολιτών από την μία περιοχή στην άλλη εντός αστικού ιστού, γρήγορα και με ασφάλεια. Το δίκτυο του Μετρό των Αθηνών δραστηριοποιείται από την δεκαετία του 90 στον αστικό ιστό του λεκανοπεδίου της Αττικής και η ύπαρξη του έχει την δυνατότητα να μεταφέρει τους πολίτες από την περιοχή του αεροδρομίου έως το λιμάνι του Πειραιά σε λιγότερο από μία ώρα. Κάθε επέκταση των κύριων αξόνων έρχεται να συμβάλει θετικά στην καθημερινότητα των πολιτών και να βελτιώσει τις ήδη υπάρχουσες κυκλοφοριακές ανωμαλίες στο οδικό δίκτυο της πόλης.
Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την συμπεριφορά του συστήματος αντιστήριξης του σταθμού Μετρό Αγία Βαρβάρα. Πραγματοποιήθηκαν παραμετρικές αναλύσεις που σκοπό έχουν την μελέτη και συμπεριφορά της αλληλεπίδρασης του εδαφικού σχηματισμού με διάφορες παραλλαγές στο σύστημα αντιστήριξης του σταθμού. Δεν πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση της πραγματικής εκσκαφής. Αντιθέτως από τις αναλύσεις που προέκυψαν αντλούνται στοιχεία από την μελέτη γραφείου και κατασκευάζονται ισοδύναμα ιδεατά μοντέλα. Στο τέλος πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση, εξάχθηκαν συμπεράσματα και συγκρίθηκαν τα δισδιάστατα ιδεατά μοντέλα όπως προέκυψαν από τις επιμέρους αναλύσεις. Το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε για την επίλυση της εργασίας ήταν το PLAXIS V8. Όλα τα απαραίτητα δεδομένα και οι προδιαγραφές για τη μοντελοποίηση του συστήματος αντιστήριξης του Σταθμού, ελήφθησαν από τα την προμελέτη που εκπονήθηκε από την Αττικό Μετρό Α.Ε.
Το αντικείμενο της παραμετρικής ανάλυσης επικεντρώνεται στην αναδιάταξη των τοίχων αντιστήριξης, την αντικατάσταση των αγκύρων με αντηρίδες και τη δημιουργία ενός μικρού αναχώματος στη βάση των τοίχων αντιστήριξης. Από τις αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν, προέκυψαν διαγράμματα ολικών, οριζόντιων και κατακόρυφων μετατοπίσεων καθώς και διαγράμματα αξονικών και διατμητικών δυνάμεων και ροπών κάμψης των τοίχων αντιστήριξης. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρατηρήθηκε στον υπολογισμό του συντελεστή ασφαλείας, όπως προέκυψε ξεχωριστά για κάθε αριθμητική προσομοίωση. |
el |
heal.abstract |
The present study deals with the behavior of the support system of the Agia Varvara Metro station. Parametric analyzes were performed to study the behavior and behavior of the soil formation with various variants in the station support system. No assessment of the actual excavation was made. On the contrary, from the analyzes that emerged, data are drawn from the geotechnical study as well as from the ground-support system behavior and equivalent ideal models are constructed. In the end, an evaluation was performed, conclusions were drawn and the two-dimensional ideal models were compared as they emerged from the individual analyzes. The software used to solve the task was PLAXIS V8. All the necessary data and the specifications for the modeling of the support system of the Station, were obtained from the preliminary design data prepared by Attiko Metro SA. The object of the parametric analysis focuses on the rearrangement of the retaining walls, the replacement of the anchors with struts and the creation of a small embankment at the base of the retaining walls. From the analyzes performed, diagrams of total, horizontal and vertical displacements as well as diagrams of axial and shear forces and bending moments of the retaining walls emerged. Particular interest was observed in the calculation of the safety factor, as it emerged separately for each numerical simulation. |
en |
heal.advisorName |
Loupasakis, Constantinos
|
en |
heal.advisorName |
Λουπασάκης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λουπασάκης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπενάρδος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσαγγαράτος, Παρασκευάς |
el |
heal.committeeMemberName |
Loupasakis, Constantinos
|
en |
heal.committeeMemberName |
Benardos, Andreas
|
en |
heal.committeeMemberName |
Tsaggaratos, Paraskeuas |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
220 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|